TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טראקנט נכנסת לטורקיה וחותמת על הסכם עם אחת מהחברות אחזקה הגדולות במדינה


טראקנט
טראקנט חתמה על הסכם לבחינת שיתוף פעולה עם חברת האחזקות הטורקית EKBA HOLDINGS
מערכת טלנירי | 31/1/22, 14:40
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
במסגרת ההסכם יבחנו הצדדים אפשרות להשקעה והקמת חברה משותפת בטורקיה אשר תפעל להטמעת הטכנולוגיה של טראקנט בתעשיית הלוגיסטיקה והתחבורה בטורקיה ובמדינות נוספות באזור

EKBA HOLDING חברת אחזקות הפעילה במגוון תחומים רבים הכוללים אנרגיה ירוקה, בנייה, תחבורה, לוגסיטיקה, מערכות הגנה חכמות נדלן ותעבורה.

לדברי מר ג'יהאן אקשיוגלו מנכ״ל EKBA HOLDING: ״בזמן שבו היחסים בין טורקיה לישראל משתפרים, אנו נרגשים מאוד להיות חלק מהמהפכה בתחום התחבורה והלוגיסטיקה, בשיתוף פעולה עם מובילת החדשנות Trucknet, הפתרונות הייחודיים, שימוש בבינה מלאכותית וביג-דאטה, אופטימיזציה לניהול ציי תובלה ותחבורה ולהקטנת עלויות, מודל כלכלת שיתוף, צמצום מספר התובלות הריקות וחישוב והפחתת פליטת הפחמן, ושמח במיוחד על שיתוף הפעולה בין האקו-סיסטם הטכנולוגי הישראלי לבין השוק הטורקי לשגשוג ולרווחתם של המשתמשים שלנו."

לדברי מר חנן פרידמן מייסד ומנכל החברה: "מהלך אסטרטגי של טראקנט שעשוי לפתוח לנו שער לשוק ענק באמצעות הקשר שמיסדנו היום עם אחת מחברות האחזקה הגדולות בטורקיה וכניסה ממדינה זו למדינות נוספות באזור.

שיתוף הפעולה בין החברות עשוי להגדיל בצורה משמעותית את פוטנציאל הלקוחות ויפגיש בין שתי חברות המנהלות מאגר של מידע, טכנולוגיה, נכסים ושותפויות, בעלי ערך, שיתרום לצמיחתנו בטורקיה ומדינות האזור.

לחברת EKBA HOLDING אפשרות לפתוח בפנינו חבל אזורי בעל חשיבות אסטרטגית להטמעת הטכנולוגיה של טראקנט ובהקשר עם הסחר האירופי ומדינות ה- OECD בנושא פליטות."


ישראל 31 לינואר 2022, ישראל, (ת״א: טראנ) טראקנט, מודיעה כי חתמה היום על הסכם הבנות ראשוני עם חברת האחזקות EKBA HOLDING מטורקיה.

במסגרת שיתוף הפעולה בין הצדדים החברות יפעלו כדי לבחון השקעה משותפת במיזם, חברה, או כל צורה אחרת של שותפות בדרך של רכישת נכסים, רכישת מניות, או כל צורה משפטית אחרת שיבחרו, שתפעל להטמעת הטכנולוגיה של טראקנט בחברות טורקיות ובמדינות האזור, בתחומי הלוגיסטיקה וייעול ציי תחבורה.

על פי ההבנות יפעלו הצדדים לקידום שיתוף הפעולה ביניהם, שיכלול, לפי שיקול דעתם, פיתוח קשרים עסקיים ויצירת שותפות לקידום המוצרים והשירותים המוצעים על ידי הצדדים. הצדדים יפעלו להתקשרות בהסכם שיתוף פעולה מפורט ומחייב בתוך כ- 45 ימים ממועד אישור מסמך ההבנות.

עם זאת, הובהר כי ככל שהצדדים לא יגיעו להסכמות ולא ייחתם הסכם מפורט בתוך התקופה הנ"ל (לרבות ככל שתוארך בהסכמה), מסמך ההבנות לא יחייב את הצדדים, למעט התחייבויות הדדיות של הצדדים לשמירת סודיות הקבועות במסמך.

אודות EKBA HOLDING:
EKBA Holding נוסדה על ידי Cihan Ekşioğlu, מראשי המשפחה הגדולה ביותר בטורקיה המונה למעלה מ-350,000 איש.
חברת האחזקות מספקת פתרונות יוצאי דופן מבוססי טכנולוגיית Big Data, AI, לענפי הלוגיסטיקה, תחבורה, הגנה, בנייה ועוד.

ל-EKBA פעילות שוטפת בטורקיה (משרדים ראשיים), כמו גם במדינות האזור, המתפרשת על מגזרי האנרגיה הירוקה, התחבורה, לוגיסטיקה, בנייה, מערכות הגנה אינטליגנטיות, מסחר, בריאות ועוד.

EKBA מתמחה בפרויקטים בעלי ערך מוסף בר-קיימא עם שותפיה העסקיים ולקוחותיה. לשם כך, בוחנת החברה בקפדנות, הזדמנויות השקעה חדשות וטכנולוגיות חדשות מבטיחות, בהתאם ליעדיה האסטרטגיים ארוכי הטווח.

לEKBA מערכת יחסים ארוכת טווח עם מפעילי שדות תעופה, מפעילי נמלי ים, חברות מטען ולוגיסטיקה, משרד התחבורה, משרד הביטחון, חברות ספנות וכן נגישות גבוהה למגזר הפרטי בטורקיה, לרבות ברשויות מקומיות ומשרדים ממשלתיים וכן במדינות האזור


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il