TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קיידנס מצטרפת לתוכנית שותפי IFS של אינטל (Intel Foundry Services)


Cadence
כדי לקדם חדשנות בתכנון שבבים
מערכת טלנירי | 10/2/22, 15:58
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
פתרונות ה-EDA החדשניים וה-IP של קיידנס הותאמו בצורה מיטבית
לטכנולוגיות התהליך והאריזה של אינטל

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) מודיעה כי הצטרפה לתוכנית שותפי IFS החדשה של אינטל (Intel Foundry Services) כדי לתמוך בלקוחות המשותפים לשתי החברות בפיתוח ואספקת תכנונים חדשניים של SoC. כחברה בתוכנית IFS, קיידנס מקדמת את האימוץ של טכנולוגיות תהליך ואריזה של אינטל, וכן את האימוץ של פתרונות הווריפיקציה, EDA ו-IC Packaging המתקדמים של קיידנס, יחד פורטפוליו התכנונים, הווריפיקציה, ו- Tensilica® IP. בעזרת הטכנולוגיות של אינטל וקיידנס, לקוחות יכולים להאיץ את זמן היציאה לשוק תוך הפחתת חסמי תכנון, סיכונים ועלויות.

להצטרפות לתוכנית IFS יש מספר יתרונות: קיידנס תקבל גישה מוקדמת למפות הדרכים של תהליכים ושל IC packaging, ערכות לתכנון תהליכים (PDK) והדרכה טכנית. הדבר יאפשר לצוותי המחקר והפיתוח של קיידנס להתאים את כלי ה-EDA ואת ה-IP לטכנולוגיות התהליך והאריזה של אינטל, כך שלקוחותיה יוכלו לעמוד בדרישות ההספק ליחידת שטח לביצועים (PPA).

"אנו משתפים פעולה עם שותפים מובילים בעולם כמו קיידנס, כדי להבטיח שלקוחותינו ייהנו מגישה ל-ecosystem חזק ומקיף של תכנונים, טכנולוגיות תהליכים, טכנולוגיות אריזה ויכולות ייצור מתקדמות", אמר ד"ר ראנדיר תאקור, נשיא IFS באינטל. "קיידנס מפתחת באופן קבוע פתרונות חדשים ו-IP כדי לעמוד בכל דרישות הלקוחות, מה שהופך אותה לשותפה קריטית ב-ecosystem שמתאימה מאוד לשליחות שלנו - לתת מענה לביקוש הגלובלי הגובר לשבבים עם טכנולוגיות פורצות דרך לתכנון SoC."

ד"ר אנירוד דבגאן, נשיא ומנכ"ל קיידנס: "על לקוחותינו מופעל לחץ רב לספק מערכות SoC שיהיו חסכוניות בצריכת חשמל ויעמדו בדרישות ביצועים. שיתוף הפעולה של קיידנס ו-Intel Foundry Service מאפשר ללקוחותינו לספק חדשנות בבטחה."

למידע נוסף על הכלים וה-IP של קיידנס: www.cadence.com/go/advancednodeifs





Systems Cadence Design (קיידנס)
קיידנס היא החברה המרכזית והמובילה בעולם תכנון המערכות האלקטרוניות, עם יותר משלושים שנות ניסיון ומומחיות בתחום התוכנה החישובית. החברה מסתמכת על אסטרטגיית תכנון המערכות החכמה שלה בכדי לספק תוכנה, חומרה ו- IP אשר הופכים רעיונות תכנון למציאות. לקוחות קיידנס הן החברות החדשניות ביותר בעולם, המספקות מוצרים יוצאי דופן, החל משבבים, דרך לוחות ועד מערכות שלמות, עבור יישומי השוק הדינאמיים ביותר, הכוללים מחשוב היפר-סקייל, תקשורת 5G, אוטומוטיב, מובייל, תעופה וחלל, מוצרי צריכה, תעשייה ובריאות. על פי מגזין 'פורצ'ן', קיידנס הינה אחת ממאה החברות הטובות ביותר לעובדים בה, זו שנה שביעית ברציפות. בישראל פועלת קיידנס בשני אתרי פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה.
למידע נוסף באתר www.cadence.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il