TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת נתיב פיתוח מוציאה לשיווק את המגדל האחרון בפרויקט נתיב ים בקריית ים


פרויקט נתיב ים של נתיב פיתוח בקריית ים צילום ליאור חורש
שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן אומר כי "לאור ביקושים גבוהים בשיווק במגדל השלישי החלטנו להוציא כעת גם את המגדל הרביעי"
קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן מוציאה לשיווק את המגדל הרביעי והאחרון בפרויקט "נתיב ים" אותו היא בונה בקריית ים. המגדל בן 17 קומות עם 75 דירות. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות בנות 3, 4, 4.5, 5 חדרים ופנטהאוזים בני 6 חדרים. הפרויקט כולל סה"כ 4 מגדלים בני 17 קומות עם כ-300 דירות. 2 המגדלים הראשונים כבר אוכלסו ובנייתו של המגדל השלישי נמצאת לקראת סיום.

פרויקט "נתיב ים" כולל 4 מגדלים בני 17 קומות עם סה"כ כ-300 דירות. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ורחב במיוחד, וכולל דירות בנות 3, 4, 4.5, 5 ו-6 חדרים מרווחות ופנטהאוזים. הפרויקט נהנה מנגישות לתחנת הרכבת והמטרונית. במרכז הפרויקט יוקם פארק רחב ידיים עם פינות משחק, שבילי גישה והצללה, מרחבים ירוקים ועוד. הרוכשים בפרויקט ייהנו משירותי קהילה ותשתיות הקיימים בשכונה.

דירות 3 חדרים ימכרו החל מ-1.190 מיליון שקל

שמחה גרידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן אומר כי "לאור ביקושים גבוהים בשיווק במגדל השלישי החלטנו להוציא כעת גם את המגדל הרביעי. הדירות הקטנות יותר מבוקשות על ידי זוגות צעירים בראשית דרכם ובקרב הגיל השלישי, ואילו הדירות הגדולות יותר מבוקשות בעיקר על ידי משפרי דיור בחתך סוציו אקונומי גבוה מהשכונה ומהקריות הסמוכות".

לאחרונה זכתה נתיב פיתוח במכרז במסגרת תכנית מחיר למשתכן לבניית 238 דירות במתחם לכיש בקרית ים. לאחת תוספת שבס יעמוד מספר הדירות על 261 דירות. מכלל הדירות 143 ישווקו לזכאי מחיר למשתכן והיתר ישווקו לשוק החופשי.

קבוצת נתיב פיתוח היא חברת נדל"ן יזמית הפועלת כ-30 שנה. עד היום בנתה החברה ואכלסה עשרות פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, הכוללים אלפי יחידות דיור. החברה נמצאת בשלבים שונים של הקמת פרויקטים ובהם מעל ל-1800 דירות בבית שמש, קריית ים, הר יונה, מודיעין וחריש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il