TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת חג'ג' הכפילה את הונה העצמי בפחות מ-3 שנים


האחים חגג
מהדוח הכספי לרבעון ה-3 עולה כי הונה העצמי של החברה חצה את רף חצי מיליארד השקלים, לעומת 230 מיליון בסוף שנת 2016 * מניית החברה השלימה עליה של יותר מ-70% מתחילת השנה

גם רמת המינוף ירדה משמעותית יחסית להון. מניית החברה השלימה עליה של יותר מ-70% מתחילת השנה

קבוצת חג'ג', בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', פרסמה היום (ה') את הדוחות הכספיים לרבעון השלישי לשנת 2019. מהדוחות עולה כי בסוף הרבעון עומד הונה העצמי של הקבוצה על כ-506 מיליון שקל, אשר יותר מהכפיל את עצמו תוך פחות מ-3 שנים. גם מניית החברה הציגה עליה של יותר מ-70% מתחילת השנה, כך ששווי החברה עומדת נכון להיום על יותר מ-630 מיליון ש"ח.


עוד, על פי הדוחות רשמה החברה ברבעון השלישי רווח נקי של כ-32 מיליון שקל, זאת לעומת רווח של כ-5 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בסיכום תשעת החודשים הראשונים של השנה עומדים על כ-112 מיליון שקל, כאשר ברבעון השלישי סך ההכנסות הסתכם בכ-30 מיליון שקל.


תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בתקופה של תשעת החודשים הראשונים השנה הניב סך כ-21 מיליון שקל וזאת מול תזרים שלילי מפעילות שוטפת בתקופה המקבילה אשתקד, הנובעת מהשלמת שיווק מוצלח וסיום הבנייה של מגדל המשרדים H-TOWER, במתחם רסיטל, בו החלו מסירות בחודש נובמבר השנה.


הקפיצה החדה בשורת הרווח נובעת במידה רבה גם מהשבחת פרויקט המלונאות, מסחר ומגורים שד"ל בתל אביב (בין שדרות רוטשילד, רחוב שד"ל, רחוב יהודה הלוי ורחוב יבנה). הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה את שינוי התב"ע למתחם, אשר כוללת תוספת זכויות לבניה וכן הגדלת הזכויות למגורים.


התב"ע העדכנית מאפשרת בניית מגדל בן 40 קומות, שיכלול עד כ-16 אלף מ"ר למגורים (כ-120 יח"ד) ובנוסף כ- 19 אלף מ"ר למלונאות ושטחי מסחר, זאת לעומת התוכנית המקורית שאפשרה הקמת מגדל בן 29 קומות בלבד.


רק לאחרונה סיימה הקבוצה גיוס של 100 מיליון שקל בהנפקת אג"ח מסדרה ט', בריבית של 3 אחוז בלבד - הריבית הנמוכה ביותר שגייסה החברה עד היום. ביקושי היתר שנרשמו היו יותר מפי שתיים מיעד הגיוס שהציבה החברה. בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מהמובילים בישראל. הנפקה זו מהווה הבעת אמון של שוק ההון בחברה.


מקבוצת חג'ג' נמסר: "החברה ממשיכה להציג איתנות פיננסית וגידול משמעותי בהון העצמי, לצד המשך פיתוח והשבחת הנכסים שבבעלותה. החברה מציגה לאורך תקופה ארוכה תוצאות פעילות מצוינות, הכוללות פורטפוליו של פרויקטי נדל"ן מהמובילים בישראל ובאזורי הביקוש הנבחרים, לגביהם משתמשת החברה במומחיותה בהשבחת מקרקעין, לצד יכולות יזום, ביצוע ושיווק מוכחות".

קבוצת חג'ג' נחשבת כיום לאחת מחברות הנדל"ן הפעילות והמובילות בישראל. החברה מציגה לאורך תקופה ארוכה תוצאות פעילות מצוינות, וההון העצמי שלה חצה השנה לראשונה את חצי מיליארד השקלים. לחברה פורטפוליו של עשרות פרויקטי נדל"ן מהמובילים בישראל. בין הפרויקטים שמובילה החברה הציבורית כיום ניתן למנות את מגדל שד"ל, מתחם MOMA בשכונת פלורנטין, הכולל מלונאות ומסחר, קניון הרחוב ופרויקט המגורים הענק ברחוב איינשטיין, בו אושרה תב"ע שהגדילה משמעותית את היקף הזכויות של החברה, וכן פרויקט המלון במרינה הרצליה, בו אושרה הכפלה של הזכויות לבנייה .


עד היום מסרה קבוצת חג'ג' עשרות פרויקטים, מרביתם בהיקפים ניכרים ובמיקומים נדירים ושינו את פני העיר תל אביב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il