TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

"בורסה מנצחת" – מדדי הבורסה המובילים השיגו את התשואות הגבוהות ביותר


קמפיין חדש של הבורסה להנגשת מדדי הבורסה
בשנת 2021 בהשוואה למדדים המובילים בעולם
מערכת טלנירי | 1/2/22, 08:49
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

עדי אשכנזי בקמפיין חדש של הבורסה להנגשת מדדי הבורסה.

בבורסה משיקים אתר ייעודי בנושא המדדים הכולל מידע על המדדים המובילים ומחשבון מדדים.

בחמש השנים האחרונות מדד ת"א-90 רשם תשואה של קרוב ל- 160% - התשואה הגבוהה ביותר מכל מדדי המניות המובילים בעולם, למעט נאסד"ק 100.

מדד ת"א-טכנולוגיה עלה באותה תקופה בכ- 177% והיכה את מדד נאסד"ק 100.

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך:
"הציבור הישראלי מסתכל פעמים רבות על השקעות מעבר לים כשהוא מחפש תשואות, בעוד המדדים הישראלים מפגינים לאורך שנים עוצמה בביצועים. אנו קוראים לציבור להעמיק את הבנתו ולבצע את ההשקעות הנכונות ביותר עבורו, מתוך ידע ובראייה ארוכת טווח.
הציבור הישראלי נמצא מאחור בכל הנוגע להשקעות בשוק ההון המקומי ומעבר לכך שהשותפות של הציבור בהצלחת החברות הישראליות טובה הן לפנסיה של כולנו והן לכלכלה הישראלית ומסייעת לצמיחה, היא מהווה אפיק השקעה אטרקטיבי לטווח ארוך, שחשוב שהציבור יכיר טוב יותר למען החלטות מושכלות יותר".
הבורסה לניירות ערך בתל אביב (הבורסה: ברסה) תעלה היום (31.1.22) בקמפיין הסברה חדש, לציבור הרחב הקורא לו להעמיק את ההיכרות והידע שלו עם מדדי הבורסה ואפשרויות ההשקעות במוצרים העוקבים אחר מדדי הבורסה על ניירות ערך ישראלים - קרנות סל וקרנות מחקות. יוזמה זו היא חלק מפעילות מתמשכת של הבורסה בשנים האחרונות, שנועדה להסיר חסמים למסחר ולהרחיב את הידע והמעורבות של הציבור הרחב בשוק ההון הישראלי.
בשנת 2021 מדדי הבורסה המובילים השיאו תשואות גבוהות יותר ממדדים בינלאומיים בעולם, בערכים שקליים. כך למשל מדד ת"א-35 עלה ב- 32% ומדד ת"א-90 עלה ב- 33%. גם המדדים הענפיים בבורסה עלו ושברו שיאים חדשים.
גם בראייה רב שנתית מדדי הבורסה המקומית מפגינים ביצועים טובים - מדד ת"א-90 עלה בחמש השנים האחרונות בכ-159%, גבוה מכל מדדי המניות המובילים בעולם, למעט מדד נאסד"ק 100,
המייצג את חברות הטכנולוגיה, ומדד ת"א-טכנולוגיה עלה בחמש השנים האחרונות בכ- 177%, ועבר את מדד נאסד"ק 100 שעלה בכ- 171%.
כחלק מהמהלך ועל מנת להגביר את מודעות הציבור לאפשרויות ההשקעה במדדי הבורסה, תשיק הבורסה אתר ייעודי אשר יכלול, בין היתר, מחשבון מדדים הכולל אפשרות קלה להשוואת התשואות בין מדדים מרכזיים לטווחי זמן שונים, מידע אודות המדדים העיקריים והמוצרים העוקבים אחר המדדים הללו וכן את רשימת מנהלי קרנות הסל והקרנות המחקות, אשר להן מוצרי השקעה על מדדי הבורסה על ניירות ערך ישראלים הנסחרים בבורסה.
בבורסה מאמינים כי זהו מהלך חשוב ובעל השלכות בעתיד על התפישה שיש לציבור הרחב בכל הנוגע לבורסה ולמוצרים והמדדים שלה, וזאת כחלק מחשיבות הניהול הפיננסי של הציבור לטווח ארוך.
קרוב ל- 25 מיליארד שקלים בשלוש שנים במוצרים עוקבי מדדים.
על פי נתוני הבורסה, בשלוש השנים האחרונות הציבור רכש קרנות סל וקרנות מחקות העוקבות אחר מדדי המניות בת"א בשווי של כ- 8 מיליארד שקל. כיום נסחרות בבורסה בת"א 75 קרנות סל על מדדי המניות המקומיים, ו- 74 קרנות מחקות עליהם, ששווין הכולל עומד על כ- 45 מיליארד שקל. קרנות הסל הן קרנות נאמנות הנסחרות בבורסה, כך שהמשקיע יכול להגיב מיידית למתרחש בשוק ההון ולקנות ולמכור אותן בכל עת במהלך המסחר בבורסה, בדומה לכל ניירות הערך הנסחרים. הקרנות המחקות הן קרנות נאמנות שאינן נסחרות בבורסה וניתן לקנות ולמכור אותן רק במחירי סוף יום של ניירות הערך הכלולים בהן.
באותה תקופה רכש הציבור קרנות סל וקרנות מחקות העוקבות אחר מדדי האג"ח בת"א בשווי של כ- 16.5 מיליארד שקל. מדדי התל-בונד הכוללים את איגרות החוב צמודות המדד הגדולות, עלו בחמש השנים האחרונות בכ- 23%. בבורסה בת"א נסחרות 141 קרנות סל על מדדי איגרות החוב המקומיים, ו- 237 קרנות מחקות עליהם, ששווין הכולל עומד על כ- 63 מיליארד שקל. כחלק מהתוכנית האסטרטגית של הבורסה לניירות ערך וכגורם משמעותי בכלכלה הישראלית, הבורסה רואה חשיבות מרכזית בהעלאת המודעות בקרב הציבור הרחב להשקעה בשוק ההון באמצעות מדדי הבורסה, תוך הגדלת תיק הנכסים שמחזיק הציבור.
בקמפיין מצטרפים אל הקומיקאית עדי אשכנזי, אשר הובילה בהצלחה מספר מהלכי הסברה של הבורסה בשנים האחרונות, גם השחקנים ג'וליאן ורולנדה שגרן, בתפקיד "הוריה" של עדי. בפרסומת החדשה פורצת עדי לבמה באמצע קונצרט, מרוב התרגשות על כך שהבורסה בתל אביב היא "אלופת העולם בתשואות בשנת 2021", ולוקחת את השרביט כדי לנצח על התזמורת שמנגנת את .... מנגינת ליגת האלופות. כפיים!!!
הקמפיין יעלה ב- 31.1 בטלוויזיה, בדיגיטל ובשלטי חוצות.






ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½!

ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½... ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½:


RSS

ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

- ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ 94, ן¿½ן¿½-ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il