TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות בפעילות בינלאומית לתמיכה בהתאגדות עובדי "תן ביס"


לוגו ההסתדרות
ההסתדרות, בשיתוף פעולה עם פלטפורמת העובדים הבינלאומית לייבורסטארט, דורשת מהחברה האם ההולנדית של "תן ביס": "הכירו בהתאגדות העובדים כפי שהתחייבתם"
מערכת טלנירי | 24/2/21, 09:06
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב

ההסתדרות, בשיתוף פעולה עם פלטפורמת העובדים הבינלאומית לייבורסטארט (LabourStart), פתחה היום (ג') בקמפיין המונים בדרישה ממנכ"ל חברת Just Eat Takeaway.com, החברה האם של "תן ביס", להכיר בהתאגדות עובדי החברה בהסתדרות.

במסגרת הקמפיין, ההסתדרות פונה לעובדים בישראל ובעולם כדי שיביעו את תמיכתם בעובדי "תן ביס" המבקשים להתאגד בהסתדרות וידרשו מהמנכ"ל של החברה האם, ג'יטסה גרואן, לממש את קוד ההתנהגות של החברה ולאפשר לעובדים לממש את זכותם להתאגד באיגוד מקצועי כראות עיניהם.

בנוסף לקמפיין ההמונים, ההסתדרות וארגון העובדים ההולנדי FNV הגישו תלונות לנקודות קשר לאומיות (National Contact Points – NCPs)בישראל ובהולנד נגד החברה ההולנדית. הנקודות הללו פועלות מתוקף מחויבות של הממשלות לקווים המנחים של ה- OECDלהתנהגות עסקית נאותה בחברות רב-לאומיות.

מאז קמה ההתארגנות של עובדי תן ביס, ההנהלה מסרבת להכיר בה ופועלת לסכל אותה. פעולות אלו אינן עולות בקנה אחד עם ההתחייבויות הבין-לאומיות להתנהגות נאותה של מדינות ה-OECD, שכוללות בין היתר את הזכות להתאגד בארגון עובדים. בעקבות זאת, הוגשו תלונות לאחראים על יישום המדיניות בממשלות הולנד וישראל. במסגרת התלונות מתבקשים הנציגים לדרוש מההנהלה העולמית של תן ביס ליישם את ההתחייבויות שלה.

מנכ"ל האגף לקשרים בינלאומיים בהסתדרות פיטר לרנר: "לחברה האם בהולנד, Just Eat Takaway.com, אחריות תאגידית כוללת על פעילות תן ביס בארץ. אחריות זו, לצד החובה החוקית והמוסרית על עובדי תן ביס בארץ, מחייבות אותה להכיר בהתאגדות. אנו קוראים לעובדים בישראל ובעולם ליטול חלק במאבק הצודק של העובדים ולתמוך בהתאגדות. ההסתדרות תפעל בכל הכלים המדיניים והציבוריים על מנת להביא את תן ביס להכיר בהתאגדות החוקית ולשבת עם נציגי העובדים למשא ומתן".

לתמיכה בעובדי "תן ביס": https://www.labourstart.org/go/10bis



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il