TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת MeMed גייסה 93 מיליון דולר לטובת מסחור הטכנולוגיה לאבחון תגובת מערכת החיסון


ערן עדן וכפיר עובד מי-מד באדיבות מי-מד
לאחרונה קיבלה החברה את אישור ה- FDA לשיווק הבדיקה הראשונה מסוגה המבחינה בין זיהום חיידקי לוויראלי באמצעות תגובת מערכת החיסון:
מערכת טלנירי | 10/1/22, 09:44
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הבדיקה הראשונה מסוגה המבחינה בין זיהום חיידקי לוויראלי באמצעות תגובת מערכת החיסון: בדיקת-MeMed BV® על גבי פלטפורמת ה-MeMed Key®
הפיתרון של חברתMeMed מאפשר קבלת החלטה מושכלת באם לטפל באנטיביוטיקה או לא ובכך תומך במאבק בעמידויות של חיידקים לאנטיביוטיקה
ההשקעה תשמש להאצת פיתוח מוצרים נוספיםולשיווק ולהתרחבות גלובלית

חיפה, ישראל | 10 בינואר 2022

חברת MeMed הישראלית, מודיעה היום (ב') כי על השלמת סבב גיוס של 93 מיליון דולר, השקעה שמביאה את סך ההשקעות בחברה למעל 200 מיליון דולר (כולל מענקים מצבא ארה"ב ומהאיחוד האירופי). ההשקעה תשמש להאצת פיתוח מוצרים נוספים לאבחון תגובת מערכת החיסון, הרחבת הייצור, מסחור והתרחבות גלובלית.
MeMed, חלוצה בתחום איבחון תגובת הגורם המאכסן (Host-response), קיבלה לאחרונה את האישור הרגולטורי (K510) ממנהל התרופות והמזון האמריקאי ((FDA, לשיווקה בארה"ב של בדיקת ה-MeMed BV®, בדיקה המסייעת לקלינאים להבחין בין זיהומים ויראליים לבין זיהומים חיידקיים, ושל ה- MeMed Key® פלטפורמה פורצת דרך למדידת מספר רב של חלבונים בו-זמנית, תוך מספר דקות וברמת דיוק גבוהה. הבדיקה אושרה לשימוש בילדים ובמבוגרים. MeMed פיתחה גם את בדיקת COVID-19 Severity™, המסוגלת לחזות הדרדרות במצבם הבריאותי של חולי קורונה, אשר אושרה לשיווק באירופה ובישראל.
את הגיוס הובילו משקיעים חדשים לצד משקיעים קודמים בניהם: קרן הורייזון ונצ'רז, קרן שביט קפיטל, חברת קיסריה מדיקל אחזקות, יוניון טק ונצ'רס, כלל ביטוח, הפניקס, בנק הפועלים, קרן Social Capital, קרן Touchwood Capital,La Maison Partners, WTI ומשקיעים נוספים
"ההשקעה תאפשר לMeMed- להאיץ את הפיתוח הטכנולוגי שלה ולהתרחב גלובלית בדגש על השוק האמריקאי" אמר ד"ר ערן אדן, מנכ"ל ומייסד שותף ב- MeMed. "אנו מודים למשקיעים על האמון ונמנף את ההשקעה הנוכחית, בשילוב אישור ה-FDA שקיבלנו, כמו גם רשת הקשרים והשותפויות ההולכת ומתרחבת שלנו, על מנת להעניק למטופלים גישה לטכנולוגיות המתקדמות שלנו, לצד המשך פיתוח מוצרים חלוציים נוספים בתחום איבחון תגובת מערכת החיסון.
פטריק זאנג, מקרן הורייזון ונצ'רז הוסיף: "אנו מאמינים שהאסטרטגיה של MeMed הכוללת פיתוח מוצרים לפענוח תגובת מערכת החיסון, מהווה יתרון משמעותי בשיפור שני תחומים עיקריים אשר מעסיקים את הרפואה המודרנית כיום: עמידותם של חיידקים לאנטיביוטיקה וטיפול יעיל בחולי קורונה. אנו מברכים על השותפות עם MeMed - מובילת הקטגוריה בתחום זה וגאים לקחת חלק במסע ובאופן שבו היא משפרת את האופן שבו ניתן לאבחן ולטפל במטופלים ברחבי העולם"
את חברת MeMed מייצגים עוה”ד ארנון סמבורסקי ומירב דנור הופר ממשרד נשיץ ברנדס.

אודות MeMed
המשימה שלנו היא לתרגם את האותות המורכבים של מערכת החיסון לכדי תובנות פשוטות שמשנות את האופן בו מחלות מאובחנות ומטופלות, ולהשיא תועלת משמעותית לחולים ולחברה בכלל.
למידע נוסף, בקרו ב-http://www.me-med.com


על MeMed BV®
MeMed BV היא בדיקה פורצת-דרך, חתימה חלבונית מבוססת תגובת מערכת החיסון, שפותחה ותוּקפה לאורך עשור של שיתופי פעולה עם שותפים אקדמאיים ומסחריים מובילים. היא מספקת לרופאים כלי חיוני להבחנה בין זיהומים בקטריאליים וויראליים ולמענה על שאלת מפתח קלינית זו עם רגישות וסגוליות של למעלה מ-90% (NPV>98%), ללא תלות בסוג הפתוגן, זמני הופעת הסימפטומים, או בנוכחותם של מיקרואורגניזמים לא מזיקים.
MeMed BV מודדת ומשקללת באמצעות אלגוריתם חישובי את הרמות של שלושה חלבונים המשתתפים בתגובת מערכת החיסון: TRAIL, IP-10, ו-CRP. הבדיקה מבוצעת על דגימת סרום באמצעות ה-MeMed Key® ומספקת תוצאה תוך 15 דקות.
MeMed BVתוּקפה בהיקף חסר-תקדים של מחקרים קליניים בינלאומיים שנערכו בסמיות כפולה (double-blind), ופורסמו לאחר ביקורת עמיתים בכתבי עת מובילים (כולל Pediatrics, The Lancet ID, PLOS One, BMJ Peds, ו-European Journal of Clinical Microbiology & Infectious Diseases), וכן בעזרת נתונים שנאספו מיותר מ-15,000 חולים כחלק מרוטינת הטיפול בהם בבית החולים.
MeMed BV אושרה לשיווק באירופה (CE Mark) ובישראל (אמ"ר).

MeMed Key®
MeMed Key היא פלטפורמה טכנולוגית ופורצת דרך, המאפשרת מדידה ברגישות גבוהה של מספר חלבונים תוך דקות. פלטפורמה זו פותחת את הדרך לכימות של מערך רחב של חלבונים אנושיים בחולים ובריאים, בזמן ובמקום בו המטפל והמטופל זקוקים לו. תוכנית הפיתוח של MeMed Key מומנה בחלקה ע"י משרד ההגנה האמריקאי והנציבות האירופית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il