TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

באטמ מדווחת בתוך חודש על חוזים לאספקת פתרונות סייבר בהיקף מצטבר של 14 מיליון דולר


חברת באטמ
מדובר בחוזה חדש לפתרון סייבר מתקדם, המשלב הגנה וירטואלית
מערכת טלנירי | 5/7/21, 10:45
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מודיעה כי קיבלה חוזה בהיקף של כ-10 מיליון דולר ממשרד הביטחון של לקוח ותיק לפתרון סייבר מתקדם מתוצרתה. הפתרון משלב יכולות הגנה וירטואלית ייחודית. באטמ תחל באספקת המוצר מיידית וצפויה להשלים את האספקה עד שנת 2023.

החוזה הוא לפתרון אבטחת סייבר מתקדמת, הכולל חומרה ותוכנה. הפתרון מציע יכולת הגנת סייבר ייחודית לתעבורת רשת במהירות גבוהה ובנפח גדול בשילוב אלמנטים של הגנת וירטואליזציה שפותחו במסגרת פרויקט ה-NFV של הקבוצה.

באטמ זכתה בחוזה לאחר ניסויים קפדניים וארוכים של פתרון זה על ידי הלקוח ובהמשך להזמנה שהתקבלה לאחרונה בסך 4.1 מיליון דולר לפתרון נוסף של הקבוצה כפי שהודענו ב-15 ביוני 2021.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל BATM, מסר כי, "אנו שמחים על קבלת חוזה משמעותי זה למערכת הסייבר הטובה ביותר שלנו. חוזה זה הוענק לאחר תהליכי בדיקה קפדניים ובסמוך לחוזה משמעותי נוסף שהתקבל לאחרונה לפתרון אבטחת סייבר מלקוח זה. זוהי דוגמא נוספת לחוזקות סל פתרונות הסייבר שלנו, כמו גם את שביעות הרצון של לקוח עם סטנדרטים גבוהים במיוחד. בנוסף, הזכייה משקפת גם את החזרה לשגרה הדרגתית לאחר הקורונה והשקעה גוברת בתשתית מחשוב לאחר נסיגה בעת המגיפה". עוד הוסיף ד"ר מרום כי, "בנפרד, וכפי שצוין לעיל, אנו נמצאים בתהליך לשילוב פתרונות הסייבר שלנו במוצר ה- NFV שלנו ופיתוח גרסה שמותאמת מעבר לתעשייה הביטחונית, לשוק התאגידי אשר תרחיב את שווקי היעד שלנו. כתוצאה מכך, ובשילוב עם העלייה בביקושים שאנו רואים בשוק הנוכחי שלנו, אנו נרגשים מהעתיד של פעילות הסייבר שלנו ומצפים להזמנות נוספות בהמשך השנה."

הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית באתר בורסת לונדון: www.londonstockexchange.com . נוסח זה הינו תרגום נוחות של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, גובר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il