TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקר eBay מציג: מה הישראלים הכי אוהבים לקנות?


eBay
לרגל הבלאק פריידי שיצוין ב 27.11 eBay מפרסמת סקר שערכה ובוחן את הרגלי הקניות של ישראלים באונליין על רקע משבר הקורונה
מערכת טלנירי | 22/11/20, 15:55
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
כיצד השתנו הרגלי הקנייה של הישראלים על רקע משבר הקורונה? מה התחום בו נרשמה העלייה הגדולה לעומת השנה שעברה? ומה הקטגוריה המפתיעה בקניות ישראלים?

מנתוני eBay לקראת ה Black Friday עולה כי השעות בהן הישראלים הכי אוהבים לבצע את הרכישות ברשת הן 10:00-13:00 עם פיק נוסף של קניות בשעה 21:00 בערב.
קטגוריית חלקי החילוף לרכב מובילה גם השנה עם 226 אחוזי צמיחה מבין כל הקטיגוריות הצומחות בקניות ישראלים ב eBay
מאז תחילת הקורונה הצטרפו כ-15,000 מוכרים ישראליים לפלטפורמת המכירות של eBay. המוצרים הנמכרים ביותר בפלטפורמה זו הם גיטרות (800% עליה) נעלי ספורט (577% עליה) ומוצרים לשיפוץ הבית (153% עליה)
בחגיגות הקניות המתרחשות בימים אלו הצפי הוא שהישראלים ירכשו בעיקר מוצרי אלקטרוניקה דוגמת טאבלטים, שעונים חכמים ואוזניות רגילות ואלחוטיות, מוצרים לבית ולגינה דוגמת שואבי אבק רובוטיים ומוצרים לבית חכם וכמובן אופנה על שלל ניגזרותיה.
לראשונה מזה שנים רבות, חגי הקניות מתקיימים בצל של שני משברים גדולים וחוצי גבולות: המשבר הבריאותי והמשבר הכלכלי שיחד, שינו את הרגלי הקנייה והמכירה בכל העולם. ההערכה של eBay, המבוססת על תוצאות חיוביות ועלייה בנתוני הסחר המקוון לאורך כל תקופה הקורונה, היא שגם בחגי הקניות נראה גידול ברכישות מאז מרץ האחרון.

איליה קרטוב מנכ"ל eBay לשווקים המתפתחים: מגיפת הקורונה שינתה הרגלי קנייה ומכירה בכל העולם. במהלך תקופות הסגר במדינות רבות, המסחר המקוון נותר האמצעי הכמעט יחידי עבור צרכנים, מה שהוביל לגידול בתעבורה המקוונת ולתדירות הרכישות, בהתחשב בגידול הדו-ספרתית במסחר המקוון העולמי, השנה, אנו מאמינים בפוטנציאל הקנייה ה`גבוה ובדינמיקה החיובית במהלך חגי הקניות הקרובים. eBay העולמית הציגה עלייה של מעל ל- 26% בכל אחד משני הרבעונים האחרונים (רבעון השני והשלישי) נתון שמוכיח את החוזק והאיתנות של ערוצי הסחר המקוון"

מלבד הגידול בתנועת המסחר ברשת, השנה האחרונה מאופיינת בהפתעות ושינויים בדפוסי הקנייה הצרכניים: את קטגוריות הקניות הפופולריות של שנת 2019 שכללו תכשיטים, בגדי נשים, מוצרים למטבח, מוצרי מניקור ומוצרי טיפוח נוספים, החליפו חלקי החילוף לרכב, מוצרי אלקטרוניקה, אביזרים וציוד למשרד, מוצרי היגיינה וניקיון ואף מוצרי גינון. ואין זה פלא – לאחר בהלת הניקיון שכללה הסתערות על מוצרי חיטוי ומסיכות, חיפשו הצרכנים מוצרים שינעימו את השהיה במרחב הביתי, מה שנוהגים לכנות ב-eBay כ"קטגוריית הבידוד", והמוצרים שהפכו לפופולאריים היו כאלה הקשורים לעיצוב הבית, משחקי קופסה משפחתיים, מוצרי כושר ביתי ואפילו מוצרי טיפוח בקטגוריית ה-DIY כמו לקים וצבעי שיער. מגמות אלו משתקפות בקטיגוריות הצומחות של eBay בחודשים האחרונים.

הקטגוריות הכי צומחות בקניות לשנת 2020:
חלקי חילוף לרכב עלה ב 226%
מוצרי אלקטרוניקה (כולל טאבלטים ומחשבים ניידים)
אביזרים וציוד למשרד ב 65%
מוצרי היגיינה וניקיון 24%
גינון 20%

מבצעי eBay לחודש נובמבר

השנה eBay נערכת לחגיגת חגי קניות שתתפרס לאורך כל חודש נובמבר ותציע לצרכנים הישראלים את הדילים הטובים ביותר על מוצרים נבחרים של מוכרים מכל העולם. כמו כן, במהלך כל חודש נובמבר, eBay תצא במבצעים עם הנחות שיא, כאשר ביום ה- Black Friday, לקוחות eBay ייהנו משלל קופונים והטבות ייחודיות מהן ייהנו גם הצרכנים הישראלים. הקופונים יהיו זמינים בבוקר ה Black Friday החל מהשעה 9:00 שעון ישראל ועד לחצות. את הקופונים ניתן לממש באתר, באפליקציה ובגרסת המובייל של האתר, כאשר כל משתמש יוכל לממש את הקופונים פעם אחת בלבד באחד הממשקים בהם יבחר.

ב eBay מעדכנים כי משתמשי האפליקציה ייהנו מהנחות גדולות יותר ולכן מומלץ לא לדלג על המבצעים גם שם.

ה Rush Hour הישראלי של ה- Black Friday

כל מי שתהה מתי ואיפה הישראלים הכי אוהבים לערוך את הקניות שלהם ביום ה- Black Friday, מנתוני eBay עולה כי בשנת 2019 50% מהישראלים ביצעו את הרכישות שלהם באתר ואילו 42% רכשו דרך האפליקציה כאשר רק 8% ביצעו את הרכישה בגרסת המובייל של האתר. מדובר בעלייה בשימוש באפליקציה לעומת שנים קודמות כאשר בשנים 2017 ו – 2018 רק 35% ו 36% בהתאמה. נתון שמסמן את המעבר של צרכנים רבים לשימוש באפליקציה לביצוע רכישות.

נתון מעניין לא פחות מספקת eBay על השעות שבהן מתבצעות מרבית הרכישות בישראל. עפ"י eBay הישראלים שיא הרכישות של הישראלים מתקיים בין השעות 10:00-13:00. האטה ברכישות רואים בין הדעות 15:00-20:00 בערב, כאשר החל מ 21:00 בערב נרשמת שוב פעילות ערה של קניות בקרב הישראלים.

ההיבט של העסקים הישראלים בחגי הקניות:

ב eBay לא שוכחים את העסקים המקומיים. הגידול בתעבורה המקוונת היה דו כיווני והחל ממרץ ראינו עלייה של 15,000 מוכרים ישראלים חדשים שהצטרפו לפלטפורמה ופתחו ערוץ נוסף למכירות.

המוכרים הישראלים נהנו מצמיחה של עשרות אחוזים במכירות כאשר ראינו קטגוריות שצמחו גם במאות אחוזים ואנו צופים שגם הם ייקחו חלק מחגיגית הקניות העולמית

הקטגוריות הצומחות במכירות היו:
מוצרים לשיפוץ הבית - למשל מברשות , לכה [153%]
גיטרות [800%]
נעלי ספורט [577%]
טיפוח שיער וסטיילינג - צבע לשיער, מסיכות הזנה [47%]
משחקי ווידאו [121%]

איליה קרטוב מנכ"ל eBay לשווקים המתפתחים:
"חודש נובמבר הוא חודש המבצעים הגדול ביותר וגם השנה נציע לצרכנים הישראליים את הדילים הטובים ביותר על מוצרים נבחרים", מציין קרטוב. "לאורך השנים אנחנו רואים שהצרכנים הישראלים מתכוננים מראש לחגי הקניות כשהשנה, על רקע מגיפת הקורונה העולמית, אנחנו רואים יותר מתמיד, התנהגות צרכנית ממוקדת- מחיר. זו הסיבה שבמהלך כל חודש נובמבר, ועוד לפני ה-Black Friday, נציע מבצעים עם הנחות גדולות, לרבות קמפיין קופונים ביום החגיגי עצמו שיציע הטבות ייחודיות לצרכנים הישראלים וכן מבצעים שונים עבור משתמשי האפליקציה, האתר וגרסת המובייל שלו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il