TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) מינתה את השר לשעבר איציק שמולי


איציק שמולי ואריק גולדשטיין. באדיבות הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)
למנכ״ל הסניף הישראלי שלה
מערכת טלנירי | 29/7/21, 09:58
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA), המייצגת את הקהילה היהודית הגדולה ביותר בעולם מחוץ לישראל, מינתה את השר לשעבר, איציק שמולי, לכהן כמנכ״ל הסניף הישראלי שלה. שמולי ייכנס באופן רשמי לתפקידו ב-1 באוגוסט ויעבוד ממשרדי הפדרציה בירושלים.

שמולי, שכיהן עד לא מזמן כשר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים בממשלת ישראל וחבר כנסת מטעם מפלגת העבודה, החל את דרכו הציבורית כיושב ראש התאחדות הסטודנטים וממנהיגי המחאה החברתית בישראל של שנת 2011. במסגרת פעילותו הפרלמנטרית, הוא זכה, בין השאר, חמש פעמים ברציפות בתואר "חבר הכנסת החברתי ביותר בכנסת" מטעם המשמר החברתי, בתואר "עיטור האור למען ניצולי השואה, אות אומ"ץ כמופת להישגים יוצאי דופן בתחום החברתי, ובאות הפרלמנטר המצטיין לשנת 2018 מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה. שמולי הוא בעל תואר שני (MA) במדיניות ציבורית וממשל בתכנית המצטיינים של האוניברסיטה העברית.

"אני שמח ונרגש על כך שאיציק הסכים לקבל על עצמו את התפקיד המנהיגותי החשוב הזה בפדרציה", מסר אריק גולדשטיין, מנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA). "איציק מביא עמו לתפקיד ניסיון רב ומומחיות רלוונטית יוצאת דופן, ואין לי ספק שהוא יגביר משמעותית את האימפקט של עבודת הפדרציה בארץ. הרקורד וההישגים המרשימים שלו, ביחד עם מחוייבותו הבלתי מתפשרת לישראל יהודית ודמוקרטית, שוויונית והוגנת, הופכים אותו למועמד אידיאלי לתפקיד".

הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) היא אחד מהארגונים הפילנתרופיים הפעילים והמובילים בארץ אשר תרמה עד היום מיליארדי דולרים לחברה בישראל. בתפקידו החדש, שמולי יוביל צוות עובדים האחראים על קידום ומימוש היעדים האסטרטגיים של הפדרציה בישראל, לרבות דאגה לחלשים ולנזקקים, קידום שותפויות ומיזמים חברתיים בקרב מגזרים מגוונים, קידום פלורליזם יהודי, וחיזוק הגשרים והדיאלוג בין יהדות התפוצות וישראל.

"אני גאה ונרגש על כך שהפדרצייה בחרה בי להוביל את פעילותה בישראל. הפדרציה תומכת במדינת ישראל משחר הקמתה והביאה לתרומה אדירה לביטחונה, לשגשוגה ולהתפתחותה עד היום, ויש לה מניות יסוד בתקומתה ובהצלחתה. החלטתי להצטרף היא פועל יוצא של הרצון שלי לתרום לחיזוק הקשר הקריטי בין ישראל ויהדות ארה"ב בכלל, ומתוך הכרת הטוב לאנשי הפדרציה בפרט", מסר שמולי.

"אני מזדהה באופן מוחלט עם המחויבות הבלתי מתפשרת של הפדרציה להבטחת ביתו הלאומי של העם היהודי, כמו גם עם מאבקה העיקש למימוש הערכים המנחים אותה למען ישראל יהודית ודמוקרטית, שוויונית, פלורליסטית וסולידרית. אני מאמין שזוהי הערובה הטובה ביותר לעתידה ולשגשוגה של ישראל״, הוסיף. ״נוגעת ללבי העובדה שהפדרציה מובילה את ההשקעה החברתית הגדולה ביותר בישראל ומעניקה סיכוי נוסף לכל כך הרבה ישראלים שעודם מאחור- אני רואה בכך המשך ישיר לפעילותי בכנסת ובממשלה״.

״אני רוצה להודות באופן מיוחד למנכ"ל הפדרציה, מר אריק גולדשטיין, וכמובן לנשיאת הפדרציה גב' אמי ברסמן וליו"ר חבר המנהלים מר דיוויד מור ולכל הצוות הנהדר של UJA, שאני נרגש להתחיל לעבוד עמו. אני מבקש להודות גם לקודמי בתפקיד, אורי לוונטר רוברטס, ולכל הצוות הישראלי על פעילות ענפה ומוצלחת בשנים האחרונות", מסר.

בתמונה המצ״ב: איציק שמולי (מימין) ואריק גולדשטיין. קרדיט: באדיבות הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA)


אודות הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA):
כבר למעלה מ-100 שנים, הפדרציה היהודית של ניו יורק היא גורם פילנתרופי מרכזי בקרב הקהילה היהודית של ניו יורק. הפדרציה תומכת בכ-100 ארגונים ומוסדות ללא מטרות רווח בניו יורק, בישראל וב-70 מדינות ברחבי העולם ומשפיעה על חייהם של 4.5 מיליון בני אדם מדי שנה. הפדרציה תרמה עד היום למעלה מ-67 מיליון דולר ברחבי העולם כמענה למפגעי מגיפת הקורונה. פרטים נוספים באתר: www.ujafedny.org


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il