TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

24 שעות לפני תחילת שיווק המגרשים לבניה עצמית במתחם "הגולף בוטיק" בקיסריה


תמונות הממתינים לתחילת המכירה (קרדיט גפן יוגב) והדמיות שכונת גולף בוטיק והפארק המתוכנן בשכונה. נא לציין כי ההדמיות להמחשה בלבד. (קרדיט: טרימדיה)
עשרות רוכשים כבר ממתינים בפתח משרד המכירות של החברה לפיתוח קיסריה

כבר מאתמול (10.9) בערב, כ-36 שעות לפני תחילת המכירה של מגרשים לבניה עצמית ב"גולף בוטיק" – המתחם החדש בשכונת הגולף של קיסריה, עשרות רוכשים פוטנציאליים כבר ממתינים בתור בפתחו של משרד המכירות של החברה לפיתוח קיסריה.

חלקם ממתינים בעצמם ורבים שכרו אנשים ששומרים על מיקומם בתור כדי לא להחמיץ את ההזדמנות לרכוש מגרש של כ-300 מ"ר במחיר של החל מ-1.8 מיליון ש"ח (כולל מע"מ, פיתוח ודמי מינהל).

מתחם ה"גולף בוטיק" יתפרש על פני 35 מגרשים בעיצוב נופי בהשראת מגרש גולף בינלאומי. הרוכשים יוכלו לבנות על כל מגרש וילה אחת או דו משפחתית ובמגרשים מסוימים אף תלת-משפחתית.

כמו בכל שכונות קיסריה ולאור ההצלחה שחוותה החברה גם בשיווק צמודי הקרקע בשכונת אור ים, המכירה תתנהל על בסיס "כל הקודם זוכה" כשהרוכשים הפוטנציאליים יידרשו להפקיד "דמי שמירה" של 50,000 ש"ח במזומן במעמד החתימה.


מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מציין, כי מדובר במוצר חדש ומיוחד בשכונת הגולף המבוקשת שכבר מאוכלסת ברובה. "דיירי 'גולף בוטיק' ייהנו מתשתיות ציבוריות איכותיות מתקדמות שיוקמו על ידינו ב"סטנדרט קיסריה", מקרבה למרכז מסחרי שכונתי פעיל, מפארק ירוק ייחודי בלב המתחם, מגישה נוחה למוסדות חינוך ומנגישות מרבית לצירי התנועה המרכזיים של קיסריה ובהם כביש 2, 4 ו-6 ולחופי הים והנמל העתיק של קיסריה" מוסיף כרסנטי.


שי-לי טרסר נויהאוז, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה לפיתוח קיסריה מציינת כי רק מעצם תחילת עבודות הפיתוח, גודלם האטרקטיבי של המגרשים ומיקומו של המתחם, כבר קיימת התעניינות עצומה שהתפתחה סביב המתחם ולקראת שיווקו. אנו צופים כי מתחם "גולף בוטיק" יהווה מוקד משיכה למשפחות איכותיות מיישובי הסביבה ואזור המרכז הודות לחיי קהילה ואיכות חיים ברמה הגבוהה ביותר שמציעה קיסריה ושכונת הגולף, והודות לעובדה שניתן להקים וילה, בבניה עצמית, המותאמת לצרכי ורצונות הלקוח, בגודל ובמחיר אטרקטיביים במיוחד".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il