TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

אפי נכסים מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2020


אבי ברזילי
הפסד מיוחס לבעלים הסתכם ברבעון הראשון של השנה בכ- 242.5 מיליון ₪ לנוכח משבר הקורונה וההפחתות שווי שבוצעו בעקבותיו
♣ NOI – חלק החברה ב- NOI הסתכם ברבעון בכ- 110.7 מיליון ₪ לעומת כ- 106.9 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בחלקו מרכישת חלק השותפים בפרויקט אירפורט סיטי בבלגרד, אשר קוזזה עקב השחיקה בשער האירו ברבעון הראשון לעומת הרבעון המקביל אשתקד בכ-7%ומההשפעה של משבר הקורונה במהלך חודש מרס.
♣ FFO - ה- FFO הסתכם ברבעון הראשון בכ- 52.1 מיליון ₪ לעומת 40.8 מיליון ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-28%. לנוכח השפעות משבר הקורונה וההגבלות שהוטלו בעקבותיו, ה FFO לרבעון הראשון אינו משקף את הקצב הצפוי בשנת 2020 כולה.
♣ הפסד המיוחס לבעלים - ההפסד המיוחס לבעלים הסתכם ברבעון הראשון של השנה בכ- 242.5 מיליוני ₪ לעומת רווח של 39.5 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד נבע בעיקר מהערכות שווי שביצעה החברה למרבית נכסיה על מנת לשקף את השפעת משבר הקורונה על שווים. הירידה בשווי הנדל"ן להשקעה הסתכמה בכ -280 מיליון ₪ (כ-3% משווי כלל נכסי הנדל"ן של החברה). עיקר ההפחתה (205 מיליון ₪) נרשמה בקניונים של החברה ברומניה אשר נסגרו במחצית השנייה של מרס, ונכון לעכשיו טרם ידוע המועד שבו יפתחו מחדש לציבור.
♣ יתרת המזומנים ושווי המזומנים (כולל השקעות לזמן קצר) הסתכמה ליום 31 במרס 2020 בלמעלה ממיליארד ₪.

♣ ההון העצמי המיוחס לבעלים של החברה הסתכם ביום 31 במרס 2020 לכ-3,768 מיליון ₪.

♣ החל מהמחצית השנייה של חודש מרס הוטלו בכל מדינות הפעילות של החברה מגבלות על תנועה והתקהלות. בנוסף, נאסרה פעילות המסחר, נסגרו מוסדות החינוך וצומצם היקף העבודה אשר איננה חיונית. מהלכים אלה הוכיחו את עצמם ובאף אחת ממדינות פעילות החברה העיקריות (ישראל, רומניה, צ'כיה, פולין וסרביה) לא נרשמה תחלואה חריגה. החל מאמצע אפריל החלו המדינות השונות ליישם מדיניות הקלות מדורגת.
♣ פעילות הבניה של החברה נמשכה כסדרה בכל המדינות לאורך תקופת ההגבלות. בניני המשרדים היו פתוחים, ניתנו שרותי הניהול והחברה מחייבת את שוכריה בדמי שכירות בגין תקופה זאת. נכון לעכשיו גבתה החברה כ-90% מדמי השכירות לחודש אפריל. בקניונים ברומניה שסגורים עדיין לא נגבו דמי שכירות החל מתחילת אפריל ודיון בנושא (כמו גם דיון בנוגע למדיניות לאחר פתיחת הקניונים) יערך יחד עם השוכרים בהמשך.
♣ אבי ברזילי, מנכ"ל החברה: "הפרמטרים התפעוליים ברבעון הראשון היו חזקים וה- FFO של החברה הגיע לרמת שיא. יחד עם זאת פנינו קדימה להתמודדות עם השלכות משבר הקורונה. אנו צופים כי, לנוכח סגירת הקניונים ברומניה נחווה ירידה משמעותית בתוצאות התפעוליות ברבעון השני, אולם אני מאמין שהחל מהרבעון השלישי וביתר שאת ברבעון הרביעי נהיה עדים לשיפור משמעותי. כולי תקווה כי נחזור לרמות השיא שנרשמו ברבעון הראשון ואולי אף נעבור אותם. אנחנו ממשיכים בפעילות הפיתוח שלנו ובין היתר, מצפים לפתיחת הקניון השלישי של החברה בעיר בראשוב ברומניה ברבעון הרביעי של השנה. בעקבות משבר הקורונה והשלכותיו קיבלה החברה החלטה לבצע הערכות שווי חיצוניות למרבית נכסיה כבר ברבעון הראשון של השנה על מנת ליצור שקיפות מרבית למשקיעים באשר לפעילותה ושווי נכסיה. מצבה הפיננסי של החברה איתן והיא כאמור ממשיכה בפעילות הפיתוח שלה יחד עם ניסיון לאתר הזדמנויות חדשות."
חברת אפי נכסים, מדווחת היום (יום חמישי 21 במאי 2020) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2020.

התפתחויות עיקריות במהלך התקופה:
1. באירופה :
פעולות ייזום ופיתוח - החברה המשיכה את פעילות הייזום והפיתוח של פרויקטים קיימים וחדשים במדינות בהן היא פעילה ובין היתר ניתן לציין את:
 קניון אפי בראשוב נמצא בשלבי השלמה אחרונים ואולם פתיחתו נדחתה לרבעון הרביעי של השנה לנוכח המצב. הקניון מושכר כמעט במלואו.
 החברה בונה בימים אלה בניני משרדים חדשים בפראג, בלגרד ובוקרשט
 החברה מפתחת בימים אלה פרויקטים של דיור להשכרה בפראג, וורשה וקראקוב ומתכננת הרחבה של פעילות זו.
 החברה מפתחת מספר פרויקטים בתחום המגורים למכירה בבלגרד, בוקרשט, פראג, סופיה, ריגה ורשה וקראקוב. השלמתם של מספר פרויקטים צפויה במהלך השנה והם ישפיעו על התוצאות העסקיות השנה.

2. בישראל
פעולות ייזום ופיתוח - החברה ממשיכה לקדם את פעילות הפיתוח של פרויקטים קיימים וחדשים וביניהן ניתן לציין את:

 התקדמות בעבודות ההקמה בפרויקט לנדמארק תל אביב (שרונה) יחד עם חברת מליסרון, הכולל משרדים, מסחר ומגורים כאשר השלב הראשון (והעיקרי) צפוי להסתיים בשנת 2023. עבודות ההקמה מתקדמות בהתאם לתוכניות העבודה.
 הקמת בניין נוסף המיועד להשכרה בפרויקט קריית ויצמן בנס ציונה, בשטח כולל של כ-12,000 מ"ר בעיצומה. הפרויקט צפוי להסתיים ברבעון הראשון של 2022.
 עבודות ההקמה של קומפלקס משרד המשפטים בירושלים צפויות להסתיים במהלך 2022 ושל הקריה המחוזית ירושלים במהלך 2023
 העבודות להקמת פרויקט הדיור להשכרה ארוכת טווח בשוהם (יחד עם אפריקה ישראל מגורים) בעיצומן.
 העבודות בפרויקט קריית התקשוב בבאר שבע (יחד עם שיכון ובינוי) החלו.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il