TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת היזמות והבנייה גרין פארק קיבלה היתר בנייה לפרויקט "אודסה 2020"


הדמיית פרוייקט אודסה2020
צפי סיום הבנייה עומד על שנתיים

הפרוייקט, הנחשב לגדול מסוגו באודסה, כולל 2 בניינים בני 26 קומות הושקעו 70 מיליון דולר והם כוללים בריכה תלויה מחוממת ומקורה בקומת הגג, ובלב מרכז הבילוי והנופש של אודסה, ארקדיה.


בשורה נהדרת לחברת היזמות והבנייה גרין פארק. החברה קיבלה היתר בניה וכעת תוכל להתחיל בבניית פרוייקט המגורים והנופש הנחשב לגדול מסוגו באודסה - – "אודסה 2020". צפי סיום הבנייה עומד על כשנתיים.


הפרוייקט כולל צמד בניינים מפוארים, בני 24 קומות כל אחד, בהשקעה של 70 מיליון דולר. כל בניין כולל דירות סטודיו בנות חדר, 2 חדרים ושלושה חדרים מעוצבות ומרוהטות באופן מלא ובעלות מרפסת. הבניינים מפוארים מאוד וכוללים בריכה תלויה בקומה 24 עם מרכז יופי מתקדם, מרכז בריאות וספא, בריכות טיפוליות מים המלח ומרחק של 500 מטר מהים.


בחברה מאמינים כי עובדה זו תביא לביקוש גבוה לשכירת דירות נופש, גם בקיץ וגם בימי החורף. בנוסף, לבניין חברת ניהול שמלבד התחזוקה השוטפת, אחראית גם על השכרת הדירות לאורך השנה לשמירת ההכנסה הקבועה. הבחירה באודסה אינה מקרית. רובע ארקדיה המפורסם הינו אזור תיירות מבוקש מזה עשרות שנים, וכמות התיירים המגיעים אליו בשנה עומדת על כ- 1.5 מיליון. בנוסף, העיר זוכה לתמיכה והשקעות רבות מצד האיחוד האירופאי וזאת למרות שאוקראינה אינה חלק מהאיחוד.


יזמית הפרויקט, חברת גרין פארק, מקבוצת A.I.G אחזקות בע"מ העומדת מאחורי הפרויקט מתמחה באיתור הזדמנויות נדל"ן ובהקמת פרויקטים בישראל, רומניה ואוקראינה. פרויקט דגל נוסף של החברה נבנה בימים אלה בשיתוף עיריית עפולה. שכונה חדשה בעלת 6,000 דירות המתפרסת על כ - 1000 דונם כ 6000 יחד + מסחר, בתי ספר, גני ילדים, קאנטרי ואף מתחם לדיור מוגן בהשקעה מוערכת של 700.000.000 ₪.
יוסי ישראלי, מנכ"ל משותף גרין פארק: "היתר הבניה הוא יריית הפתיחה לבניית הפרוייקט. השקענו הרבה מאוד מחשבה ותכנון בעיצוב ובפיתוח ובשעה טובה נוכל לראות את מה שהיה עד כה על הנייר הופך למציאות. פרויקט "אודסה 2020" הוא מהפרויקטים המרשימים ביותר שלנו, מיוחד בקונספט שלו הן באוקראינה והן ביחס לאירופה."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il