TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Riskified Ltd. מודיעה על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור


Riskified
המניות הרגילות מסדרה A צפויות להתחיל להיסחר בבורסה של ניו יורק ב- 29 ביולי 2021 תחת הסימול "RSKD"
מערכת טלנירי | 29/7/21, 09:45
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב



ניו יורק, 29 ביולי 2021, (BUSINESS WIRE) :

חברת Riskified Ltd. ("Riskified"), פלטפורמת ניהול הונאות המאפשרת חווית מסחר אלקטרוני חלקה, הודיעה היום על תמחור ההנפקה הראשונית לציבור באמצעות הצעת 17,500,000 מניות רגילות מסדרה A במחיר הנפקה לציבור של 21 דולר למניה רגילה מסדרה A. ההנפקה כוללת 17,300,000 מניות רגילות מסדרה A המוצעות על ידי Riskified ו-200,000 מניות רגילות מסדרה A שיימכרו על ידי אחד מבעלי המניות הנוכחיים של Riskified. Riskified לא תקבל כל תמורה ממכירת המניות על ידי בעל המניות המוכר. לחתמים תהיה אופציה ל-30 יום לרכוש עד 2,625,000 מניות רגילות נוספות מסדרה A מ-Riskified במחיר ההנפקה הראשונית לציבור, פחות הנחות חיתום ועמלות. המניות הרגילות מסדרה A צפויות להתחיל להיסחר בבורסה של ניו יורק ב- 29 ביולי 2021 תחת הסימול "RSKD".

ההנפקה צפויה להיסגר ב-2 באוגוסט 2021 בכפוף להשלמת תנאי הסגירה המקובלים.

גולדמן זאקס ושות' LLC, ג'יי.פי מורגן וקרדיט סוויס (ארה"ב) משמשים בשיתוף כחתמים הראשיים לצורך ההנפקה. החברות ברקליס קפיטל בע"מ, KeyBanc שוקי הון בע"מ, פייפר סנדלר ושות', Truist, וויליאם בלייר משמשים כחתמים משותפים עבור ההנפקה המוצעת. לופ קפיטל מרקטס, סמואל א רמירז, סיברט ויליאמס שאנק ושות', והאחים שטרן ושות' משמשים כמנהלים שותפים עבור ההנפקה המוצעת.

ההנפקה מתבצעת רק באמצעות תשקיף. עותק של התשקיף הסופי הקשור להנפקה ניתן לקבל, כאשר הוא זמין מ: Goldman Sachs & Co. LLC, Attn: Prospectus Department, 200 West Street, New York, New York, 10282, באימייל prospectus-ny@ny.email.gs.com, או באמצעות הטלפון 866-471-2526; או אצל J.P. Morgan Securities LLC, Attn: Broadridge Financial Solutions, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, New York, 11717, באימייל Prospectus-eq_fi@jpmorgan.com או באמצעות הטלפון 1-866-803-9204; ואצל Credit Suisse Securities (USA) LLC, Attn: Prospectus Department, One Madison Avenue, New York, New York, 10010, באימייל newyork.prospectus@credit-suisse.com או באמצעות הטלפון 800-221-1037.
הצהרת רישום בטופס F-1 הנוגעת להנפקה הוגשה, והוכרזה בתוקף על ידי ה- SEC. הודעה לעיתונות זו לא תהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לרכישת ניירות ערך אלה, ולא תהיה כל מכירה של ניירות ערך אלה בכל מדינה או תחום שיפוט שבו הצעה, שידול או מכירה כאלה יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או ההסמכה על פי דיני ניירות הערך של כל מדינה או תחום שיפוט כאמור.
אודות Riskified Ltd

Riskified מאפשרת לעסקים לממש את הפוטנציאל המלא של מסחר אלקטרוני באמצעות הפיכתו לבטוח, נגיש ומבוצע בצורה חלקה. ריסקיפייד בנתה את הדור הבא של פלטפורמת ניהול הסיכונים במסחר אלקטרוני, המאפשרת לסוחרים מקוונים לייצר יחסים של אמון עם לקוחותיהם. באמצעות מינוף למידת מכונה המסתמכת על הרשת הגלובלית של הסוחרים, הפלטפורמה של ריסקיפייד מזהה את האדם מאחורי כל פעולה מקוונת, ומסייעת לסוחרים – הלקוחות של ריסקיפייד – לנטרל את האיום וחוסר הוודאות מעסקיהם. ריסקיפייד מניעה מכירות רבות יותר ומקטינה את היקף ההונאות והוצאות תפעול אחרות עבור הסוחרים, ושואפת לספק חוויות לקוח טובות יותר בהשוואה לביצועים שרשמו הסוחרים טרם תחילת השימוש בריסקיפייד.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il