TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רבעון מוצלח ל- Memic הישראלית רגע לפני שהיא מתמזגת לתוך SPAC


Hominis instrumentation
Memic מביאה את בשורת הרובוט הניתוחי לארה"ב: סגרה 3 עסקאות למכירת ה- Hominisברבעון הרביעי של 2021
מערכת טלנירי | 9/1/22, 09:01
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
החברה מכרה את הרובוט לשלושה בתי חולים מובילים בפלורידה שבארה"ב; עד סוף הרבעון הראשון של 2022 צפויה החברה להתמזג לתוך SPAC ולהפוך לציבורית בנאסד"ק לפי שווי של 1 מיליארד דולר

חברת Memic הישראלית, שמתקרבת למיזוג לתוך SPAC לפי שווי של 1 מיליארד דולר, ממשיכה בהצלחה לחדור לשוק האמריקאי ולהפיץ את בשורת הרובוט הניתוחי שפיתחה: החברה, שמפתחת רובוטים שמטרתם לבצע ניתוחים זעיר-פולשניים, סגרה ברבעון הרביעי של 2021 שלוש עסקאות למכירת הרובוט, ה-Hominis, לשלושה בתי חולים מובילים בארה"ב. השלושה הם: HCA Kendall Regional Medical Center; AdventHealth Celebration ובית החולים לנשים ב- Jackson Memorial. שלושת בתי החולים ממוקמים בפלורידה, בה ל- Memic יש חברה-בת.

ה- Hominisהוא רובוט ניתוחי דמוי זרוע אנושית שיש לו יכולת תמרון פורצת דרך המאפשרת לבצע ניתוחים הנחשבים לבלתי אפשריים בטכנולוגיות אחרות. הרובוט כולל מפרקי כתף, מרפק ומפרקי כף יד וכך הוא יכול לאפשר למנתח להיכנס לתוך חלל הניתוח בצורה פשוטה ויעילה. יכולת התמרון של הרובוט מאפשרת לבצע ניתוחים דרך נקבים טבעיים ללא כאב, ללא הותרת צלקות וכפועל יוצא - מאפשר התאוששות מהירה מהפרוצדורה הרפואית. בפברואר אשתקד קיבלה החברה את אישור ה-FDA לשימוש ברובוט עבור התוויה משמעותית ברפואת נשים: ניתוחים בחלל הבטן דרך הנרתיק. ה- Hominisהוא הרובוט הראשון והיחיד מסוגו בעולם שיש לו אישור FDA.

"זה מאוד חיוני שמערכות בריאות ורופאים מומחים ימשיכו להשקיע בטכנולוגיות חדשניות ומשבשות כדי להציע למטופלים רפואה עילית וטיפולים אופטימליים עבור המטופלים", אומר ד"ר ריקרדו אסטפה, אונקולוג המתמחה בגינקולוגיה בבית החולים Kendall, המכהן במקביל כדירקטור במכון לחקר גניקולוגיה אונקולוגית ברשת בתי החולים ושירותי הרפואה HCA Healthcare שהיא אחת הגדולות בארה"ב. " Kendallהוא אחד מבתי החולים שמשקיעים רבות בכירורגיה רובוטית בדרום פלורידה, ואנחנו גאים להיות בין הראשונים בארה"ב שיציעו את ה- Hominisלמטופלות שלנו".

דאג הרקומב, מנכ"ל ב- AdventHealth Celebrationציין כי "כבית חולים שמוביל בכירורגיה רובוטית, אנחנו תמיד מחפשים להנגיש למטופלינו טכנולוגיות חדשניות ומובילות כדי לייעל את הטיפול בהם. הטכנולוגיה של Memic תאפשר לנו לבצע טכניקות כירורגיות שעד כה לא היו ברות ביצוע".

"כאחד מבתי החולים שעומדים בחזית הקדמה של טכנולוגיות כירורגיות, אנחנו מאוד נרגשים להוסיף את ה-Hominis לסל הפתרונות שלנו", ציינה ג'ואן רוגיירו, מנכ"לית זמנית של המרכז לבריאות האישה ב- Jackson Memorial.

לדברי דביר כהן, מייסד-שותף ומנכ"ל Memic, "שלושת בתי חולים אלו מהווים בסיס חזק לאימוץ ה- Hominisברחבי ארה"ב. עם התמיכה שלהם, אנחנו מרחיבים את דריסת הרגל המסחרית שלנו, בפלורידה ומחוצה לה".

העסקאות לעיל צפויות להוות רוח גבית למיזוג ההולך ומתקרב של Memic לתוך SPAC אמריקאי. במהלך הרבעון הראשון של 2022, צפויה החברה להשלים את המיזוג עם MedTech Acquisition Company לפי שווי של כ-1 מיליארד דולר - שווי שיגדיר אותה רשמית כ"חד קרן".

בצד העסקאות לעיל שנסגרו, זכתה לאחרונה החברה בפרס יוקרתי: Memic זכתה בתואר עסקת השנה מאיגוד BioFlorida על סבב גיוס D אותו ביצעה באפריל 2021 ובמסגרתו גייסה 96 מיליון דולר, מתוך סך של 116 מיליון דולר שגייסה מאז הקמתה בשנת 2013.

האיגוד מייצג 6,700 חברות וארגוני מחקר בתעשיות הביו-פארמה, מד-טק, שירותי בריאות דיגיטלית ומערכות בריאות שמעסיקות במצטבר 94 אלף תושבים בפלורידה, ארה"ב. חברי האיגוד, שמגדיר את עצמו באתר הבית שלו כ"קול של תעשיית מדעי החיים בפלורידה", כוללים בין היתר, חברות מדעי החיים מבוססות בצד סטארט אפים, אוניברסיטאות, מכוני מחקר, בתי חולים ומרכזים רפואיים וכן אינקובטורים לגידול סטארט אפים. לדברי BioFlorida, העסקה של Memic נבחרה בגלל שיש לה אימפקט משמעותי על הגידול בפרודוקטיביות ובחדשנות של תעשיית מדעי החיים בפלורידה.

לא במקרה נבחרה Memic הישראלית לקבל את התואר לעיל. השוק האמריקאי הוא השוק העיקרי אליו פונה כעת Memic ופלורידה, המדינה השלישית בגודל אוכלוסייתה בארה"ב (22 מיליון איש) היא אחת המדינות העיקריות בארה"ב שבה Memic מתחילה למסחר את הרובוט הרפואי שפיתחה. כהכנה לכניסה לשוק האמריקאי, הקימה Memic חברת בת אמריקאית בעיר פורט לאודרדייל שבפלורידה, וסבב הגיוס בגינו זכתה בתואר ירחיב את פעילות ההדרכה של צוותים רפואיים, מחקר ופיתוח וייצור של Memic בתוך גבולות פלורידה. Memic מעסיקה 150 עובדים, 110 בישראל ו-40 בארה"ב.

"פלורידה מייצגת בסיס חשוב לתמיכה בתוכניותינו להנגיש את היתרונות של מוצר הדגל של החברה, ה-Hominis, לכמה שיותר רופאים מומחים ומטופלים ברחבי ארה"ב. ההכרה החשובה לה זכינו מצד BioFlorida משקפת את המחויבות שקיימת לכל רוחב החברה למקסם את ההזדמנויות העסקיות שלנו בעוד אנחנו מספקים ללקוחותינו רמות גבוהות של איכות מוצר ושירות לקוחות", ציין דביר כהן, מייסד-שותף ומנכ"ל Memic.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il