TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Synchronoss Technologies, Inc מכריזה על תמחור של 100 מיליון בהנפקה ציבורית של מניות רגילות


synchronoss
מובילה עולמית וחדשנית בענן, שירותי מסרים ומוצרים דיגיטליים ופלטפורמות, הודיעה היום על תמחורה של ההנפקה הציבורית הצפוי לאחר תהליך החיתום, ובמהלכה יופצו 38,461,538 מניות משותפות שלה במחיר הנפקה לציבור של 2.60 דולר למניה
מערכת טלנירי | 27/6/21, 10:36
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב



ברידג'ווטר, ניו ג'רסי 24 ביוני 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :
Synchronoss Technologies, Inc. (SNCR) ("החברה" או "Synchronoss"), מובילה עולמית וחדשנית בענן, שירותי מסרים ומוצרים דיגיטליים ופלטפורמות, הודיעה היום על תמחורה של ההנפקה הציבורית הצפוי לאחר תהליך החיתום, ובמהלכה יופצו 38,461,538 מניות משותפות שלה במחיר הנפקה לציבור של 2.60 דולר למניה. ההכנסה ברוטו מההנפקה, לפני ניכוי הנחות ועמלות חיתום והוצאות ההנפקה שישולמו בידי סינכרונוס, צפוי להיות 100 מיליון דולר. בנוסף, סינכרונוס העניקה לחתמים אופציה ל-30 יום לרכוש עד 3,846,154 מניות נוספות במחיר ההנפקה לציבור, בניכוי הנחות חיתום ועמלות.
כל המניות בהנפקה נמכרות על ידי סינכרונוס. סינכרונוס צופה כי באמצעות ההכנסות נטו מההנפקה, ומהנפקת אג"ח מועדפות ומכירת מניות מועדפות מסדרה ב' (כל אחת כמתואר להלן), תוכל לסלק באופן מלא את התחיבויותיה לגבי כל המניות המועדפות להמרה השייכות לסדרה A, ולהחזיר סכומים שטרם נפרעו במסגרת מסגרת האשראי המתחדשת של סינכרונוס. ההנפקה צפויה להיות מושלמת ב-29 ביוני 2021 או בסמוך ל-29 ביוני 2021, בכפוף לשביעות רצון מתנאי הסגירה המקובלים.
B. Riley Securities, Inc ("BRS") משמשת כחתם הראשי ומנהלת הספרים היחידה בהנפקה. Northland Capital Markets משמשת כמנהלת שותפה בהנפקה.
במקביל להנפקה החברה מציעה, באמצעות נספח נפרד לתשקיף, אגרות חוב מועדפות בערך כולל של של 120 מיליון דולר שתאריך היעד שלהם הינו 2026 ("האג"ח המועדפות"). בנוסף, B. Riley Principal Investments, LLC (“BRPI”), חברה הקשורה ל-BRS, חתמה על הסכם לפיו BRPI הסכימה לרכוש 75.0 מיליון דולר מהמניות המועדפות מסדרה B של החברה בעסקה פרטית שתושלם במקביל להשלמת ההנפקה.
המניות הרגילות שתוארו לעיל מוצעות על ידי סינכרונוס בהתאם להצהרת רישום מדף בטופס S-3 שהוגשה בעבר לרשות ניירות ערך (SEC) והוכרזה כתקפה על ידי ה-SEC ב-28 באוגוסט 2020. גרסה מקדימה של התוספת הראשונה לתשקיף, הנוגעת לתנאי ההנפקה ומתארת אותה, הוגשה לרשות לניירות ערך וזמינה באתר האינטרנט של ה-SEC www.sec.gov. התנאים הסופיים של ההנפקה יחשפו בתשקיף סופי שיוגש לרשות לניירות ערך. עותקים של התוספת הסופית לתשקיף (כאשר תהיה זמינה) ותשקיף נלווה הנוגע לניירות ערך אלו ניתן להשיג גם על ידי שליחת בקשה אל:
B. Riley Securities, Inc., at 1300 North 17th Street, Suite 1300, Arlington, VA 22209
או באמצעות הטלפון: (703) 312‐9580 או באמצעות דואר אלקטרוני: prospectuses@brileyfin.com
הודעה לעיתונות זו אינה מהווה הצעה למכירה או שידול להצעה לרכישת ניירות ערך אלו, ולא תהיה כל מכירה של ניירות ערך אלו בכל מדינה או תחום שיפוט אחר שבו הצעה, שידול או מכירה כאמור יהיו בלתי חוקיים לפני הרישום או ההסמכה על פי דיני ניירות הערך של כל מדינה או תחום שיפוט אחר.
אודות Synchronoss
Synchronoss Technologies (נאסד"ק: SNCR) בונה תוכנה המאפשרת לחברות ברחבי העולם להתחבר למנויים שלהן בדרכים מהימנות ומשמעותיות. אוסף המוצרים של החברה מסייע לייעל את הרשתות, לפשט את תהליך השימוש הראשוני של המשתמשים, ולייצר מעורבות גבוהה יותר של מנויים במטרה להפיק זרמי הכנסות חדשים, להפחית עלויות ולהגדיל את מהירות ההגעה לשוק.
www.synchronoss.com

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il