TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

הראל ממשיכה בהגדלת תיק השקעות הנדל"ן


הראל פיננסים
קבוצת הראל משקיעה בפורטפוליו נכסים בעלי פוטנציאל השבחה משמעותי בגרמניה

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ממשיכה בהרחבת פעילות ההשקעות בתחום הנדל"ן. הראל השלימה עסקת אקוויטי נוספת בגרמניה במסגרתה השקיעה הראל סך של כ- 280 מיליון ש"ח בחברת גולדן קפיטל, מקבוצתVivion (חברות פרטיות), בתמורה להקצאת מניות בחברה בשיעור של כ- 15%. הכספים שהושקעו בחברה ישמשו לביצוע השקעות נוספות, פיתוח והשבחה של נכסים קיימים ורכישת נכסים חדשים.

קבוצתVivion פועלת תקופה ארוכה בגרמניה ועוסקת ברכישה החזקה, ניהול, השבחה ומימוש של נכסי נדל"ן בגרמניה )והינה בבעלות ממשפחת דיין(. חברת גולדן קפיטל הינה הזרוע לביצוע עסקאות עם פוטנציאל השבחה משמעותי בנדל"ן בגרמניה של הקבוצה. שווי הנכסים הכולל של גולדן קפיטל עומד היום על מעל ל-500 מיליון אירו המשתרעים על פני מאות אלפי מ"ר.


פורטפוליו הנכסים של גולדן קפיטל כולל למעלה מ- 30 נכסים בעלי פיזור סקטוריאלי בתחום המשרדים, מגורים, בתי מלון ומסחר, הממוקמים במיקומים מרכזיים בערים גדולות בגרמניה, לרבות ברלין, דיסלדורף, מינכן, האנובר, לייפציג וערים נוספות. הנכסים מאופיינים בבסיס שוכרים רחב ואיכותי, והוא כולל, בין היתר, גופים ממשלתיים. האסטרטגיה העסקית של גולדן קפיטל מתבססת על איתור נכסים בעלי פוטנציאל השבחה משמעותי (נכסי Value-Add ונכסים Opportunistic), השבחתם, אכלוסם, מיצובם והמשך ניהולם והחזקתם לתקופה ארוכה במטרה להשיא את התשואה הכוללת מן הנכסים. התוכנית העסקית מבוססת על השבחתם של הנכסים הקיימים והמשך רכישה של נכסים בעלי פוטנציאל השבחה משמעותי באופן שהתשואה הצפויה על העסקה הינה דו-ספרתית.

הכלכלה הגרמנית היא הכלכלה הגדולה באירופה, הנהנית משיעורי צמיחה יציבים בשנים האחרונות. הביקושים הגבוהים והעלייה בשיעור התפוסה בשווקי הנדל"ן בגרמניה, נתמכים ע"י הצמיחה בכלכלה הגרמנית והירידה בשיעורי האבטלה בגרמניה.

מהראל נמסר כי, "ההשקעה בגולדן קפיטל, חברה מקבוצתVivion , אשר הינה קבוצת נדל"ן מובילה בגרמניה, מהווה נדבך נוסף באסטרטגיה של הראל לגיוון תיק השקעות הנדל"ן, הן מבחינת סוגי הנכסים והן מבחינה גיאוגרפית, במטרה לייצר לטובת העמיתים והמבוטחים של הראל תשואה יציבה, לאורך זמן, ברמות סיכון ראויות, ע"י השקעה ביחד עם שותפים בנכסים איכותיים במיקומים מרכזיים בעלי אפשרות השבחה משמעותית ובשווקים צומחים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il