TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

זינגה מופיעה לראשונה עם "הצצה" למשחק FarmVille 3 הקרוב


Zynga
סרטון הצצה לכותר הנייד האחרון בזכיינית FarmVille המצליחה מעניק למעריצים מבט לבעלי חיים המתכרבלים בעולם החקלאות החדש
מערכת טלנירי | 22/9/21, 08:50
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
סן פרנסיסקו, 20 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

מה: זינגה Zynga Inc. (נאסד"ק: ( ZNGA, מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי ויוצרת של זיכיון FarmVille הפופולרי, חשפה סרטון הצצה לכותרת הניידת הקרובה שלה, FarmVille 3, הלוכדת את האינטראקציות המהנות והחיבה בין בעלי חיים כגון כבשים מתכרבלות ופרות רוקדות בזמן שהם מחכים בהתרגשות לפגוש את בעליהם החדשים בחווה.
מאז הושק בשנת 2009, זיכיון FarmVille המשיך לפרוס דרכים חדשות ורעננות עבור שחקנים לחוות את המשחקים, כולל FarmVille 2: Country Escape ו- FarmVille 2: Tropic Escape. אחד ממאפייני המשחק החדשים ב- FarmVille 3 יהיה גידול וטיפוח של גורים מקסימים מיותר מ -150 זנים ייחודיים, לרבות סוסים, חזירים, אלפקות ושועלים ארקטיים.

סרטון התצוגה המקדימה בן 20 השניות נפתח עם משפחת פרות שמחה על הגעתו של העגל שלהן וממשיך עם טלה קופץ בהתרגשות כשהוא נעטף באהבה על ידי הוריו. מונטאז 'של בעלי חיים חביבים ניתן לראות באזור כפרי מעוצב להפליא שבו הם אינטראקציה עם חקלאים ידידותיים וסביבתם, להביא את החווה כולה לחיים.

החל מהיום, המעריצים יכולים לחלוק את ההתרגשות והעונג עבור FarmVille 3 עם תכונות חברתיות מהנות, כולל רקע זום ובחירת בעלי חיים עם עובדות מהנות, אשר ניתן למצוא כאן.

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואיזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Queen Bee™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

אודות FarmVille

FarmVille, שהושקה בפייסבוק בשנת 2009, הולידה זיכיון משחקים חברתי שמשך יותר מ-700 מיליון התקנות ברחבי העולם בפלטפורמות פייסבוק, אינטרנט ומובייל. FarmVille מציעה לשחקנים את היכולת לגדל יבולים וירטואליים ולבנות חוות דיגיטליות יחד בזמן אמת, ואירחה את מעריציה ב- FarmVille 2, FarmVille 2: Country Escape ו- FarmVille 2: Tropic Escape. FarmVille 3, משחק שפותח על ידי Zynga הלסינקי, שואף להמציא מחדש את ז'אנר בניית החווה הקלאסי ולהציג את המכניקה המודרנית של משחקים ניידים.

הצהרות צופות פני עתיד
הודעה זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד הנוגעות לאירועי משחק ותכונות עתידיים. הצהרות צופות פני עתיד כוללות לעתים קרובות מילים כגון "רצון", "מצפה", "תוכנית", "מתכוון" והצהרות בלשון העתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. ההישג או ההצלחה של הנושאים המכוסים בהצהרות צופות פני עתיד כאלה כרוכים בסיכונים משמעותיים, אי ודאויות והנחות. אין להסתמך על הצהרות צופות פני עתיד כאלה, המבוססות על מידע העומד לרשותנו בתאריך זה. איננו מתחייבים לעדכן הצהרות כאלה. מידע נוסף על סיכונים, אי-ודאויות והנחות אלה הוא או יתואר בפירוט רב יותר בהגשות הפומביות שלנו לרשות ניירות ערך (SEC), עותקים מהם עשויים להתקבל על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו http://investor.zynga.com או באתר האינטרנט של ה- SEC ב- www.sec.gov.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il