TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ריסקיפייד מציגה צמיחה חזקה של 47% בהכנסות ברבעון השני


Riskified
החברה נסחרת בבורסת ניו יורק תחת הסימול "RSKD"
מערכת טלנירי | 10/9/21, 09:54
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ניו יורק, 9 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

חברת Riskified Ltd. ("NYSE: RSKD"), ("החברה"), פלטפורמה לניהול אירועי הונאות המאפשרת מסחר אלקטרוני ללא קושי, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון ולששת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021. החברה תקיים שיחת משקיעים על מנת לדון בתוצאות אלו היום בשעה 8:30 בבוקר (שעון אזור זמן מזרחי)

"הצמיחה החזקה בסך 47% בהכנסות וצמיחה של 55% בהיקף הסחורות ברוטו, שסיפקנו ברבעון השני של 2021 בהשוואה לרבעון השני של 2020, מעידות כי רבים מאתרי המסחר המקוונים הגדולים בעולם רואים יותר ויותר את פתרון למידת המכונה של ריסקיפייד כפרדיגמה החדשה בניהול הונאות", אמר עידו גל, מייסד שותף ומנכ"ל ריסקיפייד. "אנו גאים מאוד בקבלת הפנים החיובית בשוק להנפקה הטריה שלנו, ונרגשים לקראת המסע הצפוי לנו, בעת שאנו ממשיכים ליהנות מרוח גבית מכיוונם של מספר גורמים שאנו צופים כי ימשיכו להניע את המשך הביקוש לפלטפורמה שלנו".

דגשים עסקיים לרבעון השני של 2021

*לפלטפורמה הצטרפו מספר סוחרים חדשים בולטים במספר קטגוריות מסחר אלקטרוני הצומחות במהירות, בהם כמה שריסקיפייד לא שירתה בעבר (למשל פלטפורמות תשלומים)
*המשך התרחבות במספר שווקים בינלאומיים גדולים, בהם אוסטרליה, סין ובריטניה.
*המשכנו לייעל ולפתח את הפלטפורמה של ריסקיפייד בתגובה לדרישות הדחופות ביותר של הסוחרים שלנו. אלגוריתמי למידת המכונה של ריסקיפייד נחשפו ליותר מ-150 מיליון עסקאות מסחר אלקטרוני חדשות שעובדו דרך הפלטפורמה במהלך הרבעון. החברה גם התאימה אישית את הפלטפורמה שלה עבור מספר סוחרים ארגוניים באמצעות שילוב בין מספר מוצרים של ריסקיפייד.
*חידשנו את השותפות עם Wayfair, אחד מהאתרים הפופולאריים ביותר בעולם למוצרים ביתיים. הרחבת שותפות זו תאפשר לריסקיפייד ו-Wayfair להמשיך ולפתור בעיות מורכבות הקשורות לתהליכי השיטוט באתר, הרכישה והתשלומים.
*לאחר תום הרבעון השני, הושלמה ההנפקה הראשונית לציבור (IPO) ב-2 באוגוסט 2021, שבה גויסו נטו כ-386.7 מיליון דולר.

עיקרי התוצאות הפיננסיות ברבעון השני של 2021

*הכנסות ונפח סחורה ברוטו ("GMV")(1) בסך 55.7 מיליון דולר ו-21.5 מיליארד דולר, בהתאמה, המייצגים צמיחה משנה לשנה של 47% ו-55%, בהתאמה.
*צמיחה ברווח הגולמי מ-20.1 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2020 ל-33.3 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021, המייצגים צמיחה שנתית של 65%.
*ההפסד הנקי גדל ב-13.2 מיליון דולר, מהפסד של 7.3 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2020 להפסד של 20.5 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021.




*EBITDA מתואם(2) הציג צמיחה של 2.7 מיליון דולר מ-1.1 מיליון דולר שלילי בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2020 ל-1.6 מיליון דולר חיובי בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021.
*מזומנים ושווי מזומנים, מזומנים מוגבלים ופיקדונות לטווח קצר בסך 149.7 מיליון דולר נכון ל-30 ביוני 2021, גידול של 29.0 מיליון דולר מ-120.7 מיליון דולר נכון ל-31 בדצמבר 2020, שאינו כולל הכנסות נטו בסך 386.7 מיליון דולר מההנפקה שהושלמה לאחר ה-30 ביוני 2021.

הטבלה הבאה מסכמת את התוצאות הכספיות המאוחדות שלנו לשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2021 ו-2020:





Three Months Ended June 30,


2021


2020


(unaudited)


(in thousands, except where indicated)
Revenue
$
55,692




$
37,807


Gross profit
$
33,302




$
20,137


Operating profit (loss)
$
(1,650)




$
(7,671)


Net profit (loss)
$
(20,489)




$
(7,269)


Adjusted EBITDA(2)
$
1,555




$
(1,133)





"אנו מרוצים מתנופת הצמיחה הכוללת שלנו משנה לשנה, ואנו מצפים להמשיך ליהנות מצמיחה חזקה בבסיס המסחר האלקטרוני העולמי, המונעת על ידי הרחבת אפשרויות רכישה רב-ערוצית ושיעורי חדירה גבוהים יותר למסחר אלקטרוני", אמרה אגליקה דוצ'בה, סמנכ"לית הכספים של Riskified. "בכוונתנו למנף את הטכנולוגיה הקניינית שלנו, את רשת הסוחרים המורחבת שלנו ואת הנתונים העוצמתיים שאנו ניגשים אליהם כדי להמשיך להניע את ההשקעה עבור הסוחרים שלנו וליצור חוויות קנייה ללא חיכוך עבור הצרכנים. בפרט, אנו נרגשים להמשיך את תוכניות ההתרחבות הגלובליות הממוקדות שלנו".

תחזית פיננסית

בשלושת החודשים שיסתיימו ב-30 בספטמבר 2021, אנו צופים כי נציג:

*הכנסות שינועו בין 50.7 מיליון דולר ל-51.2 מיליון דולר בשנה שתסתיים ב-31 בדצמבר 2021, אנו צופים כי נציג:
*הכנסות בין 224.4 מיליון דולר ל-225.4 מיליון דולר
*הפסד EBITDA מתואם שינוע בין 26.3 מיליון דולר ל-25.3 מיליון דולר(3)


(1) GMV מהווה מחוון לביצועים משמעותיים. ראו " Key Performance Indicators and Non-GAAP Metrics" לקבלת פרטים נוספים.
(2) EBITDA מתואם הוא מדד Non-GAAP. עיינו ב" Key Performance Indicators and Non-GAAP Metrics" לקבלת מידע נוסף לגבי מדד Non-GAAP זה וב-" Reconciliation of Net Profit (Loss) to Adjusted EBITDA" להתאמה של מדד Non-GAAP זה לרווח נקי (הפסד), מדד GAAP הדומה ביותר באופן ישיר.
(3) אין באפשרותנו לספק התאמה של תחזית מותאמת EBITDA לשנת הכספים שתסתיים ביום 31 בדצמבר 2021 לרווח נקי (הפסד), מכיוון שלא ניתן לחזות באופן סביר פריטים מסוימים שאינם נכללים ב- EBITDA מתואם אך כלולים ברווח הנקי (הפסד), או שאינם בשליטתנו. בפרט, איננו יכולים לחזות את העיתוי או ההיקף של תשלומים מבוססי מניות ורווחים או הפסדים של עסקאות מט"ח, לפי ההקשר, ללא השקעת מאמצים בלתי סבירים, ופריטים אלה עשויים להשפיע באופן משמעותי, בנפרד או במצטבר, על מדדי ה-GAAP בעתיד.

פרטי שיחת ועידה ושידור אינטרנט

החברה תארח שיחת ועידה כדי לדון בתוצאותיה הכספיות היום, 9 בספטמבר 2021 בשעה 8:30 בבוקר שעון מזרח (15:30 שעון ישראל). ניתן לגשת לשידור חי של השיחה מאתר קשרי המשקיעים של Riskified בכתובת ir.riskified.com. כשעה לאחר השלמת השיחה החיה, תהיה זמינה גרסה מאוחסנת בארכיון של שידור האינטרנט באתר קשרי המשקיעים של Riskified ir.riskified.com. כדי לגשת לשיחת הוועידה באופן טלפוני, מתקשרים בארצות הברית רשאים לחייג 1-877-311-0521 או 1-470-495-9499 למתקשרים מחוץ לארצות הברית ולהיכנס באמצעות מספר מזהה הועידה 8798659. שידור חוזר טלפוני של שיחת הוועידה יהיה זמין עד 16 בספטמבר 2021, החל משעתיים לאחר סיום שיחת הוועידה. כדי לגשת להפעלה החוזרת, מתקשרים בארצות הברית רשאים לחייג 1-855-859-2056 או 1-404-537-3406 ולהזין את אותו מזהה שיחת ועידה המפורט לעיל עבור השיחה החיה.

מחווני ביצועי מפתח ומדדים על Non-GAAP

הודעה לעיתונות זו מכילה אינדיקטורים מרכזיים לביצועים כולל GMV, וכן מדדים non-GAAP, כולל EBITDA מותאם והוצאות תפעול non-GAAP.

אנו מגדירים את GMV כערך הדולרי ברוטו של הזמנות שהתקבלו על ידי הסוחרים שלנו ונבדקו באמצעות פלטפורמת ניהול הסיכונים של המסחר האלקטרוני שלנו במהלך התקופה שצוינה, כולל הזמנות שלא אישרנו.

אנו מגדירים את ה- Adjusted EBITDA כרווח נקי (הפסד) המותאם להסרת השפעות ההפרשה למס הכנסה, הכנסות מריבית, נטו, הכנסה אחרת (הוצאה), נטו, פחת והפחתות והוצאות פיצוי מבוססות מניות.

אנו מגדירים הוצאות תפעוליות non-GAAP כהוצאות תפעול GAAP המותאמות להסרת ההשפעות של פחת והפחתות והוצאות פיצוי מבוססות מניות.

הוצאות תפעול מותאמות של EBITDA ו- non-GAAP הן מדדי non-GAAP שההנהלה והדירקטוריון שלנו משתמשים בהם כמדד משלים לביצועים שלנו מכיוון שהם מסייעים לנו להשוות את הביצועים התפעוליים שלנו על בסיס עקבי, מכיוון שהם מסירים את ההשפעה של פריטים שלדעתנו אינם משקפים ישירות את פעולות הליבה שלנו. אנו משתמשים גם ב- Adjusted EBITDA למטרות תכנון, כולל הכנת התקציב התפעולי השנתי הפנימי שלנו והתחזיות הפיננסיות שלנו, כדי להעריך את הביצועים והיעילות של היוזמות האסטרטגיות שלנו ולהעריך את היכולת שלנו להרחיב את העסק שלנו.

אין לראות בהוצאות התפעוליות המתואם של EBITDA ו- non-GAAP בבידוד, כחלופה או עדיף על הרווח הנקי (הפסד) או על מדדי ביצועים אחרים הנגזרים בהתאם ל- GAAP של ארה"ב. מדדים אלה משמשים לעתים קרובות על ידי אנליסטים, משקיעים וגורמים מעוניינים אחרים כדי להעריך חברות בתעשייה שלנו. על ידי מתן מדדים אלה על non-GAAP יחד עם התאמה למדד ה-GAAP הדומה ביותר בארה"ב, אנו מאמינים שאנו משפרים את ההבנה של המשקיעים לגבי העסק שלנו ותוצאות הפעילות שלנו, כמו גם מסייעים למשקיעים להעריך עד כמה אנו מבצעים את היוזמות האסטרטגיות שלנו.

אין לפרש מדדים אלה שאינם GAAP כאל תוצאה שהתוצאות העתידיות שלנו לא יושפעו מפריטים חריגים או אחרים. להוצאות התפעוליות המותאמות של EBITDA ו- non-GAAP יש מגבלות ככלים אנליטיים בכך שהן אינן משקפות את תשלומי המס שלנו ועלויות מזומנים מסוימות אחרות שעשויות לחזור על עצמם בעתיד, לרבות, בין היתר, דרישות מזומן לעלויות להחלפת נכסים שהוצאו מפחת ומנוטרלים. ההנהלה מפצה על מגבלות אלה על ידי הסתמכות על תוצאות ה-GAAP שלנו בנוסף לשימוש ב- Adjusted EBITDA ובמדדים אחרים שאינם GAAP כמדדים משלימים לביצועים שלנו. המדדים שאינם GAAP המשמשים כאן אינם בהכרח דומים לכיתובים בעלי כותרת דומה של חברות אחרות בשל שיטות חישוב שונות.

עיין בטבלאות שלהלן לקבלת התאמה של מדדים פיננסיים אלה שאינם GAAP לאמצעי GAAP הדומים ביותר באופן ישיר.

הצהרות צופות פני עתיד

הצהרות מסוימות בהודעה לעיתונות זו עשויות להוות הצהרות ומידע "צופי פני עתיד", במשמעות סעיף 27א לחוק ניירות ערך של 1933, סעיף21E לחוק הבורסה לניירות ערך של 1934, והוראות הנמל הבטוח של חוק הרפורמה בליטיגציה של ניירות ערך פרטיים בארה"ב בשנת 1995 המתייחסות לציפיות הנוכחיות שלנו ולהשקפות שלנו לגבי אירועים עתידיים. במקרים מסוימים, ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלה באמצעות מילים או ביטויים כגון "עשוי", "עשוי", "רצון", "יכול", "היה", "צריך", "מצפה", "תוכנית", "צפוי", "מתכוון", "לחפש", "מאמין", "מעריך", "לחזות", "פוטנציאל", "להמשיך", "להרהר", "אפשרי" או מילים דומות. הצהרות צופות פני עתיד אלה כפופות לסיכונים, אי ודאות והנחות, שחלקן אינן בשליטתנו. בנוסף, הצהרות צופות פני עתיד אלה משקפות את השקפותינו הנוכחיות ביחס לאירועים עתידיים ואינן ערובה לביצועים עתידיים. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מהמידע הכלול בהצהרות צופות פני עתיד כתוצאה ממספר גורמים, כולל, ללא הגבלה, את הדברים הבאים: ההיסטוריה התפעולית המוגבלת שלנו ויכולתנו לנהל את הצמיחה שלנו; ההיסטוריה שלנו של הפסדים נטו וההוצאות התפעוליות הצפויות; היכולת שלנו ליישם בהצלחה את התוכנית העסקית שלנו לאור התנאים המקרו-כלכליים, כולל במהלך האטה כלכלית עולמית הנגרמת על ידי מגפת COVID-19 שעלולה להשפיע על הביקוש לשירותים שלנו או להשפיע לרעה מהותית על מצבנו הפיננסי ותוצאות הפעילות שלנו ושל שותפינו העסקיים; היכולת שלנו להשיג רווחיות; היכולת שלנו לשמור ולשפר את המותג שלנו; היכולת שלנו לפתח שיפורים במוצרים שלנו; היכולת שלנו למשוך סוחרים חדשים, לשמור על סוחרים קיימים ולהגדיל את המכירות של המוצרים שלנו לארגונים גדולים; ריכוז סוחרים; התלות שלנו בהמשך השימוש בכרטיסי אשראי ובאמצעי תשלום אחרים החושפת את בעל העסק שלנו לסיכון של הונאת תשלומים; היכולת שלנו להמשיך ולשפר את מודלי למידת המכונה שלנו או אם מודלי למידת המכונה שלנו מכילים שגיאות או שאינם יעילים בדרך אחרת; היכולת שלנו לזהות שגיאות, פגמים או שיבושים בפלטפורמה שלנו; היכולת שלנו להגן על הנתונים האישיים או של הצרכנים שלנו מפני פרצת אבטחה ולציית לחוקים ולתקנות הנוגעים לפרטיות נתונים של צרכנים והגנה על נתונים; היכולת שלנו להתרחב לשווקים מחוץ לארצות הברית; היכולת שלנו לחזות את ההכנסות העתידיות שלנו בהתחשב במחזורי המכירות הארוכים שלנו; עונתיות; היכולת שלנו לפעול בתעשייה תחרותית מאוד; היכולת שלנו להשיג שוליים תפעוליים רצויים; עמידתנו במגוון רחב של חוקים ותקנות בארה"ב ובעולם; ההסתמכות שלנו על שירותי האינטרנט של אמזון; התלות שלנו בהנהלה הבכירה שלנו וביכולת שלנו למשוך כישרונות חדשים; הניסיון המוגבל שלנו בקביעת התמחור האופטימלי למוצרים שלנו; ריכוז כוח ההצבעה שלנו כתוצאה ממבנה המעמד הכפול שלנו; וגורמי סיכון אחרים המפורטים בסעיף שכותרתו "גורמי סיכון" בתשקיף שלנו שהוגשו בהתאם לכלל 424(ב) לרשות ניירות ערך ב-30 ביולי 2021, ומסמכים אחרים שהוגשו ל- SEC או נמסרו. הצהרות אלה משקפות את הציפיות הנוכחיות של ההנהלה לגבי אירועים עתידיים וביצועים תפעוליים ומדברות רק נכון למועד הודעה לעיתונות זו. אתה לא צריך לשים הסתמכות מופרזת על כל הצהרות צופות פני עתיד. למרות שאנו מאמינים כי הציפיות המשתקפות בהצהרות צופות פני עתיד הן סבירות, איננו יכולים להבטיח כי תוצאות עתידיות, רמות פעילות, ביצועים ואירועים ונסיבות המשתקפים בהצהרות צופות פני עתיד יושגו או יתרחשו. למעט כנדרש על פי החוק החל, איננו מתחייבים לעדכן או לתקן בפומבי הצהרות צופות פני עתיד, בין אם כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או בכל דרך אחרת, לאחר התאריך שבו נאמרות ההצהרות או כדי לשקף את התרחשותם של אירועים בלתי צפויים.

אודות Riskified Ltd

Riskified מאפשרת לעסקים לממש את הפוטנציאל המלא של מסחר אלקטרוני באמצעות הפיכתו לבטוח, נגיש ומבוצע בצורה חלקה. ריסקיפייד בנתה את הדור הבא של פלטפורמת ניהול הסיכונים במסחר אלקטרוני, המאפשרת לסוחרים מקוונים לייצר יחסים של אמון עם לקוחותיהם. באמצעות מינוף למידת מכונה המסתמכת על הרשת הגלובלית של הסוחרים, הפלטפורמה של ריסקיפייד מזהה את האדם מאחורי כל פעולה מקוונת, ומסייעת לסוחרים – הלקוחות של ריסקיפייד – לנטרל את האיום וחוסר הוודאות מעסקיהם. ריסקיפייד מניעה מכירות רבות יותר ומקטינה את היקף ההונאות והוצאות תפעול אחרות עבור הסוחרים, ושואפת לספק חוויות לקוח טובות יותר בהשוואה לביצועים שרשמו הסוחרים טרם תחילת השימוש בריסקיפייד. לקבלת מידע נוסף: www.riskified.com

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il