TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

קבוצת כראל תקים קומפלקס מגורים מלונאות ובילוי באילת בניהול רשת מלונות בראון


מתחם המלונאות של אבי כראל באילת קרדיט Studio 251
היזם אבי כראל חתם עם קבוצת מלונות בראון על הסכם לשכירות וניהול המלון
223 הדירות בקומפלקס המגורים, הרשומות בטאבו, ייהנו ממלוא השירותים המלונאים המלון החדש - "בראון 42 מעלות"

קבוצת כראל תקים קומפלקס מגורים, מלונאות ובילוי באילת בהשקעה של כ-350 מיליון שקל, לאחר כ-18 שנה בהם לא הוקם מלון בעיר הדרומית. הפרויקט, שייקרא "בראון 42 מעלות", יכלול מתחם מגורים הכולל 223 דירות בנות 2 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בבעלות פרטית וכן מלון חמישה כוכבים הכולל 155 חדרים.

לצורך הקמת החלק המלונאי בפרויקט, קבוצת כראל חתמה עם רשת מלונות בראון על הסכם שכירות וניהול במסגרתו הרשת תמתג את המתחם כולו. כמו כן הרשת תנהל את בית המלון ותעניק שירותים מלונאים לדיירי מתחם המגורים שירצו בכך. מדובר בהסכם ל-25 שנה בהיקף כספי של כ-150 מיליון שקל.

המתחם שתוכנן על ידי אדריכל העל יהודה פייגין צפוי לקבל היתר בנייה בתקופה הקרובה. על פי התכנון הבנייה תסתיים בתוך כשלוש שנים. לדברי היזם אבי כראל, "בראון 42 מעלות הוא מוצר חדש בישראל ובוודאי באילת. מצד אחד מתחם מלונאות מופרד מהמגורים. הדירות נמצאות בבעלות הדיירים בטאבו, כלומר מדובר בדירות לכל דבר שהרוכשים יכולים לשהות בהן 365 יום בשנה. מצד שני הם יכולים לקבל את כל שירותי המלון, המתקנים שבו וליהנות בנוסף משדרת בילויים וקולינאריה משובחת".

ליאון אביגד, מבעלי מלונות בראון, אמר כי "מבחינת מלונות בראון זו גאווה אדירה לפתוח בעיר אילת את המלון הראשון ב-18 השנים האחרונות. אנחנו שמחים לאתגר הגדול של מלון לייפסטייל עדכני באילת, כולל בר קוקטיילים טוב, קולינריה עכשווית, חדר כושר בסטייל תל אביבי ורופטופ עם נוף להרי אדום ולים סוף. גם במלון בראון 42 נציע חוויית שירות בוטיקית כמו במלונות הקולקציה, גם במלון וגם בבניין המגורים''.

כראל הוסיף כי "אחת הבעיות שזיהנו באילת היא שהרבה ישראלים רכשו בעבר דירות נופש בעיר ולאחר מכן גילו שצריך לנקות אותה, לרכוש מזון לפני שמגיעים אליה, לכבס ובקיצור לעבוד ולא לנפוש. בפרויקט הזה אנחנו נותנים מענה לבעיה הזאת. מצד אחד יש לך דירה לכל דבר מצד שני אתה יכול לרכוש שירותים מלונאים ולפני שאתה מגיע לדירה שלך צוות המלון יגיע, ינקה אותה ויכין אותה למגורים".

דירת 2 חדרים בשטח של 46 מ"ר ומרפסת של 14 מ"ר תעלה החל מ-1.1 מיליון שקל ודירות גן החל מ-1.3 מיליון שקל. לדברי כראל, "דרישות השוק האילתי השתנו בשנים האחרונות עם התפתחות התיירות בעיר. אנו עדים ליותר ויותר ישראלים הרוכשים דירות באילת למטרות השקעה ונופש. הצרכן הישראלי הבין שתמורת הון עצמי נמוך יחסית הוא יכול לרכוש דירה באילת, להשכיר אותה רוב השנה ולהשתמש בה לצרכי הנופש של משפחתו. בישראל מדובר בתופעה חדשה יחסית אבל באירופה וארה"ב מאוד מקובל לרכוש דירה ולפקוד אותה בחודשי הקיץ ובסופי שבוע. גם שם מדובר בדירות הממוקמות בכפרים עיירות או ערי חוף וקיט".

בראון 42 מעלות ממוקם על כביש הערבה ובצמוד לשדה התעופה הישן שצפוי להתפנות בחודשים הקרובים. המתחם המשתרע על פני 15 דונם נרכש לפני כשנה וחצי מחברת טרמוסינטקס אחזקות בבעלות אריק יעקב וסמואל שטקר תמורת כ-40 מיליון שקל.

קבוצת כראל מחזיקה בבעלותה נדל"ן במרכז הארץ ובאילת וכן מסעדות מובילות באילת. בימים אלו הקבוצה מקדמת בין היתר את פרויקט הפינוי בינוי הראשון באילת. עורכי הדין אגמון רוזנברג הכהן ושו"ת ייצגו את כראל. אפשטיין רוזנבלום מעוז ושו"ת יצגו את בראון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il