TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IL MAKIAGE עושים היסטוריה עם הפיכתם ליוניקורן


צילום באדיבות איל מקיאג
היזם אורן הולצמן , בעל השליטה בחברה, וקרןL Catterton מכרו מניות בסך של 130 מיליון דולר לפי שווי של 1.5 מיליארד דולר לגופים מוסדיים אמריקאים מובילים
מערכת טלנירי | 10/1/22, 09:39
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
IL MAKIAGE משלימה סיבוב השקעה של 130 מליון דולר אשר משקף לחברה שווי של 1.5 מיליארד דולר

במסגרת העסקה, אורן הולצמן, בעל השליטה בחברה, ו-L Catterton מכרו מניות IL MAKIAGE ב-130 מיליון דולר לגופים מוסדיים אמריקאים מובילים, בעסקה אשר משקפת שווי של 1.5 מיליארד דולר ל-IL MAKIAGE.
את סיבוב ההשקעה הובילו גופים מוסדיים אמריקאים מובילים - Franklin Templeton, Fidelity והיזם והמשקיע הטכנולוגי תומאס טול.
IL MAKIAGE אשר הושקה בארה"ב ב2018, היא אחת מחברות האון ליין הצומחות ביותר בארה"ב. החברה מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית אשר מחברת בין צרכנים לבין מוצרי ביוטי ו-wellness ע"י אבחנה והתאמה פרסונאלית און ליין.
בתוך שלוש שנים מאז השקתה בארה"ב, ל-IL MAKIAGE עשרות מיליוני משתמשים בפלטפורמה המקוונת אותה פיתחה החברה והיא מדורגת כמותג הביוטי און ליין הגדול ביותר בארה"ב.

ODDITY, חברת האם של IL MAKIAGE, אשר נמצאת בשליטת אורן הולצמן, הודיעה היום על סגירת סבב פרטי בסך 130 מיליון דולר, בעסקה אשר משקפת שווי של 1.5 מיליארד דולר לחברה. את ההשקעה הובילו גופים אמריקאים מובילים – Fidelity, Franklin Templeton, וקרנות צמיחה נוספות.
"הטכנולוגיה והאסטרטגיה שלנו פותחות בפנינו הזדמנויות צמיחה אדירות בתעשיית הביוטי וה- wellness ומאפשרות לנו את השילוב הנדיר של סקייל, צמיחה ורווחיות", אמר אורן הולצמן, בעל השליטה ומנכ"ל החברה. "אנו נרגשים וגאים לראות הבעת אמון מגופים אמריקאים כה גדולים


ומשמעותיים אשר בחרו להצטרף למסע שלנו, ואנו בטוחים כי יחד איתם נמשיך לפתח את העתיד של התעשייה כולה".
IL MAKIAGE ממשיכה לצמוח בקצב מואץ של למעלה מ-100% בשנה, זה שנה שלישית ברצף, והכנסותיה בשנת 2021 הסתכמו בלמעלה מ-260 מיליון דולר, הכנסות אשר ממקמות אותה כמותג האון ליין הכי גדול בתעשיית הביוטי בארה"ב. המותג השני של ODDITY (חברת האם של IL MAKIAGE), SpoiledChild, צפוי להיות מושק בפברואר 2022 במטרה לשבש קטגוריית wellness נוספת און ליין.
"IL MAKIAGE בנתה פלטפורמה טכנולוגית מוכחת שמציבה את הלקוח במרכז ומספקת חווית אונליין יוצאת דופן" אמר מאט קווינלן, מנהל השקעות ב- Franklin Templeton. "IL MAKIAGE היא ללא ספק השחקנית המובילה שהציבה לעצמה מטרה לבנות את עתיד תעשיית הביוטי וה-wellness. קצב הצמיחה המואץ, החדשנות הטכנולוגית ופיתוח המוצרים ב-ODDITY מייצרים הזדמנות משמעותית שעודנה לפנינו וצפויה ליצור ערך לטווח ארוך".
"אני משקיע בחברות שיש להן יכולת לראות את הנולד ולרתום טכנולוגיה ויכולות דאטה כדי להבין לעומק את בסיס הצרכנים שלהם וליצור מוצרים חדשים וחדשנות שלא רק ממלאים את החסר אלא יוצרים מהפיכה של ממש בתעשייה" אמר תומאס טול. "IL MAKAIGE היא דוגמא מושלמת לסוג כזה של ארגון שהיכולות שלו - ובפרט היישומים הטכנולוגיים שלו - רחבים הרבה מעבר לתעשיית הביוטי וה-wellness. אני נרגש לחבור לתוכניות הצמיחה שלהם בענף ומחוצה לו".
IL MAKIAGE, שלה מטה בניו יורק, ארה"ב ומרכז פיתוח בתל אביב, ישראל, מעסיקה למעלה מ-250 עובדי מטה וטכנולגיה, כאשר הזרוע הטכנולגית של החברה מהווה למעלה מ-40% ממצבת עובדיה.
החברה בנתה את הפלטפורמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בתעשייה, וזאת באמצעות שימוש ביכולות בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה, וראייה ממוחשבת בכדי לשבש את תעשיית הביוטי והWellness . החברה משתמשת בבינה מלאכותית כדי לזהות את צרכי הצרכנים ובכדי לפתח מוצריה.
לחברה אשר למעלה מ90% מהכנסותיה מגיעות מאונליין, מעל 25 מיליון משתמשים, רובם המכריע בארה"ב, אשר הינו השוק הגדול ביותר של החברה (למעלה מ-75% מהכנסותיה), ולאחרונה התרחבה החברה לאנגליה וגרמניה.
בשנת 2017, L CATTERTON, קרן ההשקעות הגדולה ביותר בארהב בתחום הקונסיומר השקיעה כ-34 מליון דולר בIL MAKIAGE.


אודות Franklin Templeton:
Franklin Resources, Inc (NYSE:BEN) היא חברת השקעות גלובאלית בעלת חברות בנות הפועלות בשם Franklin Templeton ומלווה לקוחות ביותר מ-165 מדינות. החברה מתמחה בניהול השקעות, ניהול נכסים ופתרונות טכנולוגיים. הודות למנהלי ההשקעות המומחים שלה, החברה מפגינה יכולות נרחבות בפתרונות וחלופות הון עצמי, הכנסה קבועה, ניהול נכסים והשקעות אלטרנטיביות. עם משרדים ביותר מ-30 מדינות וכ-1,300 אנשי מקצוע בתחום ההשקעות, לחברה המבוססת בקליפורניה יש למעלה מ-70 שנות ניסיון בהשקעות ומנהלת נכסים בשווי של למעלה מ-1.5 טריליון דולר נכון ליום 30 בנובמבר 2021.
אודות תומאס טול:
תומאס טול הוא המייסד, היו"ר והמנכ"ל של Tulco, LLC, חברת אחזקות פרטית החוברת לחברות שבבסיסן טכנולוגיות חדשניות בתעשיות מיושנות. ההשקעות נעות בין חברת FIGS ועד ל-Acrisure. טול הוא גם המייסד של Tull Investment Group, קרן פרטית המשקיעה בחברות סטארט-אפ ובחברות טכנולוגיה בשלבים מוקדמים לרבות Genies, Pinterest, Zoox, ו-Oculus Rift. בעבר טול היה המייסד, יו"ר ומנכ"ל של Legendary Entertainment, חברת הסרטים שהפיקה סרטים שוברי קופות ביניהם האביר האפל ו-300.
מלבד עבודתו בתחום ההשקעות, טול הוא פילנטרופ פעיל ומייסד של קרן משפחת טול התומכת בחינוך, רפואה, מחקר מדעי ושימור. הוא גם חבר במועצה המייעצת לדיקאן של בית הספר להנדסה באוניברסיטת MIT.

בצילום: יושבים מימין דר בועז פרייס שירן הולצמן אראל ניב פרייס עומד אורן הולצמן


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il