TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

עסקה אסטרטגית לאלעד קנדה בתחום הנכסים המניבים


רפי לזר מנכל אלעד קנדה. צילום חן גלילי
חתמה על עסקה לרכישת מלוא ההחזקות של הריט הקנדית Agellan עם נכסים מניבים בהיקף כולל של כ-700 מיליון דולר קנדי

מנכ"ל אלעד קנדה, רפי לזר: "העסקה מהווה צעד אסטרטגי חשוב עבור אלעד קנדה, אשר תבסס את זרוע הפעילות שלה בתחום הנכסים המניבים, ותייצר לחברה תזרים מזומנים מהותי נוסף"


אלעד קנדה חתמה אתמול, יום שלישי, 13.11.2018, על עסקה לרכישת מלוא ההחזקות (100%) של קרן הריט הקנדית Agellan (ACR.UN), אשר נסחרת בבורסה לניירות ערך בקנדה, ושבבעלותה פורטפוליו של נכסים מניבים איכותיים בהיקף כולל של כ- 700 מיליון דולר קנדי המפוזרים ברחבי ארצות הברית וNOI שנתי של כ- 52$ מיליון דולר קנדי.


העסקה נעשתה לפי מחיר של 14.25 למניה, המהווה פרמיה של כ-4.9% על מחיר המניה של הריט נכון לסיום יום המסחר אתמול, יום שלישי 13.11.18, ובתמורה לסכום כולל של כ-300 מיליון דולר ארה"ב.

בהתאם לפרסומים של הריט, הצעתה של אלעד קנדה נבחרה מבין כ-100 מתעניינים פוטנציאלים שפנו לקרן הקנדית, והשלמתה של העסקה צפויה לחזק משמעותית את פעילות הנכסים המניבים של החברה.

ערב השלמת העסקה כבר החזיקה אלעד קנדה בכ-19% מההחזקות בריט, ולאחר השלמתה היא צפויה להחזיק במלוא ההחזקות בריט ולהנות מתזרים נקי נטו נוסף של כ- 18 מיליון דולר קנדי בשנה. כ-87% מנכסי הריט מוגדרים כנכסי תעשיה אשר כוללים בין היתר נכסים משולבים של משרדים עם אזורי אחסון (תעשיה קלה) ויתר הנכסים בפורטפוליו (כ-13%) הינם בנייני משרדים. שיעור התפוסה בנכסים עומד על כ- 94% בממוצע.

אלעד קנדה צפויה להשלים את העסקה בחודש פברואר 2019, בין השאר באמצעות התחייבות מימונית שכבר קיבלה ממוסד פיננסי בינלאומי, לביצוע מימון מחדש של נכסי הריט, וכן מהזרמת הון עצמי שיגיע ממקורות הריט, מאלעד קנדה, ומקבוצת החברות של אלעד גרופ, אשר התחייבה לסייע לאלעד קנדה, ככל שהדבר יידרש בפועל, בדרך של הזרמת הון עצמי לטובת השלמת העסקה.

רפי לזר, מנכ״ל אלעד קנדה: ״העסקה מהווה צעד אסטרטגי חשוב עבור אלעד קנדה, אשר תבסס באמצעות רכישת הפורטפוליו של קרן הריט את זרוע הפעילות שלה בתחום הנכסים המניבים. מדובר על פורטפוליו נכסים בהיקף משמעותי של כ- 700 מיליון דולר קנדי ו- NOI שנתי של כ- 52 מיליון דולר קנדי, אשר ייצר לחברה תזרים מזומנים מהותי נוסף.״

אודות אלעד קנדה
אלעד קנדה היא חברה מקבוצת אלעד גרופ, העוסקת בנדל"ן בצפון אמריקה וקנדה, ונמצאת בבעלות יצחק תשובה. פעילות הקבוצה בקנדה החלה בשנת 1997, ומאז עוסקת הקבוצה בייזום, השבחה וניהול של נכסי נדל"ן מובחרים באזורי ביקוש בקנדה. פורטפוליו חברת אלעד קנדה כולל כ-6 פרויקטים בשלבי בניה והקמה שונים בהיקף כולל של כ- 4.5 מיליון רגל רבוע, המיועדים למגורים, משרדים ומסחר, וכן כ-800 אלף רגל רבוע נוספים, של נכסים מניבים בתחום המסחר והמשרדים בטורונטו, מונטריאול וקוויבק סיטי אשר בקנדה. עד כה השלימה הקבוצה בהצלחה הקמה והסבה של כ-4500 יח"ד על פני כ- 13 פרויקטים ברחבי קנדה, בעיקר באזורי טורונטו ומונטריאול.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il