TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת ויתניה ואמפא חתמו על שתי עסקאות להשכרה בהרצליה בסכום של 2.2 מיליון שקל לשנה


עופר זיו מנכל ויתניה - צילום דורון סהר
הסטארט-אפ הישראלי נמוגו חתם על הסכם לשכירת 1,400 מ"ר בבית אמצור ל-5 שנים תמורת 1.6 מיליון שקל לשנה. חברת פיתוח התכנה מרלינקס שכרה 500 מ"ר תמורת 650 אלף שקל בשנה
החברות ויתניה ואמפא חתמו עם שתי חברות תכנה על חוזים להשכרת שטחי משרדים בבית אמצור באזור התעשייה בהרצליה. ההסכמים הם להשכרת 1,900 מ"ר לתקופה של 5 שנים בסכום כולל של 2.25 מיליון שקל בשנה כולל חניות.

החוזה הראשון נחתם עם הסטארט-אפ הישראלי Namogoo (נמוגו) המפתח טכנולוגיה שמזהה תוכן פרסומות והסחות דעת שמוחדרות לדפדפן של המשתמש. על פי ההסכם, נמוגו שכרה 1,400 מ"ר בבית אמצור בהרצליה לתקופה של 5 שנים ותשלם כ-1.6 מיליון שקל בשנה כולל חניות.

החוזה השני הוא עם בית התכנה מרלינקס המתמחה בפיתוח פתרונות סייבר מותאמים אישית לאכיפת חוק, סוכנויות מודיעין וארגוני ביטחון לאומי. על פי ההסכם, מרלינקס שכרה 500 מ"ר בבית אמצור בהרצליה לתקופה של 5 שנים ותשלם כ-650 אלף שקל בשנה כולל חניות.

בית אמצור ממוקם ברחוב הסדנאות באזור התעשייה הרצליה פיתוח. מבנה משרדים ומסחר בשטח של כ-20,000 מ"ר משרדים ומסחר מעל מרתפים לחנייה ואחסנה בשטח של כ-21,000 מ"ר הבנויים על מגרש ששטחו כ-8 דונם. בין השוכרים בבניין: נובוטון, קבוצת מלונות ים סוף, , אולם התצוגה של רכבי לקסוס, אולם תצוגה למטבחי סמגל ועוד.

חברת ויתניה פועלת מזה כ-20 שנה בפיתוח והקמת פרויקטים להשכרה בעיקר בתחום המשרדים, מבנים לתעשיות ההי-טק, מסחר ואחרים והיא בעלת מספר מבנים באזורי הביקוש הגבוהים. החברה נמצאת בבעלות חברת הבניה SGS, חברת הפרסום גיתם, משפחת פרופר, משפחת חממה, הראל חברה לביטוח והאחים רייק.

בין הפרויקטים של החברה ניתן למנות את ויתניה תל אביב במתחם לה גארדיה, ויתניה רמת החיל, בית זיוויאל ברמת החייל, בית אמצור, בית ורינט ובית ויתניה פדקו בהרצליה פיתוח, , טרמינל פארק - אזור התעשייה הדרומי אור יהודה. כמו כן מחזיקה החברה בפרויקטי מסחר שונים כגון "התחנה" בנווה צדק, ומרכז מסחרי בחוף מגדל בכנרת ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il