TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת האוטו-טק סיפיה וויז'ן מודיעה על זכייה במכרז של יצרנית רכב סינית


סיפיה וויז'ן
יחד עם Junjie, ספקית Tier 1, להטמעת מערכת ה-Driver Sense של החברה לניטור נהג
מערכת טלנירי | 2/1/22, 10:44
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
המערכת תוטמע באחד מהדגמים המיוצרים על ידי היצרנית, המיועד ליצוא, וצפוי להתחיל בייצור מסחרי במהלך 2022

דוד טולוב, מנכ"ל סיפיה, מסר: "אנו שמחים להודיע על זכייה במכרז עם יצרן רכב נוסף ולהרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם Junjie, ספק Tier 1 למכרז עם יצרנית רכב שניה בו אנו זוכים יחד. לצד הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, הסכם זה משקף את יכולתנו לתמוך בלוחות זמנים אגרסיביים לייצור, ובכך לתרום לחיזוק היתרון התחרותי והטכנולוגי של לקוחותינו."
הרצליה, 2 בינואר 2021 – סיפיה וויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: ספיה; CPIA), חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרני רכבים ולציי רכב, הודיעה היום כי זכתה במכרז של יצרנית רכב סינית יחד עם Junjie, ספקית סינית של פתרונות תוכנה וחומרה לרכב ("ספקית "Tier 1). במסגרת הזכייה במכרז תותקן תוכנת ה- Driver Sense של החברה על פלטפורמה חדשה באחד מדגמי הרכב המיוצרים על ידי היצרנית, ואשר מיועד ליצוא. במסגרת המכרז, הסכם סופי בגין הזכייה צפוי להיחתם בהמשך.

מדובר במכרז של יצרנית רכב שנייה בו זוכה סיפיה יחד עם Junjie, תחילת היצור הסדרתי של הדגם צפוי פחות משנה מהזכייה במכרז, כבר במהלך שנת 2022, כשבדגם המדובר תוכנת ה- Driver Sense מותקנת ופועלת על גבי שבב של Ambarella, יצרנית שבבי וידאו לתעשיות שונות ולתעשיית הרכב בפרט, עימה לסיפיה שיתוף פעולה אסטרטגי.
עם הזכייה במכרז זה, לחברה זכיות במכרזים להטמעת מערכת ה- Driver Sense ב- 21 דגמי רכבים שונים (Design Wins), על גבי 7 פלטפורמות שונות עם חמש יצרניות רכב שונות (כאשר בגין ארבעה דגמים בהם זכתה החברה, טרם נחתם חוזה סופי). היצרניות כוללות יצרן רכב חשמלי בארה"ב, מותג רכב אמריקאי בסין ושלוש יצרניות רכב מובילות בסין. ככלל, פלטפורמה מורכבת ממספר דגמי רכב, ולכן זכיה בדגם מפלטפורמה מהווה אינדיקציה לכך שהחברה עשויה לזכות בדגמים נוספים באותה הפלטפורמה.
טכנולוגיית הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית שבבסיס מערכת ה- Driver Sense, מנתחת תמונות אינפרא-אדום על מנת להעריך את התנהגות הנהג באמצעות מעקב אחר תווי פניו והופעתו של הנהג (זיהוי סממנים חזותיים, כגון: עפעפיים, אישונים, כיוון מבט ועוד), ותרגום שלהם למשמעות הפיזיולוגית של מצב הנהג (עייפות, הסחות דעת, דיבור בטלפון ועוד).
שוק הרכב בסין נמצא בצמיחה מתמדת בשני העשורים האחרוים, כאשר במהלך 2020 יוצרו בסין כ- 25 מיליון רכבים חדשים, יותר מבארה"ב ובאיחוד האירופי גם יחד. בשים האחרונות החלו יצרניות רכבים סיניות לרכוש מותגי רכב בינלאומיים וכן לפנות לשווקים מערביים עם מותגים המיועדים לשוק הבינלאומי.
המידע בדבר תחילת הייצור הסדרתי של הדגם האמור הוא בבחינת מידע צופה פני עתיד, כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968. מידע זה עלול שלא להתממש, לרבות באופן מהותי, כתוצאה משינויים וגורמים אשר אינם בשליטת החברה, דוגמת: שינויים במודלים של יצרנית הרכב, שינוי ברגולציה, שינוי בהעדפות צרכנים, התפתחויות טכנולוגיות, שינוי בתמחור המוצר וכיו"ב, לרבות כתוצאה מהתממשות גורמי הסיכון המפורטים בסעיף 6.31 לתשקיף החברה, כפי שתוקן ביום 17 בנובמבר 2021.

אודות סיפיה ויז'ן
סיפיה ויז'ן בע"מ ("סיפיה", ת"א: ספיה; CPIA) היא חברת אוטו-טק המפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ((DMS/OMS ליצרני רכבים ולציי רכב. מערכת הדגל שפיתחה החברה, Driver Sense, עושה שימוש בעיבוד תמונה ובינה מלאכותית, לשיפור הבטיחות והאיכות של חוויית הנהיגה. החברה מתמקדת בניטור פנים הרכב, ומציעה תוכנה לניטור נהג, תוכנה לניטור תא הנוסעים, מכשיר ייעודי לניטור נהג המיועד לציי רכב.
מעל עשור של מחקר ופיתוח עומדים בבסיס הטכנולוגיה המובילה מוגנת הפטנטים של החברה. סיפיה פורצת גבולות באופן עקבי בתחום פתרונות ניטור חכמים, להבטחת תנועה טובה ובטוחה יותר.
שוק הרכב, בו פועלת סיפיה, מונע על ידי תקני בטיחות ורגולציה. החל משנת 2023, ארגון Euro NCAP, האמון על תקינת הבטיחות ברכב באיחוד האירופי, אשר הנחיותיו מיושמות על ידי יצרניות רכב ברחבי העולם, יעניק דירוג מקסימלי בקטגורית ניטור נהג לרכבים המצויידים, בין השאר, במערכות המנטרות נהג באופן ישיר (DMS), כדוגמת מערכת ה- Driver Sense. כמו-כן, האיחוד האירופי פרסם עדכון לתקנות הבטיחות הכלליות בתעבורה, אשר תדרושנה בין השנים 2024 ל- 2026, שרכבים חדשים יצויידו במערכת לניטור עייפות והסחות דעת של הנהג. סיפיה הינה אחת משלוש החברות בתחום ה- DMS אשר מייעצות לארגון Euro NCAP, ומסייעות בהתוויית תקן הבטיחות.
לפרטים נוספים באתר החברה: cipia.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il