TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

בהמשך להסכם עם חברת גינדי השקעות


פרויקט של אחים דוניץ ברחוב ההסתדרות בגבעתיים קרדיט הדמייה רותי הרשקוביץ אדריכלים
אחים דוניץ קיבלה הסכמת נציגות דיירים לעסקה של פרויקט פינוי בינוי בגבעתיים

חברת אחים דוניץ מדווחת כי קיבלה הסכמת נציגות דיירים בפרויקט פינוי בינוי בגבעתיים להעברתו אליה מידי חברת גינדי השקעות. מדובר בשלב האחרון לקראת יציאת הפרויקט לדרך, שכן מדובר בפרויקט עם תב"ע מאושרת. במידה ולא תתקבלנה התנגדויות בתוך 60 יום, החברה תחל במהלכים התכנוניים של הפרויקט.

צעד זה מגיע לאחר שבחודש אפריל רכשה דוניץ חברה בת של גינדי השקעות שלה זכויות לפרויקט זה. מדובר בפרויקט פינוי בינוי הנמצא ברחוב ההסתדרות בגבעתיים במסגרתו ייהרסו כ-168 דירות ישנות ותחתן ייבנו כ-500 דירות חדשות.

נסים אחיעזרא, מנכ"ל אחים דוניץ, מציין: "הפרויקט ממוקם באזור מהטובים ביותר בגבעתיים, ועבר כבר את השלבים הבירוקרטיים המשמעותיים בפרויקטים מסוג זה.
אני מקווה שלאור ההתקדמות המשמעותית הזו נוכל לצאת לדרך בקרוב".

הפרויקטים הללו מצטרפים לפרויקט בינוי-פינוי בראשון לציון של כ-1400 יחידות דיור הנמצא בבניה מתקדמת ולעוד פרויקטים גדולים של פינוי בינוי בתל אביב ובגבעתיים הנמצאים בשלבים שונים, כך שלאחר העסקה היקף הדירותשל החברה בהתחדשות עירונית יעמוד על כ-3000 דירות.

חברת אחים דוניץ המנוהלת על ידי המנכ"ל הוותיק נסים אחיעזרא היא חברה ציבורית הפעילה מזה כ-50 שנה ונסחרות בבורסה לני"ע של תל אביב. החברה היא מהחלוצות בתחום ההתחדשות העירונית והראשונה ליישם את הקונספט של בינוי פינוי שבו קודם בונים, מאכלסים את הבניין החדש ורק אז הורסים את הישן, ועושה זאת בפרויקט ענק בקריית האמנים הכולל פינוי של 276 דירות ובניית כ-1400 דירות ב-14 מגדלים בני 25-35 קומות.


הפרויקט נמצא בשלב מתקדם כאשר 5 מגדלים כבר אוכלסו. לחברה ארבעהפרויקטים נוספים של התחדשות עירונית בשלבי תכנון. האחד במתחם הנמצא בדרך השלום בתל אביב, הגובל ממערב בגן וולפסון וממזרח בגבעתיים. המתחם משתרע על פני כ-15 דונם ומורכב ממספר בניינים ובהםכ-150 דירות ושטחי מסחר, במקומם תבנה החברה לפחות 450 דירות. בנוסף, החברה מקדמת פרויקט ברחוב המרי בגבעתיים שאושר בוועדה המחוזית. לפני מספר חודשים רכשה החברה חברות בנות של גינדי השקעות, הכוללות רכישת זכויות לבניית של כ-1,000 דירות בפרויקטים של פינוי בינוי ברמת השרון וגבעתיים


לחברה פרויקטים נוספים בשלבים שונים בהיקף של למעלה מ-1500 דירות: , כ-350 יח"ד בגני תקווה בשלבי סיום, כ-250 יח"ד ברחובות, וכ- 1000 יח"ד באשדוד.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il