TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

להב אל.אר השלימה רכישת 3 קומות במגדל סיטי-טאוור בר"ג בכ-39 מיליון שקל


להב
במקביל פועלת להב אל אר ליצירת שימושים נוספים בקומות דבר שצפוי להעלות את ערך הנכס והתשואה (נרכש בכ-8.5 אלף שקל למ"ר)
חברת הקייטרינג הדר פודים תפעיל את אולמות האירועים באופן מיידי (קיים רישיון עסק בתוקף וכל הציוד הנדרש) בשכר דירה חודשי של כ- 230 אלף שח (השכ"ד צפוי לעלות בהתאם לתקופות האופציה), כ- 7% תשואה שנתית על ההשקעה ותשואה גבוהה יותר על ההון העצמי

במקביל פועלת להב אל אר ליצירת שימושים נוספים בקומות דבר שצפוי להעלות את ערך הנכס והתשואה (נרכש בכ-8.5 אלף שקל למ"ר)

חברת להב אל.אר שבשליטת אלי להב הודיעה היום על השלמת רכישת 3 קומות במגדל סיטי-טאוור בר"ג (כ- 4,686 מ"ר) בכ- 39 מיליון שקל.

הנכס נרכש על ידי חברת להב אל אר (50%) וחגית ואלי השקעות בע"מ (50%). לצורך השלמת העסקה, החברה קיבלה מימון של כ-28 מיליון שקל לתקופות של 10 עד 15 שנה מבנק ברבית שנתית נומינלית של כ-3.4%, ההון העצמי הסתכם בכ-11 מיליון שקל (חלק החברה כ-5.5 מיליון שקל).

כיום ממוקמים מספר אולמות אירועים, משרדים, מטבחים, חדרי שירות ומרפסות. חברת הדר פודים תפעיל את אולמות האירועים באופן מיידי (קיים רישיון עסק בתוקף וכל הציוד הנדרש) בשכר דירה חודשי של כ- 230 אלף שח (השכ"ד צפוי לעלות בהתאם לתקופות האופציה), כ- 7% תשואה שנתית על ההשקעה ותשואה גבוהה יותר על ההון העצמי.

המיקום הינו מיקום אטרקטיבי על ציר נתיבי אילון בסמוך לתחנת רכבת ארלוזורוב ובסמוך לבניני משרדים, מגורים ובתי מלון. הנהלת החברה פועלת ליצירת שימושים נוספים בקומות ופועלת על מנת לקבל את האישורים הנדרשים, דבר שצפוי להעלות את ערך הנכס והתשואה (נרכש בכ-8.5 אלף שקל למ"ר).

בתחום הנדל"ן מניב בגרמניה הנהלת החברה ממשיכה לבצע עסקאות בהתאם לאסטרטגיה, רכישת נכסים מסחריים המשרתים צרכי אוכלוסיה עם רשתות מובילות של סופרמרקטים, פארם, כלי בית, אופנה עשה זאת בעצמך ועוד'.

בתחילת אוגוסט הודיעה החברה כי חברת בת (75%) חתמה על הסכם מחייב לרכישת מרכז קניות (שטח מושכר של כ-2,130 מ"ר וממוקם על כ-8.4 דונם) המשרת צרכי אוכלוסיה מקומית בעיר ווֹלְפְסְבורג (Wolfsburg) בגרמניה בתמורה לכ- 3 מיליון אירו. המרכז מושכר לרשת סופר מרקט ALDI , מרכז מזון ושתייה HOL'AB ,בית קפה ועוד'. דמי שכירות צפויים של כ-237.8 אלף אירו, תשואה צפויה של כ-8.5%. לאחר השלמת העסקה תפעיל החברה 30 מרכזי קניות (מרביתם שכונתיים) בתמורה לדמי שכירות שנתיים של כ-5.5 מיליון אירו.

בתחום האנרגיה סולארית בארץ, חברת הבת (50%) להב הרים ירוקים גדלה בשנה האחרונה מכ-38 מתקנים (לפני שנה) בהיקף מצטבר של כ- 2 מגה לכ- 235 מתקנים (כיום לאחר הרכישות) בהיקף מצטבר של כ-12.2 מגה וואט בחוזים ארוכי טווח לחברת חשמל המייצרים מחזור שנתי של כ-24 מיליון שקל ו- NOI של כ-15.8 מיליון שקל בשנה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il