TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פורטק תשווק פתרונות אבטחה וסייבר ישראלים בחו"ל


אלון יעקב, מנכ"ל פורטק קרדיט: ניב קנטור
פורטק (ForeTech), חברת בוטיק להפצת פתרונות בתחום אבטחת מידע וסייבר, מכריזה היום כי תתחיל לשווק פתרונות אבטחה וסייבר ישראלים בחו"ל
מערכת טלנירי | 12/1/22, 09:16
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
"כאשר הקמתי את החברה ב- 2006" מספר אלון יעקב, מנכ"ל פורטק, "הבנתי שיש בשוק צורך בייצוג של סטארט-אפים ישראלים. אני זוכר שישבתי בבית קפה עם שני חבר'ה שפיתחו מוצר ופשוט לא ידעו איך להגיע ללקוחות הגדולים במשק ואיך למכור אותו." כך הפך הסטארט-אפ ObserveIT לאחד המוצרים הראשונים שפורטק ייצגה, ולימים נמכר לחברת ProofPoint ב- 225 מיליון דולר.

בנוסף ל- ObserveIT, מייצגת פורטק שורה של סטארט-אפים ישראלים, המציעים פתרונות ייחודיים וחדשניים בתחום אבטחת המידע והסייבר, בעיקר לארגוני האנטרפרייז, ביניהם: Cy-oT, של חברת Orchestra, XM Cyber, ODIX, Bufferzone, Revivesec ועוד.

"עכשיו כשאנו יוצאים לחו"ל אנחנו מתכוונים להגדיל בצורה משמעותית את מספר הסטארט-אפים הישראלים שאנו מייצגים" מבטיח יעקב. "לאחר שנכיר את הפתרונות לעומק, ונתנסה במכירה שלהם בגבולות ישראל, נפנה החוצה, לשוק העולמי. הכוונה שלנו היא לעבוד מול משווקים מקומיים בכל מדינה על מנת להכפיל את היכולות שלנו ולהגיע לארגונים הגדולים ביותר בעולם."

"בענף שלנו כל הארגונים מודעים לכך שהם צריכים פיירוול או פתרון זיהוי ותגובה טוב לתחנות קצה (EDR), אבל פחות ארגונים מודעים לכך שבכל רגע נתון תוקף יכול לנסות לנטר את רשת ה- wi-fi שלהם למשל" מסביר עידן אבגי, ה- CTO של פורטק, את הערך המוסף של החברה. "לכן, אנחנו כל הזמן מחפשים את הסטארט-אפ הבא, עם הטכנולוגיה שתסגור פרצה עתידית שאפילו ההאקרים של המחר עוד לא חשבו עליה."

היציאה לחו"ל באה על רקע ההבנה שהמודעות לאבטחת מידע וסייבר במדינות רבות בעולם נמוכה באופן משמעותי מן המודעות בשוק הישראלי. כך לדוגמא, נזכר יעקב כיצד נשאל לא מזמן, בשעת לילה מאוחרת, בשדה התעופה בבוקרשט, רומניה: "מה ההבדל בין מטוס ישראלי למטוס של כל חברה אירופאית?". יעקב השיב באופן אוטומטי כי ההבדל טמון במספר שכבות אמצעי ההגנה והאבטחה. "ככל שהסיכון גבוה יותר כך יש צורך באמצעי אבטחת מידע רבים יותר, וזה גם ההבדל בין אבטחת מידע בישראל לבין אבטחת מידע בעולם. בארץ, אנחנו הרבה יותר מודעים לסיכוני אבטחת מידע וסייבר ומוכנים להשקיע על מנת להתגונן, כבר שנים, ואילו בעולם – ממש עכשיו מתחילה התעוררות ומודעות לנושא."

פורטק הוקמה על ידי אלון יעקב ב- 2006, והיא מספקת ללקוחותיה קשת רחבה של שירותים, כגון: יעוץ, הטמעה, הדרכה ותמיכה. בין לקוחותיה: משרדי ממשלה, גופים ביטחוניים, גופי בריאות, חברות תקשורת, פיננסים, תעשייה והייטק מן המובילים בישראל.
בנוסף לסטארט-אפים שמייצגת החברה, היא המפיצה הבלעדית בישראל של מוצרי חברת BeyondTrust הגרמנית, אשר זכתה זו השנה השלישית ברציפות להימנות על החברות המובילות בריבוע הקסם של גרטנר, בקטגוריית Privileged Access Management.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il