TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

ביג מרכזי קניות מיישמת את אסטרטגיית המיקוד בשוק האמריקאי


חי גאליס מנכל ביג
מדווחת על מכירת מרכז מסחרי פתוח בקליפורניה תמורת 61 מיליון דולר
חברת בת של קרן הנדל"ן הבינלאומית Blackstone היא הרוכשת של המרכז המסחרי הפתוח Town Center East בקליפורניה

חי גאליס, מנכ"ל ביג, מציין: העסקה מביאה לידי ביטוי, את יכולות הניהול של ביג בארה"ב תוך יצירת ערך לאורך זמן. המכירה עומדת בקנה אחד עם האסטרטגיה עליה הצהרנו בשנים האחרונות בדבר מכירה של נכסים שלא תואמים לאסטרטגית ההחזקה ארוכת הטווח שלנו בארה"ב, של נכסים אשר מספקים חוויית לקוח מועצמת או שירותים. פורטפוליו הנכסים שלנו בארה"ב המנוהל בראיה ארוכת טווח, שומר לאורך זמן על רמות תפוסה גבוהות של מעל 92%.

ביג מרכזי קניות, מדווחת כי חברת הבת ביג USA, בה מחזיקה ביג 80% בשרשור, התקשרה בהסכם עם חברת בת של קרן הנדל"ן הבינלאומית Blackstone למכירת המרכז המסחרי הפתוח Town Center East בקליפורניה, ארה"ב תמורת 61 מיליון דולר. זאת כחלק מאסטרטגיית מיקוד הפורטפוליו בשוק האמריקאי לנכסים מסוג Life Style, בילוי והסעדה, המבוססים על חווית לקוח וכן נכסים המאופיינים בסיפוק שירותים.

מרכז Town Center East נרכש על ידי ביג ארה"ב בשני שלבים –בעלות כוללת של 37 מיליון דולר, כך שהמכירה מגלמת רווח של 65% ביחס לעלות, זאת בנוסף להכנסות מתזרים מפעילות שוטפת שהמרכז הניב מאז רכישתו.

ה- NOI של המרכז לשנת 2018 הסתכם בכ- 3.5 מיליון דולר, כך שהתמורה מגלמת שיעור היוון של כ- 5.73%. עוד יצויין כי בגין המרכז עומדת לחברת הבת הלוואה בסך של כ- 15.9 מיליון דולר, בריבית קבועה של כ- 5.54%, כך שלחברת הבת צפוי תזרים נטו ממכירת המרכז של כ- 44.1 מיליון דולר (לא כולל עלויות עסקה נלוות).

חי גאליס, מנכ"ל ביג מרכזי קניות, מציין: העסקה מביאה לידי ביטוי, את יכולות הניהול של ביג בארה"ב תוך יצירת ערך לאורך זמן. מחיר המכירה מגלם רווח של 65% ביחס לעלות הרכישה וזאת מעבר לתזרים השוטף ממנו נהננו לאורך התקופה בה החזקנו את הנכס. המכירה עומדת בקנה אחד עם האסטרטגיה עליה הצהרנו בשנים האחרונות בדבר מכירה של נכסים שלא תואמים לאסטרטגית ההחזקה ארוכת הטווח שלנו בארה"ב, של נכסים אשר מספקים חוויית לקוח מועצמת או שירותים. למרות השוק המאתגר בארה"ב, ה-NOI יציב ולא נממש נכסים במחירי דיסטרס.

עוד מציין גאליס, כי מכירה של נכס בסכום מהותי, מעל שוויו בספרים, לאחת מקרנות הנדל"ן הגדולות בעולם לפי cap של 5.7% מסמלת בצורה חזקה על סוג הנכסים אותם אנו מחזיקים ועוצמתם. פורטפוליו הנכסים שלנו בארה"ב שומר לאורך זמן על רמות תפוסה גבוהות של מעל 92%. אנו פועלים באינטנסיביות אף להגדיל את שיעורי התפוסה ומשוכנעים שנעמוד ביעדי התחזית שפרסמנו בתחילת השנה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il