TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנצ'סטר יונייטד בוחרת את טזוס לשותף רשמי של בלוקצ'יין וערכת האימון


Manchester United
ערכת האימונים ממותגת בטזוס תלבש על ידי הנבחרת הראשונה לראשונה לפני המשחק בסוף השבוע נגד סאות'המפטון, ותציג את אוהדי מנצ'סטר יונייטד לשותפות ואת טכנולוגיית Web3 באמצעות הבלוקצ'יין של טזוס
מערכת טלנירי | 13/2/22, 09:07
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
מנצ'סטר, אנגליה 2022 (BUSINESS WIRE) :

מנצ'סטר יונייטד (NYSE: MANU; החברה", "המועדון" ו"הקבוצה") הכריזה היום על שותפות רב-שנתית משמעותית שתביא ל-Tezos, אחד הבלוקצ'יין המתקדמים והבני-קיימא בעולם, מופעים במגוון ערכות האימון לגברים ולנשים של המועדון.
ערכת האימונים ממותגת בטזוס תלבש על ידי הנבחרת הראשונה לראשונה לפני המשחק בסוף השבוע נגד סאות'המפטון, ותציג את אוהדי מנצ'סטר יונייטד לשותפות ואת טכנולוגיית Web3 באמצעות הבלוקצ'יין של טזוס.
טזוס נמצאת בחזית מהפכת הבלוקצ'יין העולמית המאפשרת אינטראקציות דיגיטליות מהירות, מאובטחות ויעילות ללא צורך במתווכים.
טזוס, בלוקצ'יין מקורי להוכחת הימור, נבנה עם עיצוב חסכוני באנרגיה המאפשר לה לפעול בצורה נקייה וידידותית יותר לסביבה מאשר בלוקצ'יין אחרים.
טזוס שונה גם מבלוקצ'יין אחרים בכך שהיא יכולה להתפתח בצורה חלקה, עם עדכונים שוטפים שתוכננו ואושרו על ידי קהילת המשתמשים והמפתחים העולמית שלה.
ויקטוריה טימפסון, מנכ"לית הבריתות והשותפויות של מנצ'סטר יונייטד, אמרה: "זוהי שותפות מרגשת מאוד עבור מנצ'סטר יונייטד מכיוון שהיא מיישרת אותנו עם אחד הבלוקצ'יין המתקדמים, והאמינים ביותר בתחום הטכנולוגיה שמבטיח לחולל מהפכה באמת באופן שבו כולם, כולל המועדון והאוהדים שלנו, יכולים לקיים אינטראקציה.
"אנו שמחים במיוחד לשתף פעולה עם אחד הבלוקצ'יין הידידותיים ביותר לסביבה, תוך שימוש בטכנולוגיה חסכונית באנרגיה, מגבילה את פליטות הפחמן ומורידה עלויות, בהתאם למאמצים הרחבים יותר של המועדון לקדם קיימות סביבתית.
"שותפויות הן בליבת כוחנו כמועדון, ותומכות בדחף להצלחה על המגרש, ואנו שמחים לקבל בברכה את טזוס כמובילת התעשייה האחרונה להצטרף למשפחת השותפים שלנו".
אדוארד אדלרד, ראש תחום אימוץ ופיתוח עסקי, טזוס אקוסיסטם אמר: "לאורך ההיסטוריה שלה, מנצ'סטר יונייטד התפתחה ללא הרף, בתמיכת הקהילה הגלובלית הענקית והמגוונת שלה של אוהדים ושותפים. טזוס תאפשר למנצ'סטר יונייטד להשתמש בבלוקצ'יין וב-Web3 כדי לשנות את מעורבות האוהדים, השחקנים, הצוות והשותף.
"ההחלטה של מועדון הכדורגל הגדול בעולם לבחור בטזוס כבלוקצ'יין המועדף עליו היא אימות נוסף לכך שעיצוב מתחשב בשילוב עם אבטחה חזקה, דמי גז נמוכים וחדשנות בהובלת הקהילה הם הגורמים החיוניים המניעים את גל האימוץ הבא במהפכה הדיגיטלית החדשה".
בנוסף למיתוג טזוס בערכת האימונים של המועדון, השותפות תכלול גם מספר חוויות אוהדים חדשות שנבנו על הבלוקצ'יין של טזוס והתחייבות לתמוך בקרן מנצ'סטר יונייטד עם תרומות מתמשכות בטז, המטבע המקומי של הבלוקצ'יין טזוס, כדי לאמן, לחנך ולעורר השראה בצעירים בתוך הקהילה המקומית.
למידע נוסף על השותפות ולהסברה נוספת על בלוקצ'יין לחצו כאן www.manutd.com/en/Partners/Global/Tezos או www.tezos.com/manutd
אודות מנצ'סטר יונייטד
מנצ'סטר יונייטד היא אחת מקבוצות הספורט הפופולריות והמצליחות בעולם ולה קהל הצופים עם הספורט הפופולרי ביותר על פני כדור הארץ. באמצעות המורשת בת 144 השנים שלנו זכינו ב-66 גביעים, מה שמאפשר לנו לפתח את מותג הספורט המוביל בעולם וקהילה גלובלית של 1.1 מיליארד אוהדים ועוקבים. הקהילה הגדולה ומלאת התשוקה שלנו מספקת למנצ'סטר יונייטד פלטפורמה עולמית ליצירת הכנסות משמעותיות ממקורות מרובים, כולל חסות, שיווק, רישוי מוצרים, מדיה חדשה ומובייל, שידור ויום התאמה.
אודות TEZOS
טזוס הוא כסף חכם, המגדיר מחדש את המשמעות של להחזיק ולהחליף ערך בעולם מחובר דיגיטלית. טזוס, בלוקצ'יין בעל שדרוג עצמי וחסכוני באנרגיה עם רקורד מוכח, מאמצת בצורה חלקה את החידושים של המחר ללא הפרעות ברשת כיום. לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו www.tezos.com.
אודות קרן טזוס
קרן טזוס היא קרן שווייצרית ללא מטרות רווח התומכת בפיתוח ובהצלחה ארוכת טווח של פרוטוקול טזוס, בלוקצ'יין חסכוני באנרגיה עם היכולת להתפתח על ידי שדרוג עצמו. למידע נוסף, בקרו בכתובת www.tezos.foundation.
אודות קרן מנצ'סטר יונייטד
קרן מנצ'סטר יונייטד משתמשת בכדורגל כדי לעסוק ולעורר השראה בצעירים לבנות לעצמם חיים טובים יותר ולאחד את הקהילות בהן הם חיים. צוות מסור מספק שעורי אימון בכדורגל, תוכניות חינוכיות והתפתחות אישית, ומספק לצעירים הזדמנויות לשנות את חייהם לטובה. למידע נוסף: www.mufoundation.org
ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com:


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il