TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת 'קו מנחה' וקבוצת 'יפעת' יעברו לפרויקט LYFE של אשטרום נכסים ודן; רכשו 3 קומות בבניין B בכ-50 מיליון שקל


הדמייה -לייף
קבוצת 'קו מנחה' הציבורית וקבוצת 'יפעת' הפרטית, שתיהן בשליטת משפחת בגס, יעברו לפרויקט היוקרתי עם השלמתו בתחילת 2022

מיזמיות פרויקט LYFE נמסר: "אנו שמחים כי קבוצת 'קו מנחה' וקבוצת 'יפעת', שהינן מהקבוצות הוותיקות והמובילות בתחומן במשק, בחרו להעתיק את משרדיהן לפרויקט LYFE. כמו-כן, אנו מאמינים כי המיקום המצוין באזור BBC, הנהנה מביקושים ומנגישות גבוהה, לצד המיתוג האיכותי, הופכים את הפרויקט לאחד מפרויקטי המשרדים החשובים והמשמעותיים בגוש דן בשנים הקרובות".

קבוצת 'קו מנחה' הציבורית וקבוצת 'יפעת' הפרטית – שתיהן בשליטת משפחת בגס – יעתיקו במהלך 2022 את משרדיהן מת"א לפרויקט LYFE בבני ברק, זאת בנוסף לחברות פרטיות מובילות נוספות במשק שרכשו שטחי משרדים בפרויקט. שתי הקבוצות חתמו על עיסקה לרכישת 3 קומות, בשטח כולל של כ-4,500 מ"ר בבניין B של הפרויקט, מידי אשטרום נכסים וחברת דן, היזמיות של הפרויקט. מעבר זה הינו המשך ישיר למגמה של חברות גדולות, שמעבירות את פעילותן העסקית לפרויקטי נדל"ן חדשים שמאופיינים בסטנדרטים בינלאומיים ואיכות גבוהה של בינוי ושל מגוון שירותים משלימים.

קבוצת 'קו מנחה' הציבורית, העוסקת באספקת מידע עסקי ומערכות מסחר בשוק ההון, רכשה 2 קומות בשטח כולל של כ-3,000 מ"ר, וקבוצת 'יפעת', העוסקת במידע תקשורתי ובניתוחו, רכשה קומה נוספת בשטח של כ-1,500 מ"ר. השטחים שנרכשו ע"י 'קו מנחה' ו'יפעת' נמצאים בקומות 14-16 של בניין B, המתוכנן לגובה של 36 קומות משרדים. בכוונת שתי הקבוצות להעתיק את משרדיהן לפרויקט עם השלמת הקמתו, המתוכננת לרבעון הראשון של שנת 2022.

פרויקט LYFE של אשטרום נכסים ודן נמצא כיום בשלבי יזום והקמה מתקדמים והוא צפוי לכלול שטחים בהיקף כולל של כ200,000 מ"ר, וכ-2,000 מקומות חנייה - מתוכם שטחים למכירה בהיקף של כ-113,000 מ"ר. בניין A של הפרויקט כבר שווק כמעט במלואו, ובניין B נמצא בעיצומו של השיווק, כאשר כ-40% מהשטחים שלו כבר נמכרו מלבד שטחי המשרדים. במתחם מתוכננים כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר, הכוללים מסעדות ובתי קפה וכן מתחם של חללי עבודה משותפים, חדרי ישיבות להשכרה ומתחם FITNESS .


יזמיות הפרויקט מדווחות על ביקושים ערים מצד רוכשי קצה שמתכננים להעתיק את מושבם למתחם, וכתוצאה מכך על היקף מכירות גבוה מהמתוכנן לשלב זה של הפרויקט.

יצוין, כי קבוצת אשטרום, בעלת השליטה באשטרום נכסים, כבר רכשה 7 קומות בבניין A, אליהן יועברו בהמשך כל משרדי המטה של הקבוצה והחברות הבנות שלה, לרבות אשטרום נכסים ואשדר.

את מכירת העסקה הובילו עו"ד אורלי מימון ורועי פרקש ממשרד מ.פירון ואת הרכישה הובילה עו"ד רינת דבש ממשרד שיבולת, מתווכת העסקה נורית אבידר לוי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il