TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

אושרה תכנית למבנה עירוב שימושים במגרש שהיה בעבר בית מפלגת העבודה בבאר שבע


תכנית לבית מפלגת העבודה הישן בבאר שבע בתכנון מרש אדריכלים קרדיט הדמייה מרש אדריכלים
לדברי האדריכל רם מרש, הבעלים של משרד מרש אדריכלים "המתחם הזה מהווה חוליה חשובה בפיתוח העתידי של חזית שדרות רגר"
הועדה המחוזית מחוז דרום אישרה החודש תכנית מפורטת, שהוכנה על ידי משרד מרש אדריכלים, להקמת מבנה משולב מסחר ומשרדים במגרש שהיווה בעבר את בית מפלגת העבודה בבאר שבע. המתחם נמצא על צומת הרחובות רגר והמשחררים.

לדברי האדריכל רם מרש, הבעלים של משרד מרש אדריכלים "המתחם הזה מהווה חוליה חשובה בפיתוח העתידי של חזית שדרות רגר. הוא נהנה ממתחם המזרקות הסמוך, ועל כן לעיריית באר שבע היה חשוב לשמור על זיקה אליו. במהלך התכנון לקחנו את זה בחשבון, באופן שהמבנה ייצר חזית מסחרית פעילה כלפי פארק זה"

מרש מוסיף כי "לאור מיקומו של המתחם, ובהתאמה למגמות תכנית המתאר החדשה של באר שבע, התכנון של מבנה משמעותי היה מתבקש, ועל כן תוכנן מבנה בן 11 קומות של משרדים מעל לקומת מסחר".

לאורך שדרות רגר מתוכננים לסירוגין מגדלי מגורים משולבים עם משרדים. מבנה זה יהווה נדבך נוסף בתכנון שדרה מעורבת שימושים גם כחלק מהשדרה וגם בעצם היצמדותו לשכונת מגורים קיימת שבעתיד תעבור תהליך של התחדשות עירונית. כחלק מהתהליך הזה חלק מהבניינים יעלו לגובה של בנייה מרקמית המשולבת עם מגדלים לאורך שדרות רגר.

התכנון הינו פועל יוצא של שיתוף פעולה של גורמי התכנון השונים ששמו דגש על הפיכת הרחוב הראשי של באר שבע לרחוב עם בינוי משמעותי.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il