TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

הכשרה מרחיבה פעילותה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות


שלומי טחן שמעון מירון ניר ויצמן ליאון אביגד צילום אביחי פינקלשטיין
הכשרה חברה לביטוח מקבוצת אלעזרא תהפוך לבעלת מניות ברשת מלונות בראון: תחזיק 16.5% מהרשת
הכשרה חברה לביטוח בניהולו של שמעון מירון החליטה לממש את האופציה שלה ולהפוך לבעלת 16.5% ממניות רשת מלונות בראון עם אופציה להגדלה ל-20%. כל זאת, באמצעות המרת הלוואה של שהעמידה ביוני 2018 לרשת המלונות בראון להון מניות.

כזכור, ביוני האחרון הלוותה הכשרה לבראון 80 מיליון שקלים בדרך של אשראי שיוכל להיות מומר למניות כחלק ממערך העסקאות הלא סחירות. במסגרת ההסכם להכשרה תעמוד הזכות להגדיל את ההשקעה ולהפוך להיות בעלת 20% מהרשת בהתקיים תנאים מתלים .

שמעון מירון, מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח:" אני מברך על שיתוף הפעולה ועל החיבור עם קולקציית מלונות בראון ברמה האישית וגם ברמה העסקית וסבור כי זו תסייע לנו ליצור זרוע מלונאית מניבה לצד הרחבת פורטפוליו הנכסים של עמיתי החיסכון לטווח ארוך של הכשרה ביטוח . זיהיתי ביזמי מלונות בראון את הדור החדש של המלונאים עם תשוקה אדירה לסטייל, חדשנות וחזון אשר מעניקים לאורחים שלהם חוויית לקוח מהפכנית.

רועי קדוש סמנכ"ל ההשקעות של הכשרה חברה לביטוח:" תחום המלונאות נחשב בשנים האחרונות לענף מתפתח בארץ ובעולם, זאת על רקע עליית רמת החיים בישראל ובעולם ושינוי טעמי הצרכנים והעסקים בהוצאות על מותרות. הצמיחה באה לידי ביטוי מצד אחד במחירי הנסיעות המקבלים רוח גבית מטיסות הלואו קוסט ומאידך, ריבוי חדרי המלונות אשר מתאפיינים בגידול בשיעורי התפוסה מקרב ענף התיירות בישראל בשנים האחרונות ".

עוד הוסיף שמעון מירון מנכ"ל החברה: "גידול במגוון ההשקעות תואם לאסטרטגיית הרווחיות של החברה לחפש מנועי צמיחה חדשניים בעקבות סביבת הריביות הנמוכה. הכשרה מתעתדת להקצות סכומים ניכרים נוספים בהשבחת פורטפוליו ההשקעות שלה, בין היתר באמצעות השקעה בנדל"ן, קרנות השקעה ומגוון עסקאות בנכסים לא סחירים. עסקאות אלו נועדו להשביח את פורטפוליו ההשקעות הנוכחי של החברה ולתת ערך מוסף במצבי שוק שונים" סיכם

השקעה של הכשרה חברה לביטוח במלונות בראון מצטרפת לעוד השקעות לא סחירות נוספות גדולות שביצעה הכשרה לאחרונה כמו השקעה בחברת REE (סופטוויל לשעבר) בסך 21 מיליון שקלים המקנה להכשרה 3.5 אחוז בעלות בחברה, השקעה בחברת המימון של טופ קפיטל מקבוצת לידר שוקי הון בסך עשרות מיליוני שקלים, השקעה ברשת סינמה סיטי שמקנה להכשרה כ-20 אחוז בבעלות ברשת, השקעה בחברת האוטובוסים דן בין 4-5% אחוזי בעלות בחברה ועוד.

שלומי טחן, מנכ"ל מלונות בראון: " הצמיחה המשמעותית של החברה בשנים האחרונות והחיבור עם 'הכשרה חברה לביטוח' עומד בקנה אחד עם המטרות שהצבנו לעצמנו בשנים הקרובות: לבסס את חברת מלונות בראון, להמשיך ולהקים מלונות איכותיים ומלאי נשמה בארץ ובאירופה. אנו רואים במימוש האופציה ע"י חברת ביטוח מוסדית הבעת אמון עצומה בתוצאות העסקיות של המלונות שלנו. הגב המוסדי יאפשר לנו לחזק את מנועי הצמיחה של החברה. אנו מודים למנהלי חברת הכשרה על הבעת האמון".

קולקציית מלונות בראון נמצאת בשליטת ניר ויצמן ומייסדי הרשת ליאון אביגד וניצן פרי.

מהלך המרת ההלוואה של הכשרה ביטוח מצטרף למהלכים נוספים של צמיחה מהירה בפעילות במגוון מלונות בראון הכוללים:

· השקה מסיבית של המלונות החדשים בקולקציה בת"א: Hôtel BoBo בן 200 החדרים בשד' רוטשילד פינת יבנה, מלון תאודור בשד' רוטשילד פינת הרצל, הרחבת מלון הלייטהאוס בבניין המגדלור ל-260 חדרים, מיזוג מלונות רשת צביאלי לשעבר והקמת מלונות גדולים נוספים שיעלו את מספר החדרים של החברה בת"א לכ-2,000 חדרים.

· הקמת WOM - מותג מלונות קפסולה בוטיק חדשני המציע כ-200 יחידות לינה פרטיות מינימליות באזורים הכי חמים והומים בתל אביב בעיצוב מסוגנן ובעלות נמוכה. בימים אלו מוקמים שני המלונות הראשונים למותג, האחד באלנבי פינת בן-יהודה ליד הים והשני ברחוב יחזקאל קויפמן על הטיילת וסמוך למתחם נווה צדק.

· כניסת שותפה לפעילותה המתהווה של מלונות בראון ביוון שעתידה לרכוש, להקים, לתפעל כ- 2,000 חדרים באתונה ובסלוניקי במהלך השנתיים הקרובות.

· מיזוג פעילות בינלאומית של חמישה מלונות חדשים של בראון בגרמניה ומלון בראון ביץ' האוס קרואטיה.

· השלמת מספר רכישות של נכסים בארץ, ביניהם בתל אביב מלון לייטהאוס, בית רובינשטיין, בית מועצת הפועלים ההיסטורי ברח' ברנר, נכס ברח' יד חרוצים, המלון בפרויקט MOMA בפלורנטין, בנק החקלאות בקרליבך פינת החשמונאים ובית גאון ברח' קויפמן; בירושלים: בראון מחניודה ברח' כי"ח סמוך לרחוב יפו.

כל אלה הפכו את הרשת לבעלת נדל"ן משלה, בנוסף לתחום פעילותה המסורתי של תפעול מלונות בוטיק בנכסים אותם היא שוכרת.

כיום מונה רשת מלונות בראון כ-550 חדרים פתוחים שיצטרפו ל 500 חדרים שיפתחו בשבועות הקרובים.

את הכשרה ייצג בעסקה עו"ד ארנון שגב ממשרד ארנון שגב בע"מ

את בראון ייצג בעסקה משרד עו"ד ERM אפשטיין, רוזנבלום, מעוז

קרדיט צילום: אבישי פינקלשטיין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il