TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורטינט ו-Linksys משיקות פתרון ארגוני מאובטח ראשון מסוגו


ג'ון מדיסון, סגן נשיא ומנהל שיווק ראשי בפורטינט
כדי לתמוך בעבודה היברידית ומרוחקת
מערכת טלנירי | 13/2/22, 16:08
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הפתרון המשותף של שתי החברות מאפשר לארגונים לספק לעובדים פתרון ביתי פשוט לפריסה עם אבטחה ברמה ארגונית
פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים ו-Linksys, מובילה עולמית במוצרי רשת אלחוטיים, השיקו פתרון משותף כדי לאפשר לארגונים גדולים לתמוך ולאבטח רשתות ביתיות של עובדים מרוחקים. Linksys HomeWRK for Business | Secured by Fortinet הוא הפתרון הארגוני הראשון אשר מספק קישור רשת מאובטח המתאים לצרכים ארגוניים ואישיים ביחידה אחת קלה להגדרה המותאמת ליישומים עסקיים וכלים שיתופיים, כולל Zoom. הכרזה זו מוכיחה פעם נוספת את המחויבות ארוכת הטווח של שתי החברות לספק ביצועים ואבטחה ברמה ארגונית עבור העידן ההיברידי בו אנו חיים ומגיעה לאחר ההכרזה בדבר ההשקעה של פורטינט ב-Linksys וההשקה של Linksys HomeWRK for Education | Secured by Fortinet לאספקת קישוריות ואבטחה אמינות ללומדים מהבית.
בעקבות העלייה בעבודה מרוחקת והיברידית, צוותי IT ארגוניים נאבקים כדי לאפשר לכוח העבודה שלהם לעבוד ביעילות מכל מקום, תוך הגנה על הארגון מפני איומי אבטחה כמו מתקפות כופר, תוכנות זדוניות ומתקפות פישינג (Phishing), הנובעים מהשימוש ברשתות הביתיות. סקר אחרון של Sungard Availability Services הראה כי, "רק חברה 1 מתוך 5 בטוחה בצורה מלאה כי תשתית האבטחה שלה יכולה לתמוך בעבודה מרחוק לטווח הארוך". כמו כן, פושעי הסייבר ממשיכים לנצל את שטח התקיפה המתרחב, כאשר דוח האיומים הגלובלי האחרון של מעבדות FortiGuard חשף כי הפעילות השבועית הממוצעת של מתקפות כופר ביוני 2021 הייתה גבוהה פי 10 מאשר ביוני 2020. יתרה מכך, צוותי IT ארגוניים מתמודדים גם עם האתגר של תמיכה בעובדים מהבית באמצעות פתרון plug-and-play פשוט אשר מספק חיבור שיכול לתמוך בכל היכולות שיש להם במשרד.
כדי לאפשר לצוותי IT ארגוניים בכל הגדלים להבטיח אבטחה ברמה ארגונית וחיבור בעל ביצועים גבוהים עבור העובדים המרוחקים וההיברידיים, פורטינט ו-Linksys השיקו את Linksys HomeWRK for Business | Secured by Fortinet. מדובר בפתרון המבוסס על המחויבות של פורטינט לבנות אינטרנט בטוח יותר באמצעות הגנה על אנשים, התקנים ונתונים בכל מקום.
יתרונות הפתרון עבור ארגונים גדולים:
קישוריות Wi-Fi רב-שכבתית מהירה, אמינה ומאובטחת – הפתרון כולל את טכנולוגיית ה-Wi-Fi 6 tri-band העדכנית ויישום ה- Velop Intelligent Meshהעוצמתי של Linksys ומאפשר קישור לרשתות ארגוניות ואישיות מאובטחות ובעלות ביצועים גבוהים עבור משתמשים העובדים מהבית באמצעות התקן יחיד. צוותי IT ארגוניים יכולים להפיץ בקלות את ההתקן האלחוטי לעובדים כדי להחליף את הנתב הביתי הקיים שלהם במטרה לבסס קישוריות ארגוניות ואישיות. באמצעות מעטה של כיסוי Wi-Fi רב-שכבתי, העובדים יכולים ליהנות מחיבור Wi-Fi ביתי מלא, מהיר וקבוע, מבלי לדאוג לגבי אות חלש או נקודות מתות.
התאמה ל-Zoom כדי להגביר את שיתוף הפעולה של הצוות – פורטינט ו-Linksys חברו ל-Zoom, מובילה בתקשורת ווידאו, כדי לספק את החוויה הטובה ביותר עבור שיחות ועידה בווידאו, שיחות קוליות ושיתוף מסך. באמצעות טכנולוגיית רשת של איכות השירות (QoS) אשר מתעדפת ומייעלת תעבורה עבור Zoom ויישומים עסקיים שיתופיים אחרים, משתמשים יכולים להיות בטוחים בכך שהפגישה, שידור אינטרנט או הראיון המרוחק יעברו ללא תקלה אפילו בזמנים של תעבורה לא-קריטית גבוהה כמו גיימינג או הזרמת ווידאו.
אבטחה ברמה ארגונית מבית פורטינט – הפתרון כולל את האבטחה המובילה בתעשייה של פורטינט להגנה מפני איומי סייבר המגיעים דרך רשתות ביתיות והוא חוסם אוטומטית תוכנות זדוניות חשודות, מונע חדירות לרשת, מסנן תכנים מזיקים ועוד. הפתרון המשותף מדגים את העוצמה של רשת המבוססת על אבטחה; באמצעות הטמעת אבטחה במשרד הביתי על ההתקן עצמו – תוך שילוב בין רשת ואבטחה – הוא מספק חווית משתמש הרבה יותר טובה.
התקנה פשוטה הודות לאספקה ללא מגע – פתרון האספקה ללא מגע (Zero Touch Provisioning) מייעל את חווית הקליטה של העובד באמצעות התקני plug-and-connect פשוטים שאינם דורשים סיוע פיזי של צוות ה-IT הארגוני בתהליך ההתקנה. הפתרון כולל גם אפליקציה מודרכת למיקום הטוב ביותר בבית.
ניהול פשוט מרחוק – ממשק ניהול אינטואיטיבי מאפשר למנהלי ה-IT בארגון לנטר ולאבחן את הביצועים של כל ההתקנים המחוברים לרשת הארגונית בזמן אמת באמצעות פורטל אחד. מערכות הניהול של פורטינט מובנית בפתרון כדי לייעל אף יותר את הניהול עבור הלקוחות הקיימים של החברה. כמו כן, העובדים יכולים לנהל את הרשת האישית שלהם באמצעות קונסולה נפרדת עם נראות ובקרה של כל ההתקנים האישיים.
הגנה על פרטיות העובדים – הגנו על פרטיות העובדים המרוחקים באמצעות תמיכה במגוון רשתות לשימוש אישי נפרד. בעוד כי הרשת הארגונית מנוהלת על ידי צוות ה-IT, לעובדים יש בעלות מלאה על הרשת האישית והגדרות הפרטיות, מה שמאפשר לכל בני הבית להרוויח מחיבור מהיר ומאובטח עבור התקנים שאינם ארגוניים, כמו מחשבים ניידים וקונסולות גיימינג. הרשתות הארגוניות והפרטיות הן נפרדות ללא נראות או גישה של צוותי ה-IT הארגוניים למידע האישי.
טכנולוגיה מוכחת ומובילה בתעשייה – הפתרון המשותף משלב בין הטכנולוגיה המוכחת של שתי חברות מובילות בתעשייה כדי לפתור חלק מהאתגרים הגדולים ביותר של מתן אפשרות יעילה לעבודה היברידית ומרוחקת. באמצעות שילוב בין טכנולוגיית Wi-Fi 6 רב-שכבתית של Linksys ואבטחה ברמה ארגונית של פורטינט על אותו ההתקן, Linksys HomeWRK for Business | Secured by Fortinet יוצר סביבת רשת ביתית המקבילה למשרד.
זמינות – הפתרון זמין ברחבי העולם החל מהרבעון הראשון של 2022 במגוון תוכניות מינוי במחיר נגיש במודל hardware-as-a-service שאינן דורשות השקעה מקדימה מצד צוותי ה-IT הארגוניים.
הארי דווירסט, מנכ"ל Linksys, אמר כי, "בשנה שעברה, הארגונים והעובדים שלהם נזרקו אל עידן העבודה מרחוק כמעט ללא הכנה והם עשו כל מה שביכולתם כדי לגרום לזה לעבוד. ברור כי מודל העבודה מרחוק יהפוך לקבוע ובאמצעות הפתרון המשותף שלנו עם פורטינט, אנו מספקים לחברות דרך לאפשר לעובדים להתחבר לעבודה שלהם בצורה מאובטחת ומוגנת, לשגשג בסביבות מרוחקות ולפעול ביעילות מרבית".
ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "המטרה שלנו הייתה כפולה – ראשית, לאפשר לכל אחד להגדיר באופן פשוט, מהיר ומאובטח רשת Wi-Fi ביתית אמינה ושנית, לספק לצוות ה-IT הארגוני את היכולת לאבטח ולנהל את ההיבטים העסקיים של אותה רשת Wi-Fi לעבודה מהבית, כפי שנעשה עם כל התקן אחר המחובר לרשת. היוזמה של Linksys ופורטינט לא מסתכמת רק ברמה של ייצור פתרון משותף בין שני גורמים שונים, אלא זהו תחילתו של שוק חדש לחלוטין".
פט ג'נסן, ארכיטקט ב-Zoom, אמר כי, "אנחנו נכנסים לשלב שבו המודל ההיברידי הופך לשכיח יותר ואפילו בעידן העבודה החדש, שיתופי פעולה יעילים נשארים בראש סדר העדיפויות והדבר מתחיל עם רשת אמינה ומאובטחת. ארגונים המתכננים קדימה צריכים להעצים את העובדים שלהם באמצעות פתרונות הוליסטיים שמניבים חיבור מהיר ומאובטח ואופטימיזציה עבור כלים שיתופיים".


אודות פורטינט
פורטינט (נאסד"ק: FTNT) הופכת את העולם הדיגיטלי למקום בטוח בזכות משימתה להגן על אנשים, התקנים ונתונים בכל מקום. זוהי הסיבה לכך שהארגונים העסקיים, ספקי השירות והארגונים הממשלתיים הגדולים ביותר ברחבי העולם בחרו בפורטינט כדי להאיץ בבטחה את מסעם לעבר העולם הדיגיטלי. פלטפורמת מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט מספקת הגנות מקיפות, משולבות ואוטומטיות על פני כל שטח התקיפה הדיגיטלי ומאבטחת התקנים, נתונים, יישומים וחיבורים קריטיים החל ממרכז הנתונים, הענן ועד למשרד הביתי. פורטינט מדורגת במקום הראשון במספר ההתקנים שסיפקה ברחבי העולם. מעל ל-550,000 לקוחות ברחבי העולם בוטחים בפורטינט כדי לאבטח את העסקים שלהם. פורטינט מפעילה את אחת מתוכניות ההדרכה הגדולות והמקיפות ביותר בתעשייה במטרה להנגיש את הדרכות הסייבר והזדמנויות תעסוקה חדשות לכל המעוניין באמצעות ה-Fortinet NSE Training Institute ויוזמת Training Advancement Agenda (TAA). למידע נוסף היכנסו לאתר http://www.fortinet.com, בקרו בבלוג של פורטינט או במעבדות FortiGuard.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il