TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

נצבא מצטרפת כשותפה לפרויקט פינוי בינוי של מצלאוי ברחוב יוספטל בבת ים


הדמיית שלב א בפרויקט התחדשות עירונית ביוספטל בת ים של מצלאוי - קרדיט ויו-פוינט
הפרויקט שאושר על ידי הועדה המקומית והמחוזית ונמצא לקראת קבלת היתר בנייה יכלול 1,078 יחידות דיור, שטחי מסחר ושטחי משרדים

סמי מצלאוי: נחדש את בת ים כמו שחידשנו את קרית אונו


חברת מצלאוי חלוצת פרויקטי הפינוי בינוי בישראל חתמה על הסכם שיתוף פעולה ועסקה משותפת עם חברה מקבוצת איירפורט סיטי - נצבא. על פי ההסכם, החברה תצטרף לפרויקט פינוי בינוי שיזמה חברת מצלאוי ברחוב יוספטל בבת ים והחברות יפעלו יחד לקידום וביצוע הפרויקט.


מדובר באחד מפרויקטי הפינוי בינוי הגדולים בעיר, במסגרתו יהרסו 240 יחידות דיור ישנות וייבנו 1,078 דירות חדשות לצד שטחי מסחר ומשרדים בשטח של כ- 25,000 מ"ר . הפרויקט יתבצע בשני שלבים, הראשון כולל הריסת שני בנייני מגורים קיימים במתחם הפרויקט והקמת שלושה בנייני מגורים חדשים וכן, שטחי תעסוקה ומסחר והשלב השני כולל הריסת שלושה בנייני מגורים קיימים והקמת שלושה בנייני מגורים חדשים וכן, שטחי תעסוקה ומסחר. הפרויקט אושר על ידי הועדה המקומית והמחוזית והוא נמצא כעת בשלבי קבלת היתר לשלב הראשון.


החברות יפעלו יחד במסגרת העסקה המשותפת לצורך קידום והשלמת הפרויקט, לרבות ייזום תכנון, ביצוע ושיווק של הפרויקט. כל ההכנסות מהפרויקט תהיינה שייכות לעסקה המשותפת והוצאות הפרויקט תושתנה עליה. שיעור חלקו של כל אחד מהצדדים בכל זכות והתחייבות בקשר עם הפרויקט והעסקה המשותפת יעמוד על 50%. את ניהול, קידום התכנון, ביצוע ושיווק הפרויקט תבצע חברת מצלאוי, אשר תהיה גם הקבלן המבצע על פי הסכם בניה שנוסחו מוסכם על הצדדים.


במסגרת העסקה קבוצת איירפורט סיטי -נצבא תעמיד את ההון העצמי הנדרש לביצוע העסקה המשותפת ובנוסף תעביר למצלאוי החזר חלקי של הוצאות ותשלומים שונים בהן נשאה עד כה.


את חברת מצלאוי ייצגו עו"ד יונה גושן-גוטשטיין ועו"ד אביתר שדה ממשרד אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'. את איירפורט סיטי נצבא ייצגו בעסקה עורכי הדין ירון טיקוצקי ומוטי הופמן ממשרד דורון, טיקוצקי, קנטור, עמית גרוס ושות' ועו"ד דב פישלר.


סמי מצלאוי, יו"ר חברת מצלאוי, ציין היום כי פינוי בינוי בעיר בת ים הוא צו השעה, החברה מקדמת את הפרויקט מזה כ- 10 שנים מתוך מטרה לספק לדיירים המתגוררים היום בדירות רעועות, דירות חדשות ומרווחות העומדות בתקנים נגד רעידות אדמה וכוללות ממ"דים להגנה מפני טילים. לדבריו, זהו אחד מהפרויקטים הגדולים של פינוי בינוי שיוצאים לדרך בעיר ובארץ כולה ובכוונתנו לחדש את מתחם יוספטל בבת ים כמו שחברת מצלאוי עשתה בקרית אונו שם החלה לאחרונה את בניית הדירה ה- 1,000 במסגרת פרויקט הפינוי בינוי הראשון בישראל".


פריאל אטיאס, מנכ"ל משותף בקבוצת איירפורט סיטי- נצבא, שמשלימה בימים אלו את פרויקט "נצבא סיטי" שבראש העין, שכונה בת 1,250 דירות, אמר כי "שיתוף הפעולה של חברת מצלאוי עם קבוצת איירפורט סיטי - נצבא יאפשר לקדם את הפרויקט מהר יותר הן מבחינת המימון והן מבחינת הביצוע".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il