TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

תנופורט: הכנסות החברה ברבעון הראשון לשנת 2019 עלו בכ-3.5% לסכום של כ-15.2 מיליון שקל


כידן דהרי וירון אדיב. צילום - ישראל הדרי
ה-FFO, לפי גישת ההנהלה, עלה בכ-9.5% לכ-5.2 מיליון שקל * הרווח הנקי ברבעון טיפס לכ-4.1 מיליון שקל

כידן דהרי, מנכ"ל תנופורט: "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2019 כשבמהלכו הגדלנו את הכנסות החברה ע"י הכנסת שוכרים חדשים לנכסי החברה, העלאת שכר הדירה מהשוכרים הקיימים, וכן גידול בפעילות בתחום שירותי אחסנה בקירור, בין היתר לאור השיפור בענף. אנחנו ממשיכים לפעול להשבחת הנכסים הקיימים של החברה, לשיפור וייצוב התזרים השוטף הנובע מהנכסים ולאיתור הזדמנויות עסקיות חדשות."

חברת הנדל"ן המניב תנופורט, בבעלות אנשי העסקים כידן דהרי וירון אדיב, פרסמה את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2019.

עיקרי תוצאות הרבעון הראשון של 2019:

ההכנסות ברבעון עלו בכ-3.5% לסכום של כ-15.2 מיליון שקל לעומת כ-14.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נובע מעלייה בדמי השכירות לשוכרים קיימים, מכניסה של שוכרים חדשים לנכסי החברה, וכן מגידול בהכנסות משירותי הכנסה בקירור בשל גידול פעילות ושיפור בענף.

הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-9.9 מיליון שקל, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

הרווח מפעולות רגילות הסתכם ברבעון בכ-7 מיליון שקל, בהשוואה לכ-7.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה נבעה בעיקר משינוי בסעיף שווי הוגן של נדל"ן להשקעה, נטו.

ה-FFO ברבעון, על פי גישת ההנהלה, עלה בכ-9.5% לכ-5.2 מיליון שקל, בהשוואה לכ-4.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

החברה סיימה את הרבעון עם עלייה ברווח הנקי לכ-4.1 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-1.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עיקר הגידול ברווח נובע מהוצאות שנרשמו אשתקד המיוחסות לבחינת מסלולים שונים לגיוס אשראי במקביל להנפקת אג"ח ב-2018, וכן מירידה בהוצאות מימון, נטו ברבעון הראשון של 2019.

עיקרי המאזן נכון ל-31.3.2019

סך המאזן של החברה הסתכם בכ-607.9 מיליון שקל.

ההון העצמי של החברה הסתכם בכ-222.2 מיליון שקל .

יתרת המזומנים, שווי המזומנים ופיקדונות הסתכמו בכ-16.2 מיליון שקל.

לחברה חוב פיננסי של כ-320.3 מיליון שקל וחוב פיננסי, נטו של כ-304.1 מיליון שקל.

אירועים עיקריים בתקופת הדוח ולאחריו:

במאי 2019 מונה כידן דהרי, סגן יו"ר הדירקטוריון, למנכ"ל זמני.
בינואר 2019 השלימה החברה רכישת מגרש בכפר יונה בשטח של כ-6 דונם המיועד לתעשייה, תמורת סך של כ-12.55 מיליון שקל בתוספת מע"מ ובתוספת הוצאות פיתוח בסך של כ- 2.6 מיליון שקל.

חברת תנופורט פועלת בתחומים של השכרת נדל"ן מניב ומתן שירותי אחסון וקירור וכן בבעלותה תחנות דלק. החברה מחזיקה ב-15 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-152,000 מ"ר בנויים, המשמשים למסחר, לוגיסטיקה, משרדים, תעשיה ושירותי אחסנה בקירור. בנוסף, מחזיקה החברה בבניין משרדים ברחוב קרליבך בת"א וקרקע באזור התעשייה החדש בבית ליד .


מנכ"ל החברה הינו כידן דהרי. בין הנכסים הבולטים של החברה: קניון B-Mall עד הלום, MALL כינרת בצומת צמח ,מרכז הקניות B-Mall בצומת בילו, B-Mall בית יהושע ובית קירור גדול בנתיבות אותו מפעילה החברה. כל נכסי הנדל"ן מוחזקים במישרין ע"י החברה, למעט הנכס בצומת צמח, ששיעור האחזקה של החברה בו עומד על 50%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il