TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

תחזית נדלן לשנת 2018 מחברת הנדל"ן עמרם אברהם


פרויקט מחיר למשתכן נוף העמק ביישוב רכסים - חברת הנדלן עמרם אברהם
עדי גייר סמנכ"ל השיווק של חברת הנדל"ן עמרם אברהם, צופה כי שנת 2018 בסימן המגמה ההולכת וגוברת בתחום התחדשות עירונית במיוחד בתמ"א 38 והתמודדות הקבלנים/יזמים בחוסר כ"א בשטח לבנייה

עדי גייר סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של חברת הנדל"ן עמרם אברהם צופה כי, בשנת 2018 לא צפוי שינויי מגמה משמעותי בתחום הנדל"ן למגורים. הוא מעריך, כי תמשיך עליית המחירים בדירות למגורים זאת למרות מספר גורמים שעלולים ל"הכניס" תנודות קלות בקביעת מחירי הדירות .

"בין הגורמים האלה" – הוא אומר – "יש להתייחס למכרזי מחיר למשתכן של מנהל מקרקעי ישראל הנמצאים בחלקם בשלבי תכנון מתקדמים ובחלקם בעיצומו של שיווק, מה שיגרור במהלך שנת 2018 שיווק של אלפי יחידות דיור בכל רחבי הארץ לזוגות הצעירים וזכאי משרד השיכון, יחד עם ההבנה של משרד השיכון והבינוי כי יש לטפל ביתר מהירות במתן היתרי בנייה בפרויקטים אלה והפעולה בשנה החולפת להוספת דירות למכירה עבור משפרי הדיור בשוק החופשי, יחד עם הגעה להבנה כי יש לשחרר קרקעות זמינות לבנייה לקבלנים שלא במסגרת מחיר למשתכן - פעולות אשר יכולות להשפיע על מחירי הדירות הן כלפי מעלה והן כלפי מטה".


הוא מסביר, כי יש לקחת בחשבון גם את עניין סביבת הריבית. להערכתו היא צפויה להשתנות במהלך השנה, ובסבירות גבוהה שבנק ישראל "יעשה צעד" ויעלה בצורה מדודה את ריבית הפריים, דבר שעלול להשפיע על הלוקחים משכנתאות, אם כי בצורה מינורית .

"יש להתחשב גם בשיפור המתמיד של התשתיות ודרכי התחבורה ההופכים את אזורי הפריפריה לנגישים יותר, מה שעוזר לרוכשים להעביר את מרכז כובד פעילותם לערים במעגל השלישי והרביעי לגוש דן (חדרה, נתניה, קריית גת, אשדוד ועוד...), זאת יחד עם בנייה מסיבית בערים/ישובים אלה מביא ויביא להשפעה על מחירי הדירות – להערכתי דווקא לעלייה במחירים של עד כ - 10% ."


גייר מעריך כי דווקא באזור גוש דן צפויה כנראה יציבות מחירי הדירות, אם כי יהיו אזורים ממוקדים שבהם עלולים מחירי הדירות למגורים לעלות, זאת כיוון שלמשרד השיכון אין רזרבות גדולות של קרקעות ומשום כך הביקוש עולה על ההיצע.


נושא ההתחדשות העירונית על גווניו צובר תאוצה ויוסיף עוד אלפי יחידות חדשות לשוק הדירות החדש , דבר שיביא להגברת ההיצע שיענה על הביקוש הקיים , יחד עם זאת לא בכל הערים ישנו פלח שוק משמעותי של דירות תמ"א ובחלק מהערים ביצוע תמ"אות לסוגיהן אינו כלכלי אז ההשפעה שיכולה להיות על המחיר בממוצע ארצי נמוכה.

"גורמים אלה והמגמה המתעצמת של חברות הביצוע ש"קורסות" וכתוצאה מכך מתעכבת בנייתם של פרויקטים שלמים, מה גם חוסר בידיים עובדות בענף הבנייה שלהערכתי גם בשנת 2018 לא ייפתר, זאת על אף החברות הזרות שהובאו בעקבות קול קורא של משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון, מביאים אותי לתחזית בה חברות הנדל"ן בישראל יצטרכו גם בשנת 2018 להמשיך להתמודד בתבונה עם הזוגות הצעירים הבאים בשערם לרכוש את דירת החלומות הראשונה שלהם, להמשיך את תכניות המימון,

המבצעים המיוחדים וכו'. בשורה תחתונה, אני מעריך כי המגמה היא נטייה לעליות מחירי הדיור של בין 10%-15% בממוצע ארצי

חברת הנדל"ן עמרם אברהם הוקמה בשנת 1994 ע"י אברהם עמרם ובניו כחברה לחומרי בניין. בשנת 2004 הוקמה חברת הבת עמרם אברהם, חברת הנדל"ן אשר עוסקת בפיתוח, ייזום ובנייה למגורים. מנכ"ל החברה מאז אלון עמרם (בנו של אברהם ז"ל).

חברת עמרם אברהם בונה בטכנולוגיות מהמתקדמות בישראל ובהתאם לדרישות המחמירות של מכון התקנים הישראלי.
לרשות החברה: עובדים, מנהלים ומהנדסים מהטובים בארץ.
חברת הנדל"ן עמרם אברהם פעילה בטווח רחב של תחומי הפיתוח, היזמות והביצוע, מבני מגורים, תעשייה, מסחר ומשרדים.
החברה מתכננת ומקימה כיום למעלה מ – 9,000 יחידות דיור בערים השונות ברחבי הארץ.

החברה ביצעה ומבצעת פרויקטים בערים השונות דוגמת : אילת, רכסים, קריית גת, גדרה, רעננה, פרדס חנה כרכור, חדרה, בנימינה, זיכרון יעקב, קריית מוצקין ראש העין ועוד.
בנוסף בונה ומתכננת החברה למעלה מ- 50 אלף מ"ר של נכסים מניבים הכוללים מבני משרדים, מרכזים מסחריים לתעשייה קלה.

לאחרונה נכנסה החברה לפעילות נרחבת בתחום התחדשות עירונית.
אלון עמרם בעלים ומנכ"ל חב' עמרם אברהם אומר, כי פעילות זו מהווה חיזוק מהותי לתיק הנכסים למגורים שבידיי החברה בכל הקשור לתחום התחדשות העירונית ובכלל זה: תמ"א 38/1 תכנית המתאר הארצית שנועדה לטפל בבניינים שנמצאים בסכנת קריסה בעת רעידת אדמה. ותמ"א 38/2 תכנית המתאר הממשלתית שמאפשרת להרוס בניינים ישנים וותיקים ולבנות במקומם בניינים חדשים שעמידים בפני רעידות אדמה.

חברת הנדל"ן עמרם אברהם רואה ביישום התחדשות עירונית פתח להגדלת היצע הדירות, העצמת השוויון החברתי במדינה והתחדשות מרכזי הערים בה.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il