TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

מינהל הדיור הממשלתי שוכר שטחי משרדים של כ-2,800 מ"ר במתחם סנטרו שברחובות


מניבים - נכס רחובות
ההסכם נחתם לתקופה של 15 שנים בתוספת 5 אופציות לשנה כל אחת

קרן הריט מניבים ושותפותיה החברות פרשקובסקי ויוחננוף, השכירו למינהל הדיור הממשלתי שטחי משרדים של כ-2,800 מ"ר, המהווים קומה שלמה, במתחם סנטרו ברחובות, לתקופה של 15 שנים בתוספת אופציות.
מתחם סנטרו הינו בבעלות מניבים קרן הריט החדשה (50%), יוחננוף (25%) ופרשקובסקי (25%).


המתחם כולל בניין משרדים בן 6 קומות בשטח בנוי של כ- 16,000 מ"ר, המושכר ברובו לשוכרים איכותיים כגון יוחננוף, פרשקובסקי, חברת הביוטק Day2, חדר כושר מרשת Space ועוד. בנוסף, במתחם, שטחי מסחר בהיקף כולל של כ- 12,000 מ"ר, ובהם מגוון שוכרים: סופרמרקט מרשת יוחננוף, סופר - פארם, ניצת הדובדבן, סיטי שופ, חנות האופנה פוזה, ג'מבו סטוק, גלידה גולדה, בורגרים, פאפה ג'ונס ועוד. במתחם קיימת חניה בשפע, ללא תשלום.


מתחם סנטרו ממוקם בסמוך לציר "דרך הים" ברחובות, בכניסה לפארק התעשיה הורביץ, ובסמיכות לשכונת אבן גבירול.
לאחרונה דיווחה מניבים על העלאת תחזית ה-NOI לשנת 2019 מ-46-47 מיליון ש"ח לסך של 48-49 מיליון ש"ח, וכן את תחזית ה-FFO הריאלי לשנת 2019 מ-26-27 מיליון ש"ח לסך של 28-29 מיליון ש"ח. כמו כן הציגה מניבים צמיחה של 20% בהכנסות החברה לרבעון השני של 2019 שהסתכמו בכ-13.9 מיליון ש"ח, ועל גידול של 20% ב-NOI אשר הסתכם בכ-11.9 מיליון ש"ח.


עופר אברם, מנכ"ל מניבים, אמר: ״ההסכם עם מינהל הדיור הממשלתי הינו הסכם משמעותי עבור מתחם סנטרו מכיוון שמדובר בהסכם ארוך טווח שיבטיח לנו ולשותפינו תזרים יציב מהמתחם לתקופה ארוכה".

אודות מניבים
מניבים קרן הריט החדשה בע"מ הינה חברה להשקעה בנכסים מניבים בישראל, המנוהלת במתכונת המקובלת בקרנות ריט (REIT), מבחינת מסגרת הפעילות, השקיפות, היחסים הפיננסים, חלוקות דיבידנד, דמי הניהול והמחויבות כלפי המשקיעים בקרן. קבוצת הניהול של מניבים הינה מקצועית ואיכותית, בעלת מוניטין וניסיון בתחום הנדל"ן המניב לאורך שנים.


הקרן מקדמת השקעות בפרופיל סיכון נמוך יחסית. כאמור, משקיעי העוגן בקרן הינם גופים מוסדיים מובילים: בנק הפועלים (פועלים שוקי הון), מיטב דש, אי בי איי, אוניברסיטת בר אילן, קרן הפנסיה גלעד, הראל, כלל ביטוח, אנליסט בית השקעות ומנורה חברה לביטוח. אסטרטגיית ההשקעה של מניבים מבוססת על הניסיון, היכולת והמקצועיות של יזמיה וקבוצת הניהול, שהוקמה על ידם, ביצירה וניהול של פורטפוליו חדש ומגוון של נכסים מניבים, באיתור נכסים איכותיים בעלי פוטנציאל השבחה. מניית הקרן נסחרת במדד SME 60 ומדד הנדל"ן.


יזמי הקרן הינם: יו"ר - שרון שוופי, סגן יו"ר - איתי מל ומנכ"ל החברה - עופר אברם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il