TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

פרשקובסקי ממשיכה במגמה חיובית


יוסי פרשקובסקי, יו״ר החברה
ברבעון הראשון 2019: רווח נקי של כ-33 מיליון ₪ וגידול בהון העצמי ל- 566 מיליון ש"ח

לצד השיפור בתוצאות, החברה מכריזה גם על חלוקת דיבידנד של 15 מיליון ₪ שמהווה חלוקה של כמחצית מהרווחים של הרבעון בהתאם למדיניות הדיבידנד של החברה.

חברת פרשקובסקי מציגה את הדוחות לרבעון הראשון של שנת 2019 עם זינוק של 95% בהכנסות הרבעונית ל- 252 מיליוני ₪ לעומת 129 מיליוני ₪ ברבעון המקביל אשתקד וגידול של 38% ברווח הנקי הרבעוני ל- 33 מיליון ₪ לעומת 24 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

מעיון במאזני החברה לרבעון הראשון של שנת 2019 ביחד עם הדוחות השנתיים של שנת 2018 ניתן לראות זינוק בהון העצמי מ- 201 מיליון ₪ ביום 1.1.2017 ל-566 מיליון ₪ נכון ליום 31.3.2019 וזאת לאחר שחילקה בתקופה כאמור דיבידנדים בהיקף של 67 מיליון ₪. בנוסף, הכריזה החברה, לאחר תאריך המאזן, על חלוקת דיבידנד נוסף של 15 מיליון ₪.

לחברת פרשקובסקי מספר מגזרי פעילות הכוללים את:
מגזר הנדל"ן למגורים בו החברה פעילה בעיקר בתחום נדל"ן למגורים בישראל הכולל פרויקטים בשוק החופשי לצד פרויקטים במסלול מחיר למשתכן ופרויקטים של פינוי בינוי. החברה מבצעת את כל הפרויקטים בביצוע עצמי באמצעות חברת בת בבעלותה המלאה. החברה בונה פרויקטים בהיקף של מאות יחידות דיור לפרויקט בערים ראשון לציון, רמלה, גליל ים (הרצליה) וחיפה;


מגזר נדל"ן להשקעה בארה"ב בו החברה מחזיקה ב- 576 יחידות דיור להשכרה וכן שטחי משרדים ומחסנים בפלורידה ארה"ב. בנוסף, החברה מדווחת על 2 התקשרויות בחודש מאי 2019 בעסקאות מותנות לרכישת 180 יח"ד נוספות. השלמת העסקאות כפופה לבדיקות נאותות לשביעות רצון הרוכשת.


מגזר נדל"ן להשקעה בישראל בו כלולים פרויקטים מניבים בערים רחובות (פעיל), חדרה (פעיל), ראשון לציון (מתחם האלף-בתכנון) ובאר יעקב (בתכנון). לאחרונה דיווחה החברה על הכנסת חברת הביטוח מגדל כשותף בפרויקט הכולל משרדים ומסחר במתחם האלף בראשון לציון.


מגזר דיור להשכרה ארוכת טווח בישראל- לחברה קרקע להקמת פרויקט משולב של מגורים, מסחר ומשרדים בו זכתה במכרז של החברה הממשלתית דירה להשכיר, על פיו החברה תקים ברמלה פרויקט שיכלול למעלה מ-200 יחידות דיור להשכרה לתקופה של 20 שנים.

לדברי יוסי פרשקובסקי, יו״ר החברה, ״אנו שמחים להמשיך ולהציג גידול חיובי בכל הפרמטרים הכספיים לצד חיזוק בהון העצמי של החברה וביסוסה כאחת מחברות הנדל"ן למגורים המובילות בישראל. אנו ממשיכים לשמור על מיקוד במגזר הנדל"ן למגורים בישראל כולל כניסה לפרויקטים חדשים של פינוי בינוי וזאת לצד פיתוח וחיזוק תחום הנדל"ן להשקעה הן בישראל והן בארה"ב", השקעות שהוכיחו את עצמן לאורך השנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il