TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות נדל"ן

טיפים ועצות למשכירי בתים לסטודנטים


ניר שמול מנכל חברת שניר
זכרו, סטודנטים הם אוכלוסייה מצויינת! אנשים צעירים שבאים ללמוד, לעבוד ולהצליח

מאת: ניר שמור מנכ"ל חברת שניר המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי. ב – 22.10 צפויה להפתח שנה"ל האקדמאית, ורבים מהסטודנטים יתגוררו בדירות שכורת.


ניר שמול מנכ"ל חברת שניר המשווקת פרויקטים בתחום המגורים ובתחום המסחרי נותן טיפים למשכירי הדירות איך להתנהל נכון ובצורה ראויה מול הסטדנטים, ולקבל ו את המגיע להם, רגע לפני פתיחת שנה"ל.
זכרו, סטודנטים הם אוכלוסייה מצויינת! אנשים צעירים שבאים ללמוד, לעבוד ולהצליח.
אומנם לרוב השכירות נעה בין שנה לשלוש שנים לכל היותר, אך עם זאת מדובר באוכלוסייה סולידית, איכותית ששומרת על הנכס למשך כל תקופת השכירות.

מקסמו ביקושים - פרסמו בלוחות מודעות שנמצאים במוסד הלימודים עצמו, או בסמיכות אליו, וכן בקבוצות של סטודנטים בפייסבוק. זאת, על מנת להעלות את הביקוש לנכס שבבעלותכם.

דברו עם משכירים קודמים - במידה והמתעניין שכר דירה בעבר, בקשו לקבל המלצות קודמות ושוחחו עם בעלי נכסים קודמים - אל תתעצלו, התקשרו! . לעיתים תוכלו לקבל מידע שיעזור לכם לבחור את השוכר הנכון לנכס שלכם.

טובים השניים מן האחד - בכדי לקבל שכר דירה גבוה יותר, בדקו אפשרות לפיצול הדירה למספר שוכרים. עם זאת, אל תוותרו באופציה זאת על מתן פרטיות מקסימלית לכל שוכר עם חדר שינה / חדר עבודה הנדרש לסטודנטים, וחלל מגורים ומטבח משותפים.

כדאי להשקיע בריהוט כהשקעה חד פעמית - לעיתים הוספת ריהוט איקאה בסיסי כדוגמת איקאה או שווה ערך, עשוי לשוות לדירה ערך גבוה יותר ובכך לאפשר שכר דירה גבוה יותר משמעותית מזה הנגבה עבור דירה "עירומה" אותה נדרש הסטודנט לרהט בעצמו. מדובר בכמה מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה בתשואה לבעל הנכס. ההשקעה חד פעמית והתשואה קבועה.

התחדשות עירונית צפויה - גרים בבית שעתיד לעבור התחדשות עירונית? . חשוב להכניס בחוזה סעיף בנושא, ועדכנו את השוכר מראש לגבי אפשרות זו. זאת, כדי למנוע כל טענה עתידית לגבי הנושא. חשוב שתתנו מתן פיצוי בחודשים של העבודות, לאור העובדה שגרים בתוך אתר בנייה.

השאירו אופציות פתוחות - אין לדעת מתי תרצו למכור את הנכס. הכניסו סעיף המאפשר מכירה ללא פגיעה בשוכר. לעיתים הפחתה של כמה מאות שקלים, או פיצוי, יכולה לאפשר הכנסת סעיף לחוזה של אופציה לפינוי בהתראה של 3 חודשים.

מכירה עם תשואה לצידה – בהמשך לסעיף הקודם, בחנו גם את הפוטנציאל של מכירת נכס מניב - כלומר מכירה של נכס עם שכירות מובטחת לקונה! . כך, במקרים שבהם מחיר הנכס נמוך ודמי השכירות, לדוגמה מ 3 סטודנטים שגרים בו גבוהים יחסית, הדבר מגלם אפשרות של מכירה במחיר גבוה משמעותית לאור התשואה המגולמת מהשכירות בפועל.

בידקו עם בני משפחה ומכרים –דאגו להפיץ בקרב מכרים, חברים ובני משפחה את הבשורה שאתם מעוניינים להשכיר את הנכס. יש סיכוי טוב שתוכלו להתוודע לשוכר שמישהו מכיר או עליו מישהו המליץ, וכך תבטיחו לעצמכם שהבית נמצא אצל שוכר ראוי שישמור עליו.

לבסוף - שקט לטווח ארוך – מצאתם שוכר ראוי? הציעו לו חוזה ארוך טווח לאורך כל תקופת הלימודים שלו על מנת לקבל שקט נפשי . שקט זה שווה לעיתים יותר מכל כמה מאות שקלים בחודש. בקשו כל שנה תוספת הוגנת וראויה עד לסיום תקופת השכירות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il