TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

אקסטל לימיטד מסכמת הרבעון הראשון של 2019


אקסטל לימיטד
כל הפרוייקטים היזמיים של החברה ממומנים במלואם

במהלך הרבעון מסרה החברה דירות (closing) בפרוייקטים שונים: (57 One OMS וב- The Kent Square)


חתמה על הסכם למימון מחדש של נכס בשם Broadway 1710 בסך של כ-122 מיליון דולר וכתוצאה ממנו הועלו לחברה (סולו) מזומנים חופשיים בסל של כ-55 מיליון דולר.


ארבעת הנכסים המניבים של החברה צברו NOI של כ-15.4 מיליון דולר
גארי ברנט נשיא ויו"ר החברה אומר: "החברה ממשיכה לפתח את הפרוייקטים שלה ולמכור דירות. הרחבנו את החלק המניב של הקבוצה וההכנסות מתחום זה גדלות השנה באופן משמעותי. החברה נהנית מאיתנות פיננסית ואיני רואה בעיה בתשלום החצי השני והאחרון של אג"ח א' בסוף השנה"


התפתחויות ברבעון הראשון של השנה:
בסוף מרץ השנה התקשרה החברה המחזיקה בנכס בשם Broadway 1710 בהסכם הלוואה למימון מחדש על הלוואה בהיקף של כ-56 מיליון דולר. ההלוואה החדשה היא בהיקף של כ-122.4 מיליון דולר והיא תחליף את ההלוואה הקיימת. כתוצאה מהסכם זה הועלו לחברה (סולו) מזומנים חופשיים בהיקף של כ-55 מיליון דולר.


מהלך הרבעון חתמה החברה בפרוייקט One 57 חוזים למכירת 4 דירות תמורת כ-39 מיליון דולר.
החברה אמורה להשלים את בניית פרוייקט One Manhattan Square בחודש אוקטובר השנה. במהלך הרבעון נחמו חוזי מכירה של 17 יחידות דיור תמורת כ-23 מיליון דולר.


פרויקט Central Park Tower: נכון למועד הסמוך לפרסום הדוח נמצא בשלב בניה מתקדם שהוא בקומה ה-132.


פרויקט The Kent: עבודות הבנייה בנכס הושלמו ובמהלך הרבעון הראשון נחתם חוזה למכירת יחידת דיור תמורת כ-4.2 מיליון דולר.


פרויקט Brooklyn Point : נכון למועד הסמוך למועד פרסום הדוח, הושלמו כ- 43% מעבודות הבנייה בנכס.
פרויקט 555 Tenth Avenue: החברה השלימה את השכרת מרבית הדירות בפרויקט האמור ושיעור השכרת הדירות בפרויקט (המושכרות בשכירות חופשית), נכון למועד הסמוך לפרסום הדוח, עומד על כ-97%. החברה צופה כי השנה תשלים מימון מחדש בהיקף של כ-450 מיליון דולר.


במהלך חודש מאי לאחר תאריך הדוח חתמה החברה עיסקה למכירת היחידה האחרונה בפרוייקט Carlton House וחלקה נטו ממכירה זו היא כ-8 מיליון דולר.

אודות אקסטל:
אקסטל הינה אחת מיזמיות הנדל"ן המובילות במנהטן ופעילה בעיקר ב:
ייזום ופיתוח של נדל"ן למכירה בניו יורק – פיתוח ובניה של נדל"ן המיועד בעיקר למגורים ו/או למסחר ו/או למלונאות - תחום הנדל"ן היזמי.


נדל"ן להשקעה בניו יורק – רכישה, החזקה והשבחה של נכסי נדל"ן לרבות קרקעות המיועדות לבניה למטרת השכרה וכן רכישה, הפעלה של נדל"ן מניב - תחום הנדל"ן להשקעה.


מחזיקה באמצעות חברה כלולה (60%) בנכס הידוע בשם מלון Intercontinental Boston בבוסטון, המסווג בדוחותיה הכספיים של החברה הכלולה כנכס פיננסי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il