TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גילת חתמה על עסקה בשווי של מיליוני דולרים


גילת
לשדרוג והרחבת רשת תקשורת לוויינים באירו-אסיה עבור מגוון יישומים
מערכת טלנירי | 29/12/21, 14:15
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת, נבחרה לספק יישומי קישוריות לווין לכלי שייט, לכלים יבשתיים ולשוק הצרכני

פתח תקווה, ישראל, 29 בדצמבר 2021 - חברת גילת רשתות לוויין (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי אחת מספקיות שירותי הלווין הגדולות באירו-אסיה, בחרה בגילת כספקית ציוד הקרקע לרשת הלווין שלה. החברות חתמו על עסקה בשווי של מיליוני דולרים אשר תכלול אספקה של פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת, לשדרוג והרחבת תקשורת הלוויינים ברחבי האזור עבור מגוון יישומים לרבות קישוריות לכלי שייט, לכלים יבשתיים ולשוק הצרכני.
במהלך תהליך השדרוג וההרחבה, יוחלף הציוד הישן, והרשתות מהדור הקודם יאוחדו וייטמעו בתוך הרשתות החדשות של פלטפורמת ה-SkyEdge II-c של גילת, וישמשו כבסיס שיספק את צרכי תקשורת הלוויינים שלהם. גילת תספק מוקדי תקשורת עם אלפי טרמינלים לווייניים נייחים וניידים, באופן שיאפשר לתמוך בכיסוי נרחב עבור כל האזור.
"עסקה זו מייצגת פרק חדש ומשמעותי במערכת היחסים שלנו עם ספקית שירותי הלווין הגדולה", אמרה מיכל אהרונוב, סמנכ"לית הפעילות המסחרית בגילת רשתות לוויין. "נעבוד יחדיו כדי לאחד ולשדרג את רשת הלווין הקיימת עם הטכנולוגיה המובילה של גילת, פלטפורמה אחת ליישומים רבים, ובכך לספק חווית משתמש משופרת ללקוחות ברחבי אירו-אסיה".
אודות גילת רשתות לוויין
גילת רשתות לוויין נאסד"ק ובורסת ת"א (GILT) היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם 30 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים מוצרי מקטע קרקע חדשניים, ומספקים פתרונות כוללים ושירותים מקצה לקצה, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. כחברה המספקת פתרונות תחרותיים בעלי ערך גבוה, היצע המוצרים שלנו כולל פלטפורמת רשת תקשורת לוויינית מבוססת ענן, מודמים במהירות גבוהה, אנטנות ניידות בעלות ביצועים גבוהים, מגברי מצב-מוצק (SSPA) וממירי תדרים (BUC) להספקים גבוהים בעלי יעילות גבוהה.
הפתרונות המקיפים של גילת תומכים ביישומים רבים עם היצע מוצרים רחב הנוגע ליישומים שונים, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר. יישומים מרכזיים אלו כוללים קישוריות פס רחב, תמסורת סלולרית, שירותים לארגונים, אינטרנט מהיר בטיסות (IFC), קישוריות לכלי שייט ולרכבות, וקישוריות לכוחות בטחון, חירום והצלה. גילת הינה חברה הנשלטת ע"י קרן פימי. למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: www.gilat.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il