TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מונפורט הישראלית מקימה חברה בארה"ב


ד"ר זיו יקותיאלי, מונפורט
הסטארטאפ הישראלי שמאפשר נוירולוגיה דיגיטלית מרחוק יפעל מניו יורק כדי לשרת את בסיס הלקוחות הגדל של החברה בארצות הברית
מערכת טלנירי | 13/2/22, 08:47
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת הסטארטאפ הישראליתBrain Monitor Montfort (Mon4t), המתמחה בנוירולוגיה דיגיטלית מרחוק באמצעות שימוש בטכנולוגיית הסמארטפון ובינה מלאכותית (AI), מודיעה על פתיחת חברה אמריקאית שהיא מקימה בניו יורק, ארה"ב.
הפתרון של מונפורט, שאושר על ידי FDA, משתמש בטכנולוגיה של הסמארטפון בשילוב עם AI כדי לערוך בדיקות נוירולוגיות מרחוק, בזמן אמת, לחולים במחלות כגון פרקינסון, מחלות פסיכיאטריות כגון סכיזופרניה, וכן לאנשים שהחלימו מקורונה, חלקם סובלים מסימפטומים הדומים למחלות נוירולוגיות (Long-COVID).
עם הקמת החברה הבת, יעבור ד"ר זיו יקותיאלי, מנכ"ל מונפורט, להתגורר בארה"ב, שם יעבוד מקרוב עם לקוחות קיימים וחדשים בצפון אמריקה. מונפורט מגייסת בימים אלה מנהל עסקים ראשי (Chief Business Officer), ועובדים נוספים בתחום השיווק והמכירות. הם יצטרפו למנהל הרפואי הראשי של החברה היושב בארה"ב, פרופ' פיטר לויט, שמכהן גם כראש התוכנית למחלות תנועה ופרקינסון בביה"ח הנרי פורד במישיגן.
"עד לאחרונה, טיפול נוירולוגי הסתמך על בדיקה רפואית קלינית. מגפת הקורונה הגבילה את הביקורים במרפאה, מה שהוריד באופן דרמטי את איכות הטיפול שחולים קיבלו, וגם השפיע משמעותית על היכולת לנהל ניסויים קליניים. כיוון שהמוצר של מונפורט מציע ניטור של החולה מרחוק, החברה חווה כעת ביקוש הולך וגובר, בעיקר בארה"ב, מצד בתי חולים, חברות ציוד רפואי, תעשיית הפארמה וחברות טל-רפואה ", אומר ד"ר זיו יקותיאלי. "הצורך להתרחב לארה"ב הוא חלק מאסטרטגיית הצמיחה שלנו, וצעד טבעי לאור בשלותו של המוצר שלנו", הוסיף.
בין לקוחות מונפורט בארה"ב ניתן למנות את רשת בתי החולים הנרי פורד, חברת Medtronic, ביה"ח ג'ון הופקינס, ועוד. לאור כיסוי עלויות הניטור מרחוק בארה"ב, גם חברות הביטוח בארה"ב מתעניינות באפליקציה של מונפורט, כיוון שיש להן יש אינטרס כלכלי מובהק לטפל במחלות כרוניות מחוץ לבית החולים.
בדומה לסטארטאפים אחרים בתחום הבריאות הדיגיטלית, מונפורט חווה שינוי דרמטי ועניין גלובלי בשנתיים האחרונות, כחלק ממהפכת הרפואה-מרחוק (Telehealth). על פי מחקר של מקינזי, התחום גדל פי 38 לעומת היקפו לפני המגפה, כאשר פוטנציאל השוק בתחום נוירולוגיה מרחוק (Tele-neurology) בארה"ב לבד עומד על יותר מ-50 מיליארד דולר.
כחצי מיליארד איש ברחבי העולם סובלים ממחלות נוירולוגיות ופסיכיאטריות שונות. אבחון וטיפול מתבססים על ביקורים קצרים ובלתי סדירים במרפאה, מה שמגביל את איכות הטיפול לחולים ומייקר את עלויות הטיפול", מציין ד"ר יקותיאלי. "בארה"ב בלבד ההערכה היא שישנם מעל 50 מליון חולים שנוירולוגיה מרחוק יכולה לסייע להם".
עם האפליקציה של מונפורט על הטלפון הסלולרי של החולה, ניתן לנטר מגוון סימפטומים נוירולוגיים כגון: צורת הליכה, רעד, זמן תגובה וזיכרון, או סימפטומים רגשיים כמו הסתגרות בבית, והכול בזמן אמיתי ומרחוק. הפתרון של מונפורט, מאושר FDA, משתמש בחיישנים שנמצאים בכל מכשיר סלולרי כמו מדי תאוצה, מיקרופון ומסך מגע, כדי לבצע בדיקות נוירולוגיות לחולים הסובלים ממגוון מצבים נוירולוגיים.
כל תוצאות הבדיקות עולות לענן מאובטח. לאחר עיבוד נתונים מורכב, העושה שימוש ב-AI, הרופאים מקבלים תמונה מקיפה על מצבו של החולה בזמן נתון ולאורך זמן.
***
מונפורט נוסדה על ידי המנכ"ל ד"ר זיו יקותיאלי, מהנדס אלקטרוניקה ומדען מוח עם יותר מ- 20 שנות נסיון המקשר בין שתי הדיסיפלינות, ודימה גרשמן, CTO, מהנדס מערכות מידע בכיר. ה-CMO (מנהל רפואי ראשי) של מונפורט הוא פרופ' פיטר לויט, פרופ' לנוירולוגיה בביה"ס לרפואה של מדינת Wayne בארה"ב, וראש התוכנית למחלות תנועה ופרקינסון בבי"ח הנרי פורד במישיגן, ארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il