TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פולירם מרחיבה באופן משמעותי את פעילותה ביבשת אירופה:


מפעל CMT יובל פלג
תרכוש את פעילותה של MCT הגרמנית, העוסקת בייצור תרכובים תרמופלסטיים הנדסיים לתעשיות שונות, בתמורה לכ-25 מיליון אירו
מערכת טלנירי | 17/2/22, 09:22
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הרכישה תאפשר לפולירם להגדיל את פעילותה העסקית ביבשת אירופה באמצעות ייצור מקומי, תוך שימוש במערך ההפצה הקיים של MCT להפצת מוצריה

חברת פולירם תעשיות פלסטיק, מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי גלם מתקדמים ופתרונות חכמים לתעשיית הפלסטיק הנמצאת בשליטת קרן פימי, דיווחה היום כי חתמה על הסכם מחייב לרכישת הפעילות של MCT הגרמנית, העוסקת בייצור ושיווק של מוצרים ותוספים מפוליפרופילן ואלסטומרים תרמופלסטיים, בתמורה לכ-25 מיליון אירו.
MCT, הממוקמת בצפון מערב גרמניה, מוכרת בעיקר לתעשיית הרכב ומרבית הכנסותיה הינן מהשוק הגרמני. בשנת 2021 מחזור ההכנסות שלה עמד על כ-27.9 מיליון אירו. לאחר השלמת העסקה, פולירם תמשיך להפעיל את קווי הייצור של MCT ותשווק את מוצריה בקרב לקוחותיה, ותשתמש במערך ההפצה של MCT לשם מכירת מוצרי פולירם בגרמניה ובמדינות נוספות באירופה.
תמורת הרכישה, הנאמדת בכ-24.85 מיליון אירו, תשולם בעת השלמת העסקה, והיא כוללת גם מנגנון Earn Out, לפיו יוכלו המוכרים לקבל תמורה נוספות של עד 5 מיליון אירו, המותנים בתוצאות העסקיות של MCT בשנים 2022 ו-2023. פולירם תממן את הרכישה ממקורותיה העצמיים, וזאת לאחר שבחודש שעבר השלימה הנפקת מניות בסך של כ-97 מיליון שקל.
יובל פלג, מנכ"ל פולירם: "רכישת הפעילות של MCT היא חלק מיישום האסטרטגיה העסקית של החברה, לצמוח הן בצורה אורגנית והן באמצעות רכישות שהינן סינרגטיות לפעילות הקיימת. MCT היא תאגיד מבוסס הפועל עשרות שנים בגרמניה ובמדינות נוספות באירופה, והיא בעלת הסכמים ארוכי שנים עם חברות בתעשיית הרכב ובתעשיות נוספות. עם השלמת העסקה לפולירם תהיה לראשונה פעילות ייצור מקומית ביבשת אירופה, שמשתלבת בפעילות הייצור הגלובאלית שלה, שני מפעלים בישראל, מפעל בארה"ב, מפעל מיחזור באנגליה ומפעל בסין. רכישת MCT תאפשר לנו לבצע Cross Selling, במסגרתו נוכל למכור את מוצרי פולירם באמצעות מערך ההפצה של MCT ללקוחותיה באירופה, וזאת בשעה שאנו נוסיף את סל המוצרים של מוצרי MCT לפורטפוליו הקיים של החברה שאותו אנו מציעים ללקוחותינו".

את תשעת החודשים הראשונים של 2021 סיימה פולירם עם הכנסות שיא בהיקף של כ-680 מיליון שקל, ורווח נקי של כ-86.5 מיליון שקל, גידול של 82% בהשוואה לרווח הנקי בתקופה המקבילה ב-2020, הנובע הן מהצמיחה המשמעותית בהכנסות והן מגידול ברווחיות החברה. במהלך 2021, הסתכמה היקף חלוקת הרווחים של החברה לבעלי מניותיה ב-70 מיליון שקל.
לצד רכישת פעילות MCT, פולירם נערכת להגדלת כושר הייצור בהתאם לביקוש הגובר למוצריה. בימים אלה מתחילה החברה בהפעלתו של קו מיחזור ייעודי ראשון בישראל, וזאת במקביל להתקנת קו ייצור למוצרי תרכובים תרמופלסטיים הנדסיים (EP) באתר החברה שבאנגליה.
אודות פולירם תעשיות פלסטיק:

פולירם תעשיות פלסטיק הוקמה ב-1986 והינה מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי גלם מתקדמים לתעשיית הפלסטיק. החברה פועלת בשלושה תחומי פעילות: פיתוח, ייצור ושיווק של תרכובים תרמופלסטיים הנדסיים; פיתוח, ייצור ושיווק מקשרים, משפרי אימפקט ודבקים (בונדירם); פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי פוליטרון שהינם מוצרים תרמופלסטיים הנדסיים הכוללים בתוכם סיבי זכוכית ארוכים.

לחברה פריסה גלובאלית באמצעות 5 מפעלים, 9 חברות בנות ולמעלה מ-40 מפיצים. החברה משווקת יותר מ-1,300 מוצרים למעל ל-800 לקוחות. פתרונות החברה מתאפיינים בחדשנות ובמורכבות ייצורית.

החברה הונפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב בדצמבר 2020.
בעלת השליטה בחברה היא קרן פימי (33%) לצד רם-און השקעות והחזקות (24%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il