TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

היטאצ'י אנרג'י זוכה בחוזה גדול עבור רשת הולכת כוח תת-ימית


hitachienergy hvdc
הראשונה מסוגה באזור המזרח התיכון וצפון אפריקה לקידום אנרגיה עתידית בת קיימא עבור אבו דאבי
מערכת טלנירי | 26/12/21, 09:02
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
HVDC Light® תחבר כוח דל פחמן מהרשת היבשתית לפעילות הייצור של ADNOC כפרויקט אסטרטגי כדי לאפשר אספקת חשמל בת קיימא, גמישה ומאובטחת

ציריך, שוויץ, 22 בדצמבר 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

היטאצ'י אנרג'י (Hitachi Energy) הודיעה כי זכתה בהזמנה גדולה מחברת Samsung C&T Corporation, אחת מחברות ההנדסה והבנייה הגדולות בעולם, לחיבור הפעילות הימית של ADNOC לרשת החשמל היבשתית באיחוד האמירויות הערביות שבבעלותה ותפעולה של חברת האנרגיה הלאומית של אבו דאבי PJSC (TAQA).
HVDC Light® של היטאצ'י אנרג'י ופלטפורמת הבקרה הדיגיטלית של MACHTM(1) יאפשרו העברת חשמל נקי ויעיל יותר מהיבשת להפעלת פעילות הייצור של ADNOC בחו"ל, ויאפשרו הפחתת טביעת רגל פחמנית של הפעילות הימית של ADNOC ביותר משלושים אחוזים.
פתרון חדשני זה מחזק את מחויבותה של היטאצ'י אנרג'י לסייע ללקוחות ולמדינות לעבור לעתיד ניטרלי מבחינה פחמנית ומסייע לאפשר את 'יוזמת Net-Zero 2050' של איחוד האמירויות.
עם קיבולת של 3,200 מגה-ואט (MW), שני קישורי HVDC יהיו ללא ספק הפתרון החזק ביותר בעוצמה מהחוף באזור המזרח התיכון וצפון אמריקה (MENA) עד כה. זהו גם הפתרון הראשון של HVDC לחשמל מהחוף מחוץ למים הנורבגיים. פתרון חדשני זה משקף כיצד היטאצ'י אנרג'י ממשיכה להיות חלוצה בטכנולוגיה כדי להתמודד עם העניין הגובר מצד חברות נפט וגז לאומיות ועצמאיות להפעיל את מתקני הייצור שלהן בחו"ל באנרגיה נטולת פחמן מרשתות חשמל ביבשה.
"אנו גאים לאפשר לאבו דאבי ול-ADNOC להתקדם משמעותית במסלולן להשגת השאיפה של איחוד האמירויות הערביות להיות ניטרליים מבחינה פחמנית עד 2050", אמר קלאודיו פאצ'ין, מנכ"ל היטאצ'י אנרג'י. והוסיף: "בהיטאצ'י אנרג'י אנו מגנים על הדחיפות של מעבר האנרגיה הנקייה, והסדר העיקרי הזה הוא עדות נוספת לכך שאנחנו שותף 'ללכת' לפיתוח ופריסה של טכנולוגיות ופתרונות שמקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להיות יותר בת קיימא, גמישה ומאובטחת יותר".
מר שה קים, מנהל רכש בחברת סמסונג C&T, אמר: "בהיטאצ'י אנרג'י, בחרנו שותף מהימן שמביא יכולת גלובלית עמוקה והלך רוח חזק של שיתוף פעולה וחדשנות". שה קים הוסיף, "יחד, אנו נשרת את ADNOC עם טכנולוגיות חלוציות שהוכחו כמספקות לפרויקט כה גדול של HVDC".
כל פרויקט החשמל מהחוף יכלול שני קישורי חשמל של HVDC, שיחברו שני אשכולות של מתקני הפקת נפט וגז מהחוף לרשת החשמל היבשתית, מרחק של עד 140 ק"מ לכל אשכול.
Hitachi Energy מספקת ארבע תחנות ממירים, הממירות מתח AC ל-DC להולכה בכבלים התת-ימיים, ולאחר מכן ממירות אותו מחדש ל-AC מ-DC לשימוש במערכות החשמל הימיות. טכנולוגיית ה-HVDC תסופק ממרכזי הסמכות עולמיים של Hitachi Energy. כמו כן כוללת ההזמנה לימודי מערכת, תכנון והנדסה, אספקה, פיקוח, התקנה ותפעול. Hitachi Energy תתמוך בלקוחות עם הסכם שירות למחזור חיים ארוך טווח הממנף טכנולוגיות דיגיטליות כדי להבטיח זמינות ואמינות מערכת לאורך חיי ההפעלה הארוכים של קישורי HVDC.
HVDC Light היא טכנולוגיית ממיר מקור מתח שייצורה החלוצי מבוצע בידי ב-Hitachi Energy. זוהי הטכנולוגיה המועדפת עבור יישומי אריג כוח רבים, כולל חיבור בין רשתות חשמל לאומיות, שילוב פארקים של תחנות רוח ימיות עם מערכות תמסורת יבשתית, הזנת כוח רב יותר למרכזי ערים צפופים, חיבור בין רשתות א-סינכרוניות הפועלות בתדרים שונים וחשמל מהחוף.

המאפיינים המגדירים של HVDC Light כוללים תחנות ממירים קומפקטיות ייחודיות (שהיא חשובה ביותר ביישומים קריטיים במקומות בהם המרחבים מצומצמים כמו תחנת רוח ימית, מתקני ייצור ימיים והזנות במרכז העיר), הפסדי חשמל נמוכים במיוחד ויכולת התנעה שחורה להשבת חשמל לאחר הפסקת רשת .
היטאצ'י אנרג'י הייתה חלוצה בטכנולוגיית HVDC מסחרית לפני כמעט 70 שנה, וסיפקה יותר ממחצית הפרויקטים הקלאסיים של HVDC בעולם ויותר מ-70% מפרויקטי HVDC להמרת מקורות המתח בעולם.
הערות:
בקרה מודולרית מתקדמת עבור HVDC (MACH™)
הירידה המשוערת בטביעת הרגל הפחמנית מבוססת על החישובים של היטאצ'י אנרג'י עצמה.

אודות Hitachi Energy
היטאצ'י אנרג'י היא מובילה טכנולוגית עולמית שמקדמת עתיד אנרגיה בת קיימא לכולם. אנו משרתים לקוחות בענף השירות, התעשייה והתשתיות עם פתרונות ושירותים חדשניים לאורך שרשרת הערך. יחד עם לקוחות ושותפים, אנו חלוצים בטכנולוגיות ומאפשרים את הטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת כדי להאיץ את המעבר האנרגטי לעבר עתיד ניטרלי מבחינה פחמנית. אנו מקדמים את מערכת האנרגיה העולמית להפוך לבת קיימא, גמישה ובטוחה יותר תוך איזון בין ערך חברתי, סביבתי וכלכלי. ל- Hitachi Energy יש רקורד מוכח ובסיס מותקן שאין שני לו ביותר מ-140 מדינות. המטה שלנו בשוויץ, אנו מעסיקים כ -38,000 אנשים ב -90 מדינות ומייצרים נפחים עסקיים של כ -10 מיליארד דולר.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il