TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

צמח המרמן השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת סדרת אג"ח ו' בהיקף של 70 מיליון שקל


חיים פייגלין, מנכל צמח המרמן
נרשמו ביקושים של 196 מיליון שקל בריבית שקלית של 4.4%
חברת צמח המרמן סיימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת סדרת אג"ח ו', בהיקף של 70 מיליון שקל. ההנפקה זכתה לביקושים בהיקף של כ-196 מיליון שקל – פי 2.8. מדובר בריבית שקלית לא צמודה שנקבעה על 4.4% ובמח"מ של 4.27.

לדברי עדי פארי הרפז, משנה למנכ״ל צמח המרמן, "בהנפקה זו השתתפו כל הגופים המובילים בשוק ההון. היקף הביקושים, זהות הגופים והריבית שנקבעה משקפים פעם נוספת את האמון הרב של פעילי שוק ההון בחברת הבנייה והנדל"ן צמח המרמן. הגיוס ישמש את החברה להמשיך בצמיחה ובפיתוח עסקיה בישראל בהתאם למדיניותה. יש לציין כי החברה חתמה על 4 עסקאות משמעותיות בסוף שנת 2018 וכמו כן נבחנים בכל רגע נתון עשרות פרויקטים, אשר מתוכם נבחרים בקפידה פרויקטים בודדים בלבד המתאימים לראייה האסטרטגית של החברה.

בחברה מציינים כי בתחילת השנה החברה פרעה כ-100 מיליון ש״ח ומאז שהונפקה לציבור לפני 12 שנה, פרעה החברה במלואן 3 סדרות אג״ח (א׳, ב׳ ו-ג׳) בהיקף של 250 מיליון שקל.

את ההנפקה הובילו ליאור פייס, ראובן אבלגון ונדב רבן מרוסאריו קאפיטל ומיטב, אפסילון ואגוז. עוה״ד חיים נובוגרודר ותמר לוז ממשרד גולדפרב זליגמן ליוו את ההנפקה.

צמח המרמן החלה לבנות פרויקט חדש במתחם אנדרומדה ביפו בשיתוף קרסו נדל"ן, בימים אלה החברה מתכננת פרויקט של 527 יח"ד במתחם מכבי יפו בתל אביב בשיתוף משולם לוינשטין ואלעד מגורים. בנוסף החברה זכתה במכרז להשכרה ארוכת טווח בכרמיאל, רכשה עם שותפים חטיבת קרקע בהוד השרון ובחודש האחרון נבחרה כיזם שיקים פרויקט פינוי בינוי בחיפה בהיקף של 419 יח"ד.

צמח המרמן נמצאת בשלבי ייזום תכנון וביצוע שונים 21 פרויקטים בהיקף כולל של 4,840 יחידות דיור ו-43,214 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il