TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבן דרך ל-WeSure להתרחבות המתוכננת לחו"ל: קיבלה רישיון לפעילות במדינה ראשונה בארה"ב


יוחנן דנינו, ווישור. צלם: רמי זרנגר
הרישיון מאפשר לחברה לפעול בניו ג'רסי כ-Insurance Producer/MGA – גוף הפצה וחיתום של מוצרי ביטוח. בכוונת החברה לפעול לקבלת רישיונות גם במדינות נוספות
מערכת טלנירי | 7/6/21, 16:02
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
יוחנן דנינו, יו"ר WeSure: "ווישור מתקדמת לקראת מימוש תוכניתה העסקית להתרחבות בחו"ל, אל שוק היעד המרכזי שלנו בחו"ל, שהינו ארה"ב. קבלת הרישיון בניו ג'רזי לפעול כ Insurance producer/MGA היא אבן דרך נוספת בחיי החברה, המהווה למעשה את יריית הפתיחה בדרך להציע גם לצרכן האמריקאי את הערכים המוספים שווישור מציעה בתחום הביטוח הדיגיטלי. בהתאם לתכניתנו, התחלנו בשנת 2020 בהיערכות לקידום פעילות עסקית ושיווקית בשוק האמריקאי .
להערכתנו המודל העסקי של ווישור, שאפשר לה לצמוח באופן משמעותי עד כה בישראל ובמקביל גם לעבור לרווחיות תוך פרקי זמן קצרים יחסית, יוכל להתאים גם לשוק האמריקאי בשינויים המחוייבים ולייצר לאורך זמן מודל עסקי בר קיימא ".

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח WeSure Global Tech דיווחה על קבלת רישיוןMGA / Insurance producer במדינה ראשונה בארה"ב. הרישיון הראשון הוענק על ידי אגף הבנקאות והביטוח של מדינת ניו ג'רזי לחברה נכדה, WeSure Digital Insurance services, Inc שמוחזקת על ידי חברת הבת ,Holdings Ltd WeSure USA, המרכזת את כלל פעילות הקבוצה בארה"ב ומוחזקת אפקטיבית בשיעור של 100% על ידי החברה. MGA (Managing General Agent) או Insurance Producer הוא גוף הדומה במהותו לסוכנות חיתום, דהיינו גוף המורשה להפצה וחיתום (בחלק מהמקרים גם לטיפול בתביעות) של מוצרי הביטוח של ומטעם המבטח המקומי (carrier) עמו תתקשר בהסכם.

הודעת החברה בדבר קבלת הרישיון במדינת ניו ג'רזי היא בהמשך ליישום האסטרטגיה העסקית של הקבוצה, על פיה היא פועלת כדי להיכנס לפעילות בתחום מוצרי הביטוח והפיננסיים הדיגיטליים גם בשוק האמריקאי. עוד מעדכנת weSure שמדינת New Jersey הינה מדינת התושבות (Resident State) של החברה המוחזקת WeSure Digital Insurance, לצורך פעילותה הביטוחית והיא צפויה לפעול לבקש ולקבל רישיון דומה במדינות נוספות בהן היא מתכננת לפעול בשנים הקרובות.

עם ההתרחבות המתוכננת של weSure לשוק הביטוח האלמנטרי בארה"ב, עשויה הקבוצה להצטרף לחברות ביטוח דיגיטליות נוספות הפועלות בארה"ב (חלקן הוקמו על ידי יזמים ישראלים), וביניהן: HIPPO, Next Insurance, Lemonade, Metromile,Root ואחרות. בשונה מאחרים, קבוצת weSure מציגה, כבר לאחר שנתיים ראשונות של פעילות, רווח מתחום פעילות הביטוח בישראל, נתון תקדימי גם ביחס לזירה העולמית.


קבוצת הטכנולוגיה והביטוח Wesure Global Tech השיקה את פעילותה העסקית לקראת סוף שנת 2018, ונמצאת בשליטת אמיל וינשל וניצן צעיר-הרים, שניהם בכירים בענף הביטוח הישראלי עם ניסיון של למעלה משני עשורים בתעשיית הביטוח והפיננסים. החברה וחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל את המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, שמתרחשת בשנים האחרונות כמעט בכל תחומי החיים, גם לתחום הביטוח השמרני, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות נוספות בארה"ב. מטרת הקבוצה, הפועלת בתעשיית ה-Insure-Tech הצומחת, היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח, הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף אשר יכולים להיעשות על-ידי הלקוח עצמאית באופן מקוון, עפ"י תפיסת "Mobile First". המטרה היא להנגיש את תחום הביטוח כך שיהיה זמין 24/7, בממשקים שקופים וגמישים לציבור הלקוחות, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות, תהליכים מונעי מידע, יכולות ניתוח מידע והטמעת אלגוריתמים "חכמים" בתהליכים שונים בעולם הביטוח, המפחיתים את השימוש במסמכים וטפסים מודפסים, בצורה יעילה ואפקטיבית לטובת הלקוח.

ההודעה מכילה מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, המבוסס על תכניות והערכות שביצעה החברה נכון למועד זה. מידע זה עשוי שלא להתממש, או להתממש באופן שונה מהותית מהמתואר, מסיבות שאינן תלויות בחברה ואינן בשליטתה, והשפעות גורמים שונים, ובין היתר תלות בגורמים חיצוניים ו/או התממשות גורמי סיכון רלוונטיים, כמתואר בדוחות התקופתיים של החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il