TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נקסטפרם טכנולוגיות: Carlson Labs, מהמובילות בתחום תוספי התזונה בארצות הברית משיקה סוכריות גומי המכילות את Astaferm™


בועז נוי CEO NextFerm
נוגד החמצון של החברה, למכירה באתרי און-ליין ובחנויות ברחבי ארה"ב‎
מערכת טלנירי | 22/2/21, 10:00
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
(יקנעם, 22 בפברואר 2021) –חברת הפוד-טק נקסטפרם טכנולוגיות בע"מ (נקפר(TASE:NXFR/, הודיעה היום, כי Carlson Labs, אחד מיצרני תוספי התזונה המובילים והוותיקים בארה"ב, השיק תוסף תזונה המבוסס על Astaferm™, נוגד החמצון הייחודי שפיתחה נקסטפרם. המוצר, תחת מותג Carlson, ניתן לרכישה באתר המכירות המקוון של Carlson Labs, בפורטלים ובחנויות נוספות בארה"ב.

Astaferm™, אשר פותח ומיוצר על ידי נקסטפרם, הינו תוסף תזונה מוגן בפטנט, המבוסס על אסטקסנטין, נוגד חמצון חזק, והינו היחיד מסוגו המופק משמרים טבעיים ללא הנדסה גנטית וללא טעם וריח.

היותו של Astaferm™ חסר טעם וריח, מאפשרת את שילובו כתוסף תזונה, בין היתר, בצורה של סוכריות גומי (Gummies). זאת בניגוד למוצרי האסטקסנטין הקיימים בשוק תוספי המזון כיום, המופקים ממקור אחד בלבד והוא מקור אצה, וניתנים בעיקר בצורה של כמוסות Soft-Gel, ללא בידול משמעותי בין המותגים השונים בשוק.

בנוסף ל- Carlson, בסוף שנת 2020 השיק Purity Products, יצרן תוספי תזונה אמריקאי ותיק, תוסף תזונה המבוסס על Astaferm™. המוצר נמכר באתר המכירות המקוון של Purity Products, באמזון, ובחנויות נוספות בארה"ב.

בועז נוי, מנכ"ל נקסטפרם: "אנו גאים בכך ש- Carlson, שחקן מוביל בתחום תוספי התזונה בארה"ב, בחר להשיק את נוגד החמצון המהפכני שלנו ורואים בכך הבעת אמון משמעותית במוצר, בחברה ובפלטפורמה הטכנולוגית שלנו. זהו יצרן מוביל שני שבוחר לשווק את ה- Astaferm בסוכריות גומי בנוסף ל- Purity Products, שהשיק את המוצר בסוף 2020. אנו פועלים בהתאם לתוכניתנו העסקית לבצע במהלך שנת 2021 מספר השקות בשיתוף פעולה עם מותגים אמריקאים מובילים, שישתקפו במכירות."

גב' קרילין אנדרסון, נשיאת קרלסון, מסרה: "החלטנו להשיק את מוצר האסטקסנטין החדשני של נקסטפרם בזכות הערך הייחודי שלו עבור הצרכנים, הן בשל הריכוז של האסטקסנטין, והן בגלל צורת המתן הידידותית למשתמש של סוכריות גומי, הטעם האטרקטיבי, והשילוב החזק עם ויטמין C. אנו שמחים להציע ללקוחותינו את המוצר הן באתר האון-ליין והן בחנויות ברחבי ארה"ב."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il