TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת נתיב פיתוח מקדמת שלושה מתחמים נוספים של פינוי בינוי במרכז העיר בית שמש


פגישה לקידום מתחמים נוספים בשכונת ביאליק בבית שמש צילום נתיב פיתוח
מנהלי החברה נפגשו עם האדריכל עדן בר המתמחה בהתחדשות עירונית, שתכנן את החלק הראשון בתכנית שכבר אושר עקרונית על ידי העירייה
קבוצת נתיב פיתוח מקדמת בימים אלו את התכנית האדריכלית של שלושת המתחמים האחרונים לפינוי בינוי בשכונת ביאליק במרכז העיר בית שמש.

מנהלי החברה נפגשו עם האדריכל עדן בר המתמחה בהתחדשות עירונית, שתכנן את החלק הראשון בתכנית שכבר אושר עקרונית על ידי העירייה. בפגישה נדונו הדגשים שקיבלה החברה מהעירייה לגבי אותם אזורים. בין היתר במהלך הפגישה דנו בשטחים הפתוחים בפרויקט, בתשתיות ובכבישים שצריך וניתן לשדרג ועוד.

שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח, אמר כי "מדובר בשלב נוסף לקידום התכנית הכוללת להתחדשות של מרכז העיר הוותיק בבית שמש. לאחר שהושגה הסכמה עקרונית של העירייה לשלב הראשון בתכנית, אנו מתקדמים גם עם המתחמים הנוספים בהתאם לעקרונות המנחים של מחלקת ההנדסה של העירייה. המטרה היא לייצר שכונה חדשה ומודרנית עם תשתיות משודרגות ושטחים ציבוריים שתואמים את הצרכים של התושבים"

על פי התב"ע המאושרת שקודמה ע"י מתכננים מטעם הממשלה יחד עם העירייה ותושבי השכונה, יהרסו כ- 330 יח"ד ישנות שנבנו בשנות ה- 50 וייבנו במקומן כ- 1,700 יח"ד חדשות ו- 200 יחידות דיור מוגן. התכנית כוללת גם מוסדות ציבור חדשים, פארקים, גינות שעשועים, תשתיות חדשות ועוד. מדובר בתכנית בקנה מידה גדול ברמה הארצית בכלל ולעיר בית שמש בפרט, הזקוקה לדירות חדשות לתושביה הוותיקים והצעירים. על תכנון הפרויקט מטעם נתיב פיתוח אמון האדריכל עדן בר ממשרד בר לוי דיין אדריכלים המתמחה בתכנון ערים.

לקבוצת נתיב פיתוח נדל"ן פעילות נרחבת בבית שמש ובימים אלה משלימה החברה 2 פרויקטים ברמה בית שמש א' עם למעלה מ- 100 יחידות דיור הכוללים צמודי קרקע ובניינים. בנוסף, נמצאת נתיב פיתוח בביצוע ולאחר היתרים בלמעלה מ- 30 בניינים עם כ- 800 יחידות דיור ושטחי מסחר במספר פרויקטים ברמה בית שמש ד'.

קבוצת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ- 30 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי יחידות דיור. כיום בונה החברה מבחר פרויקטים בבית שמש, בחריש, בקריית ים ובמודיעין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il