TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

השותפות בין Secure Community Network (SCN) ל-Everbridge ממשיכה לספק תמיכה קריטית


Everbridge
להרחבת המודעות המצבית ולבטיחות הציבור בקהילה
מערכת טלנירי | 10/2/22, 09:26
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
SCN זכתה לאחרונה בתואר Best in Enterprise Resilience™‎ כחלק מתוכנית ההסמכה העולמית לניהול אירועים קריטיים (CEM) של Everbridge


ברלינגטון, מסצ'וסטס, (BUSINESS WIRE):

Everbridge, Inc (נאסד"ק: EVBG), המובילה העולמית בניהול אירועים קריטיים (CEM), הודיעה כי Secure Community Network (SCN), ארגון הבטיחות והאבטחה הרשמי של הקהילה היהודית בצפון אמריקה, קיבל את האות היוקרתי Best in Enterprise Resilience™ בהתבסס על הביצועים שלו בקרב חברות עמיתות בעמידה בסטנדרטים הרשמיים המחמירים כדי להפוך ל-Critical Event Management (CEM) Certified™.
SCN מסתמך על פלטפורמת ה-CEM של Everbridge ועל פתרונות מודיעין אודות סיכונים מאז 2020 כדי לסייע בהפעלת מרכז פיקוד פעולות האבטחה היהודי (JSOCC) ו-Duty Desk. כלי המודיעין הטובים מסוגם מספקים מידע אמין על איומים ואירועים מתוזמנים, הן לרשויות אכיפת החוק והן לשותפים בקהילה. לאחרונה, ה-JSOCC ו-Duty Desk מינפו את פלטפורמת ה-CEM של Everbridge במהלך אירוע בני הערובה בקוליווייל, טקסס. Everbridge סיפקה מודעות מצבית חשובה במהלך האירוע הקריטי, וציידה את SCN בכלים שסייעו לארגון להנפיק בסופו של דבר הודעת 'הכל בסדר' לחברים בכל רחבי המדינה.
"העבודה שאנחנו עושים והאופן שבו אנחנו עושים את זה עושה את ההבדל בחייהם של אמריקאים יהודים - עוזר לשמור אותם בטוחים ובטוחים יותר", אמר מייקל מאסטרס, המנכ"ל והמנהל הלאומי של SCN. " Everbridge היא שותפה מוערכת במאמצינו להבטיח את החוסן וההגנה של הקהילה היהודית בארה"ב".

SCN הוקם ב-2004 בחסות הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה וועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים האמריקאים הגדולים. הוא משמש כארגון המרכזי המוקדש בלעדית לבטיחות ולביטחון של הקהילה היהודית באמריקה, הפועל ב-146 פדרציות, עם 50 ארגונים שותפים, ביותר מ-300 קהילות עצמאיות וכן עם שותפים אחרים במגזר הציבורי, הפרטי, חברות ללא מטרות רווח והאקדמיה.
SCN מחובר לכ-90% מהקהילה היהודית-אמריקאית באמצעות פריסת פלטפורמת ה- CEMשל Everbridge. ה-JSOCC של SCN מספק מיקום מרכזי המתסייע ביי-טק כדי לאפשר לצוות מנתחי המודיעין ואנשי המקצוע המתמחים באבטחה של SCN לנטר ולעקוב אחר איומים על הקהילה, לתאם תגובות עם רשויות אכיפת החוק המקומיות, המדינתיות והפדרליות, ולספק תמיכה בניהול משברים. עדכוני מודיעין איומים הרבים מנוטרים בתוך פלטפורמת CEM, הממנפת את Visual Command Center® (VCC) לצפייה בתזרים של Everbridge Risk Intelligence Monitoring Center (RIMC).
"אנו מתכבדים לעזור לתמוך במשימה של SCN להבטיח את הבטיחות, הביטחון והחוסן של הקהילה היהודית בצפון אמריקה", אמר ורנון אירווין, מנכ"ל משותף ב-Everbridge. "SCN משמש מודל של הכנת חוסן ושיטות עבודה מומלצות. יחד עם SCN, אנו חולקים תחושת אחריות עמוקה במטרה לאפשר מענה חירום מהיר, יסודי ומתואם של המגזר הציבורי-פרטי לארגונים יהודיים ברחבי הארץ".
עם Everbridge, JSOCC ומנהלי האבטחה של SCN מקבלים הודעה אוטומטית על אירועי סיכון העומדים בסף מסוים שיכול להשפיע על הקהילה שלהם. כאשר מתרחש אירוע קריטי, ה-JSOCC משתמש ב-SCN Alert דרך Everbridge כדי לשלוח התראה ראשונית לצוות ניהול האירועים. לאחרן מכן הם עוקבים באמצעות עם התראות בזק ודוחות מצב. נמעני ההתראות משתפים פעולה באמצעות ממשק אירועים ושיחות ועידה. SCN בודק, מעריך ופורס באופן קבוע טכנולוגיות ותזרימי עבודה חדשים כדי לשפר את היכולות התפעוליות שלהם.
מוביל בתוכנית Best in Enterprise Resilience™‎
SCN מצטרף לשורות Alexion, dentsu, Discover, Dow, Finastra, Goldman Sachs, NBCUniversal, Siemens ו-Takeda, בין היתר, בכך שהוא מפגין שיטות עבודה מומלצות להבטחת חוסן ארגוני כדי להבטיח Keep People Safe and Organizations Running™.
"ההסמכה שלנו כמנהיג Best in Enterprise Resilience ברמת זהב מייצגת את העבודה הקשה, ההכנה, התכנון והמיקוד של הצוות שלנו כדי להפגין חוסן בכל מה שאנחנו עושים", המשיך מאסטרס.
התוכנית Critical Event Management (CEM) Certification™‎ של Everbridge מספקת מסגרת סטנדרטים ייחודית להערכת החוסן הארגוני הכולל של ארגון, תוך מינוף 20 שנות התקשרויות בשירותים מקצועיים על פני עשרות אלפי פרויקטים ביותר מ-150 מדינות, והיא מאפשרת עשרות מיליארדי אינטראקציות קריטיות. תהליך ההסמכה הקנייני של Everbridge מציע לארגונים מתודולוגיה מקצה לקצה להערכה ומדידה של חוסן כאשר הם מתמודדים עם אירועים קריטיים. עסקים שמשיגים מעמד של CEM Certification™ פועלים לפי שיטות עבודה מומלצות מוכחות בתעשייה כדי לשמור על בטיחות האנשים שלהם ועל ארגונים שפועלים מהר יותר.
CEM Certification מספק לעובדים, לקוחות ובעלי עניין של ארגון את הביטחון שהחברה שלהם עומדת בחזית ההמרה הדיגיטלית כשהיא פועלת מתוך מעמד של חוסן כלל ארגוני. עם השגת מעמד של Best in Enterprise Resilience™, הארגון מאותת לספקים, שותפים ולקוחות את שהוא אכן ארגון 'עמיד'.
למידע נוסף על תוכנית הסמכת CEM של Everbridge או על מנת להגיש בקשה, בקרו: https://bestinenterpriseresilience.com/

תמונות / גלריית מולטימדיה זמינים: https://www.businesswire.com/news/home/52575772/en

אודות אוורברידג'

Everbridge, Inc. (נאסד"ק: EVBG) היא חברת תוכנה גלובלית שמספקת יישומי תוכנה ארגוניים לאוטומציה והאצה של ההיענות המבצעית של ארגונים לאירועים קריטיים כדי שהאנשים יהיו בטוחים והעסקים ימשיכו לפעול. בזמן איומים על ביטחון הציבור כמו מצבים של יורה פעיל, התקפות של טרוריסטים או תנאי מזג אוויר חמורים, וגם אירועים עסקיים קריטיים כולל אי זמינות מחשבים, התקפות סייבר או אירועים אחרים כגון ריקול של מוצרים או נתק בשרשרת האספקה, יותר מ-6,000 לקוחות בכל העולם מסתמכים על הפלטפורמה לניהול אירועים קריטיים של החברה כדי לצרף ולהעריך במהירות ובאופן אמין נתונים על האיום, לאתר אנשים בסכנה וכוחות מענה שיכולים לעזור, להפוך לאוטומטי את הביצוע של תהליכי תקשורת מוגדרים מראש באמצעות מסירה מאובטחת ליותר ממאה מכשירי תקשורת שונים ולעקוב אחרי ההתקדמות בביצוע של תוכניות המענה. אוורברידג' משרתת 8 מתוך 10 הערים הגדולות בארה"ב, 9 מתוך 10 בנקי ההשקעות הגדולים בארה"ב, 47 מתוך 50 שדות התעופה העמוסים ביותר בצפון אמריקה, 9 מתוך 10 חברות הייעוץ הגלובליות הגדולות ביותר, 8 מתוך 10 יצרני הרכב הגלובליים הגדולים ביותר, 9 מתוך 10 ספקי שירותי הבריאות הגדולים ביותר בארה"ב, ו-7 מתוך 10 חברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם. אוורברידג' ממוקמת בבוסטון עם משרדים נוספים ב-25 ערים ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו www.everbridge.com

שפה זהירה לגבי מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זו מכילה "הצהרות צופות פני עתיד" במשמעות הוראות "הנמל הבטוח" של חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים בשנת 1995, כולל, בין היתר, הצהרות לגבי ההזדמנות הצפויה ומגמות לצמיחה ביישומי התקשורת והבטיחות הארגונית הקריטית שלנו ובעסק הכולל שלנו, הזדמנות השוק שלנו, הציפיות שלנו לגבי מכירות המוצרים שלנו, המטרה שלנו לשמור על מנהיגות השוק ולהרחיב את השווקים שבהם אנו מתחרים על הלקוחות, וצפויה השפעה על התוצאות הכספיות. הצהרות צופות פני עתיד אלה נאמרות נכון למועד הודעה לעיתונות זו והתבססו על ציפיות, הערכות, תחזיות ותחזיות עדכניות, כמו גם על האמונות וההנחות של ההנהלה. מילים כגון "מצפה", "לצפות", "צריך", "להאמין", "יעד", "פרויקט", "מטרות", "הערכה", "פוטנציאל", "לחזות", "עשוי", "יהיה", "יכול", "מתכוון", וריאציות של מונחים אלה או השלילי של מונחים אלה וביטויים דומים נועדו לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלה. הצהרות צופות פני עתיד כפופות למספר סיכונים וחוסר ודאות, שרבים מהם כרוכים בגורמים או בנסיבות שאינם בשליטתנו. התוצאות בפועל שלנו עשויות להיות שונות באופן מהותי מאלה שצוינו או משתמעות בהצהרות צופות פני עתיד בשל מספר גורמים, כולל אך לא רק: היכולת של המוצרים והשירותים שלנו לבצע כמתוכנן ולעמוד בציפיות הלקוחות שלנו; היכולת שלנו לשלב בהצלחה עסקים ונכסים שאנו עשויים לרכוש; היכולת שלנו למשוך לקוחות חדשים ולשמור ולהגדיל את המכירות ללקוחות קיימים; היכולת שלנו להגדיל את המכירות של יישום ההודעות ההמוניות שלנו ו/או היכולת להגדיל את המכירות של היישומים האחרים שלנו; התפתחויות בשוק לתקשורת ביקורתית ממוקדת ורלוונטית הקשרית או לסביבה הרגולטורית הנלווית; האומדנים שלנו לגבי הזדמנויות השוק והתחזיות לצמיחה בשוק עשויים להתברר כאי-מדויקים; לא היינו רווחיים על בסיס עקבי מבחינה היסטורית ולא נוכל להשיג או לשמור על רווחיות בעתיד; מחזורי המכירות הארוכים והבלתי צפויים עבור לקוחות חדשים; אופי העסק שלנו חושף אותנו לסיכוני אחריות טבועים; היכולת שלנו למשוך, לשלב ולשמר כוח אדם מוסמך; היכולת שלנו לשמור על יחסים מוצלחים עם שותפי הערוץ ושותפי הטכנולוגיה שלנו; היכולת שלנו לנהל את הצמיחה שלנו ביעילות; היכולת שלנו להגיב ללחצים תחרותיים; אחריות פוטנציאלית הקשורה לפרטיות ואבטחה של מידע המאפשר זיהוי אישי; היכולת שלנו להגן על זכויות הקניין הרוחני שלנו, והסיכונים האחרים המפורטים בגורמי הסיכון שלנו שנדונו בהגשות לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC),כולל אך לא רק הדוח השנתי שלנו בטופס 10-K לשנה שהסתיימה ביום 31 בדצמבר 2020 שהוגש ל- SEC ב- 26 בפברואר 2021. ההצהרות צופות פני עתיד הכלולות בהודעה לעיתונות זו מייצגות את השקפותינו נכון למועד הודעה לעיתונות זו. איננו מתחייבים לעדכן או לתקן הצהרות צופות פני עתיד, בין אם כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או בכל דרך אחרת. אין להסתמך על הצהרות צופות פני עתיד אלה כמייצגות את השקפותינו החל מתאריך כלשהו לאחר תאריך הודעה לעיתונות זו.

כל המוצרים של אוורברידג' הם סימני מסחר של Everbridge, Inc. בארה"ב ומדינות אחרות. כל שמות המוצרים או החברות שמוזכרים הם הרכוש של בעליהם בהתאמה.



הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il