TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

חברת אחים דוניץ מרחיבה את פעילות ההתחדשות העירונית שלה ורוכשת חברת בת של גינדי השקעות הכוללת גם זכויות לבניית כ- 1,000 דירות


ניסים אחיעזרא מנכל אחים דוניץ
לפרויקטים של החברה הנרכשת, יש תב״ע מאושרת ולמעלה מ-80% חתימות דיירים

חברת אחים דוניץ מרחיבה את פעילות ההתחדשות העירונית שלה ורוכשת חברות בנות של גינדי השקעות, הכוללות רכישת זכויות לבניית של כ-1,000 דירות בפרויקטים של פינוי בינוי ברמת השרון וגבעתיים וכן זכויות לאחזקה בחניון בתל אביב תמורת 55 מיליון שקל. במקרה של אי מימוש אופציית החניון כהגדרתה בדיווח המיידי, תשלם החברה בדרך של הלוואה סך נוסף של 10 מיליון שקל. הרכישה תמומן בדרך של העמדת הלוואת בעלים לחברה הנרכשת, שתשמש לפירעון הלוואה קיימת שנטלו גינדי השקעות והחברה הנרכשת מגוף מוסדי. כ- 7.5 מיליון שקל יופקדו בנאמנות לאחר מועד חתימת העסקה ועד להשלמת העסקה.
נכון למועד החתימה החברה הנרכשת הינה בעלת זכויות בפרויקט פינוי בינוי בגבעתיים, מחזיקה 75% מהונה המונפק והנפרע של חברת פרויקט בתחום הפינוי בינוי ברמת השרון ו- 25% מהונה המונפק והנפרע של חברה המחזיקה בחניון בתל אביב יפו.

לפרויקטים של החברה הנרכשת, יש תב״ע מאושרת ולמעלה מ-80% חתימות דיירים. הפרויקטים הללו מצטרפים לפרויקט בינוי-פינוי בראשון לציון של כ-1400 יחידות דיור הנימצא בבניה מתקדמת ולעוד פרויקטים גדולים של פינוי בינוי בתל אביב ובגבעתיים הנמצאים בשלבים שונים, כך שלאחר העסקה היקף הדירות של החברה בהתחדשות עירונית יעמוד על כ-3000 דירות.

נסים אחיעזרא, מנכ"ל אחים דוניץ, מציין: "שני הפרויקטים הללו מייצגים את מדיניות החברה לבנות באזורי ביקוש, והניסיון הרב שלנו בהתחדשות עירונית יאפשר לנו לעשות זאת על הצד הטוב היותר. הפרויקטים ממוקמים באזורים טובים בערים שלהן, ושניהם כבר עברו את השלבים הבירוקרטיים המשמעותיים של חתימות ואישור תב"ע שמעכבים פרויקטים שנים רבות, מה שאנו מאמינים שיאפשר להוציא את אלו לדרך בקרוב".


אודות החברה:
חברת אחים דוניץ היא חברה ציבורית הפעילה מזה כ-50 שנה ומניותיה נסחרות בבורסה לני"ע של תל אביב. החברה היא מהחלוצות בתחום ההתחדשות העירונית והראשונה ליישם את הקונספט של בינוי פינוי שבו קודם בונים, מאכלסים את הבניין החדש ורק אז הורסים את הישן, ועושה זאת בפרויקט ענק בקריית האמנים הכולל פינוי של 276 דירות ובניית כ- 1400 דירות ב-14 מגדלים בני 25-35 קומות. הפרויקט נמצא בשלב מתקדם כאשר 5 מגדלים כבר אוכלסו.


לחברה שני פרויקטים נוספים של התחדשות עירונית בשלבי תכנון. האחד במתחם הנמצא בשכונת יד אליהו בתל אביב, הגובל ממערב בגן וולפסון וממזרח בגבעתיים. המתחם משתרע על פני כ-15 דונם ומורכב ממספר בניינים ובהם 150 דירות ושטחי מסחר, במקומם תבנה החברה כ- 450 דירות. בנוסף, החברה מקדמת פרויקט ברחוב המרי בגבעתיים. לחברה פרויקטים רגילים בשלבים שונים בהיקף של למעלה מ-1000 דירות ובהן כ-350 יח"ד בגני תקווה, כ-250 יח"ד ברחובות, וכ- 1000 יח"ד באשדוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il